Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2007 16:06 - Най-скапаният доставчик
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 5782 Коментари: 14 Гласове:
2

Последна промяна: 21.09.2007 18:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Накратко – това е БГ МРЕЖА! Имах ядове с тях доскоро, после разбрах, че и други хора са имали. Затова реших да им спретна тази рекламна кампания – защото както е известно „Лоша реклама няма!” J

 

При тях интернета е на принципа „Тука има, тука нема!”. Влизаш си в компа и почваш да гадаеш – днес ще има ли, няма ли да има, докога ще има и т.н. Все жизненоважни въпроси. Като установиш, че за кой ли път вече няма, вдигаш телефона и звъниш. Там също се получава доста драматично – обикновено ти се пуска запис да те уведоми, че в момента няма свободни оператори. Та моля, изчакайте... Ако се вържеш да чакаш, те развличат с някаква музичка, докато пак се включи предния запис да ти обясни, ако не си разбрал, че техните оператори са все заети . В този момент обикновено тръшваш телефона. Като ти поразмине малко пак звъниш, в един момент някой прясно освободил се оператор с позадрямал глас те пита за какво става дума. Ами нямам интернет, не се обаждам на кафе да те каня!

 

User name, проверява – да , вярно нямате. Здрасти, аз какво ти обяснявам! А кога ще имам? Колегите работят по въпроса. А докога ще работят? Миииии............Ще ви се обадим. А за това, че ви плащам като нямам? ЩЕ ВИ КОМПЕНСИРАМЕ!

Това нарочно го написах bold и с главни букви, защото е най-тлъстата им лъжа. Първия път като ми го казаха се успокоих. Добре, имат технически проблеми хората, гръмотевици имало, дъжд валял, вятър духал, слънце пекло... Изобщо форс-мажорни обстоятелства отвсякъде!

 

Въобразявах си, че после автоматично ми добавят дните, с които ме компенсират. Блажени са верующите! Като ми къцнаха нета, когато ми свърши периода, за който съм платила, истината блесна налице. Акаунта ми вече не бил активен след като не съм платила за нов период, така че ако искам да ме компенсират първо да си платя, пък те после ще ми дадат някоя и друга компенсация. Освен това човек трябва явно да си записва кога е нямал нет, та да им го доказва, като върха на идиотизма е, че те могли да правят справки само за месец назад, а пък аз плащах за три и значи – сори, ама няма как да го провериме. Ами какви компенсации ми обещавате тогава като няма как да го проверите????

 

Изобщо „Параграф 22” български вариант. Ти първо се набутай за нов период да платиш, пък ние тогава ще те компенсираме за стария! Абе що не си...

Казах „Баста” и приключих с тях, въпреки че ми дължаха близо половин месец компенсации. Не можех повече да се въртя в омагьосан кръг, на който не му се вижда края. Така че според мен те са най-скапания интернет доставчик. Пък вие може и с други такива да сте се сблъсквали. А най ще ми е драго някой да сподели, че е супер доволен от доставчика си. Поздрави на късметлиите!


P.S. Ако някой има впечатления от arena.net или united.net, моля
да ги сподели :)



Тагове:   най,   доставчик,


Гласувай:
2
0



1. viovioi - *
21.09.2007 16:35
Кинди, лоша реклама няма ако на Камелия и падне презрамката на някой концерт. А това си е дружке жива помия, ама щом ти е накипяло излей я! )))))
цитирай
2. potrebitelskoime - мдааа
21.09.2007 16:37
и аз така - тука има, тука нема... по-миналия месец за трийсет календарни дни, петнайсет нямах нет, които в интерес на истината компенсираха, но какво да кажа за всичките нерви и мъки по телефона?
първия път спря за около седмица и всеки ден ми казваха едно и също: "записали сме вашия проблем, като има свободен колега ще дойде да провери", "колегите работят по въпроса и до утре сигурно проблемът ще бъде решен". и така цяла седмица. после най-сетне се оправи, но след три-четири дена пак същото и още една седмица без нет. слава богу, този месец само три дни нямаше нет, но... има още време до края :D
цитирай
3. cindy - viovio
21.09.2007 17:13
След лафа за рекламата има усмивчица, та много добре съм наясно за какво става дума. А пък помия е това, което правят с хората, които си плащат, а не че аз съм го написала.
цитирай
4. babayaga - :))
21.09.2007 17:21
понеже кажа, че ще ти е драго, аз реших да похваля моя доставчик. Едни супер ентусиазирани пичове, които постепенно си развиха не чак толкова малка квартална мрежа и всеки път като им се обадиш тичкат и до нас ако трябва, за да видят какво става:)) и много рядко нямам нет
цитирай
5. viovioi - *
21.09.2007 17:25
На това аз му викам фръцната сръдня за нема нищо!Ако става на въпрос аз съм ти турила 4 усмивки, ама ти се сърдиш? А БГ Мрежа би следвало да са доволни.ОК
цитирай
6. yoshi - Има и свестни доставчици...
21.09.2007 17:36
За другите доставчици незнам, но аз от моя съм наистина доволна. За година и половина само един път се случи да нямам нет, а дори и по време на бурите имаше - идея нямам как го правят хората, но е факт. Гратисния период след изтичане на датата за плащане е 10 дни, след което ти спират нет-а, но е страхотно удобство, че когато наближи да си плащаш, те ти се обаждат да попитат къде да дойде техен човек да ти вземе паричките ( може и други доставчици да практикуват така, незная ). Не че се възползвам от тази екстра, но някак показват, че ги е грижа как да ти спестят времето.
Трафик Нет се казват, ако имат покритие в твоя квартал, ти ги препоръчвам :)
Поздрави!
цитирай
7. cindy - Както казах
21.09.2007 17:44
поздрави на щастливците! Честито, babayaga! Ще проверя за Трафик Нет, благодаря, yoshi :)

viovio, как да разбера че са усмивки като си забравила двете точки и реших, че нещо ме рендиш. Айде, усмивки и от мен даже 5 :)))))
цитирай
8. blagorodnik - Здрасти!
21.09.2007 17:54
Напълно те разбирам, като запален геймър на онлайн игри много държа всичко да е точно. Аз бих ти препоръчал Powernet - за една година не съм имал проблеми с тях и надявам се да нямам. Поздрави.
цитирай
9. cindy - Здрасти,
21.09.2007 18:04
ще се поинтересувам дали имат поктитие при мен. Благодаря за инфото.:)
цитирай
10. artanis - само от заглавието
21.09.2007 20:15
Да, това определено е най-скапаният интернет доставчик в София.

поздрави:
цитирай
11. errorreport - Имам подобен
22.09.2007 12:19
Интернет доставчик на описания, но само по отношение на това, че им се скапва често нета. От една година съм им клиент и не ги сменям, защото са ми много симпатични.

Веднага щом им се оплача, пращат по 4-5 момчета вкъщи да отстраняват проблема на място. Идват до 10-15 минути и ако са петима, 4 от тях нищо не правят нищо друго, освен да гледат виновно и много да се извиняват. Сладури ти казвам :)
цитирай
12. cindy - Evala na sladurite!
22.09.2007 16:07
No maj po-dobre da ima6 redovno net, vmesto sladurite da idvat 4as po 4as da ti se izvinjavat :)

Moi4kite oba4e ne idvaha po 5-6 dni, a za izvineniq - i prez um ne im e minalo. Vse edno si im dlujen ne6to i ti trqbva da im se izvinjava6 za bezpokoistvoto!!!
Da ne se povtarqm - napisala sym go v zaglavieto :-)
цитирай
13. fugitive - Ох,
22.09.2007 16:23
аз бях на махленския доставчик три години и ядове нямах. После ги купи Air Bites и за два месеца си скъсах нервите с тях - по дългите празници през май аз редовно нямах нет. Звънях, молих се, виках, заканвах се, в офиса ходих (там имаше тълпа за линч). След поредния скандал случайно видях покрай блока ми да минават червенодрешковците от Specturm Net. Минах към тях. Имах известни ядове, като пследния път си изпуснах нервите и наругах нещастния оператор по телефона. Сърдих се вербално сигурно 15 минути и им обявих, че техните суичове хич не ме интересуват - аз си плащам да имам нет 24/7. На другия ден мазно мазно ми се обадиха да се извинят и да ме питат имам ли нет. Оттогава, да чукна на дърво, ядове нямам.
цитирай
14. анонимен - Аз съм на БГ-Мрежа.
29.11.2007 10:20
Верно, че са малко лайняни ама инертността ме задържа да ги сменям.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 2831405
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20302
Календар
«  Юли, 2017  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31