Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2007 11:00 - Женски жалби
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 6355 Коментари: 26 Гласове:
1

Последна промяна: 15.10.2007 13:25


Свестните мъже са грозни.

Красивите мъже пък не са свестни.

А красивите и свестни  мъже са гейове.

Красивите, свестни и хетеросексуални мъже гарантирано са женени.

Мъжете, които не са толкова красиви, но са свестни, нямат пари.

Мъжете, които не са толкова красиви, но са свестни и имат пари, смятат , че жените се интересуват от тях само заради парите им.

Красивите мъже, които нямат пари, преследват нашите пари.

Красивите мъже, които не са толкова свестни и които все пак са хетеросексуални, не ни намират за достатъчно красиви.

Мъжете, които ни намират за красиви и са хетеросексуални, свестни и имат пари, обикновено са страхливци.

Мъжете, които са красиви и свестни, а и имат пари и слава богу, са хетеросексуални, са много срамежливи и никога не правят първата крачка!

Мъжете, които никога не правят първата крачка, автоматично губят интерес към нас, когато не поемем инициативата.

И при това положение мъжете твърдят, че не могат да ни разберат!

Нас ???


Саманта Портър




Тагове:   жалби,


Гласувай:
1



1. belle - ...
15.10.2007 11:18
Извод:да станем обратни.
цитирай
2. cindy - Чак пък толкова :)
15.10.2007 12:16
Ами жените са вече повече мъже от мъжете, така че...
Но не проповядвам "обръщане на палачинката", по-скоро да се държат като мъже.

Ако не могат не могат да "завоюват" жената, която им харесва, ами тя трябва да ги сваля? Сбъркана работа... :)
цитирай
3. bros - Никъде не се прочетох!
06.11.2007 19:01

Или, по-скоро, нито се имам за "страхливец", нито съм особено срамежлив. Също, известно време бях повече от женен и още дълго няма да бъда! Имам пари, които са ми достатъчно за добър живот, ако поискам мога да ги поумножа. Но те по никакъв начин нямат място в отношенията ми с нежния пол. Общувам само с жени, за които донгите са нещо странично. Ако правя подарък, то той е уникален. Рядко се съобразявам с цената, ако има такава! Не съм обратен и никак не си се представям като такъв! Не съм грозен или комплексиран, даже напротив! Не съм съвършен и отлично си знам треските за дялкане, с което не занимавам другите! Не съм сам, около мен почти всички индивиди от мъжки пол малко или много отговарят на този профил, а нещо жените не са им най-силната страна (е, при някои е по-иначе).
Къде сте вие и какви са ви критериите, че така се разминаваме?

А, по отношение на първата стъпка - ха, отново свенливко Балканско мислене: "Цйецку да са присрами!". Интересната жена не мисли така, просто! А ако не е интересна, съответната за мен е жена само и чисто физиологически!

Предай нататък, че станахте много, ей! ;)
цитирай
4. cindy - Защо пък се палиш чак толкоз?
06.11.2007 22:06
Авторката е американка, цитирала съм я. Но наистина мнението й е интересно. А по отношение на първата стъпка - навъдиха се твърде много индивиди, които очакват да бъдат сваляни. Хем се обясняват в любов, хeм не им стиска да продължат нататък, защото се страхуват от отхвърляне. И искат мацката да им каже "Ти си единствен, неповторим и аз съм само твоя!!!"

АЙДЕ ОБЯСНИ МИ КАК ЩЕ СТАНЕ ТАЯ РАБОТА??? :)
цитирай
5. bros - Хе-хе
07.11.2007 17:16
Знам, че е зациклила американка. Майка ми продава книгата и в книжарницата си, много е зле горката. Но, то и обществото им като цяло е гола-вода.

Иначе, не знам, доколко се водиш по такъв ред на мисли - на мен ми е много чужд. Особено паритета... Но това е друга тема!

Не знам за твърде многото индивиди, дето искат да бъдат сваляни, повярвай ми, не съм от тях. За мен контактът, флиртът по-скоро, не се дели на стъпки, тъй като и двете страни имат своите инициации още на подсъзнателно ниво, преди реално да се случи, каквото и да е. По-скоро, той е една прадревна пантомима, безкрайно опростена (в страната на авторката) и безкрайно усложнена (Ср. Азия) в наши дни. По отношение на обяснения в любов, едно голямо "Хмм!" - само евтино коце пуска такива лиги.

А за единствения и неповторим, признавам, има и такива гейчета измежду нас - рано отбитите от майка-зайка! :)

Много мога да изпиша още, но предпочитам някой от следващите дни да направя разбор в собствен пост. Само малко да се видя по-свободен и ще чуеш един мъжки поглед. So, stay tuned! ;)
цитирай
6. cindy - Това последното какво е?
07.11.2007 17:49
Не го знам този жаргон.
цитирай
7. bros - Та...
08.11.2007 15:43
"стей тюнед!" на езика на авторката (щото не е Английски израз) значи "останете на канала!"...
цитирай
8. cindy - Помислих си, че е нещо подобно,
08.11.2007 15:57
но не бях сигурна. Не я чета тази авторка, горното го видях в един вестник и ми се видя интересно. Качих го на шега, даже се чудя защо си го приел толкова сериозно.
Ами добре, дай да видим и един мъжки поглед по темата, в този блог вече на какво ли не сме се нагледали... :))))))))))))
цитирай
9. anlov - Колко комплекса трябва да имаш, за ...
16.12.2007 02:12
Колко комплекса трябва да имаш, за да реагираш на този пост като bros? Човекът се е засегнал на мъжка чест, разбираемо е. И сигурно много засукано и безупречно е оборил в блога си опростените виждания на американката. Оплодил е лабилните й женски заключения с блясъка на чистия мъжки ум, така да се каже. Като отново се е насладил на върховенството на правотата си. Само че аз си мисля, че горката Саманта просто изплаква с ирония прастария женски страх. Чуваме ли го ние, обаче, защото всички жени по света май никога не са преставали да го споделят. Къде, къде са ония мъже, питат се те, които ще ни покорят и ще ни завладеят? Но не с арогантна похот и с жаждата да ни употребят, а с това, да направят първата стъпка към сърцето. С желанието да се вслушат в него и да го разберат. Да го обикнат и винаги да го пазят от похищения. Като му останат верни докрай - независимо от изкушенията. Е, нашият проклет мъжки егоизъм никога не може да се венчае с нещо по-различно от едноактната креватна свалка. Той ще се фука със спечелените оргазми, но тайно ще знае, че повечето от тях са били симулативни. И за да държи , все пак, нещата под свой контрол, ще пуска оръжията на манипулацията, сплашването и измамата. И в резултат ще получи или яростно развилнял се феминизъм, или спотаено от страх презрение, което ще го дебне дори още по-коварно.

Ако не си готов да се посветиш в едно взаимоотношение и да направиш една жена щастлива, много е лесно просто да си отвориш голямата бърборлива уста и да се правиш на мъжага от стар уестърн. Да стреляш с думи наоколо сръчно като Били-хлапето, а когато приятелката ти сподели, че е бременна от теб, да бягаш като Митко-бомбата от Велински и Каишков.

Айде да изтрезнеем малко, че сме се опили от собственото си измислено величие!
цитирай
10. cindy - Браво!
16.12.2007 10:11
И само ще добавя, че жена ти е голяма късметлийка! :)
Коментарът ти е толкова страхотен, че ми е жал да си стои тук. Не знам колко души ще го прочетат. Ако ми разрешиш с леки корекции, за да не засегна другия колега ми се иска да го сложа като пост, естествено от твое име.
Какво ще кажеш?
цитирай
11. anlov - Прави каквото сметнеш за добре. ...
16.12.2007 15:34
Прави каквото сметнеш за добре. Виждам, че си от хората, които и без друго знаят какво правят.
цитирай
12. iram - Едно хубаво стихче...
06.01.2008 06:35
на Голямата (според мен) Галина, би допълнило постинга, с който съм съгласна като цяло. :) Поздрави.

Тях... живи да ги оплачеш.

Страхували се от обвързване -
фактическо, емоционално.
Тормозели се от избързване,
освен от всичко тривиално.
До кости мразели достъпните,
от недостъпните изтръпвали.
Избягвали жените с минало,
от другите, след "Hi" си тръгвали.
От имащите в "по" се плашели
(от там мита за комерсиалните)
и ненавиждали "свободните",
разбира се, и по-моралните.
Обичащите ги стресирали.
От необичащите - бягали.
И после били депресирани!
(То може, да, но надали).
Незнаещите ги обърквали,
а знаещите ги подтискали.
(Ама сега да не решите,
че не знаели какво искат?!)

Жените били виновни
за всичко - каквото да значи.
Ние, грешим основно.
Тях... живи да ги оплачеш.
цитирай
13. cindy - Така си е!
06.01.2008 12:14
Жените са голяма загадка :) И са виновни за всичко! :))))))
цитирай
14. anlov - Да не бяхте рупали ябълката:)))
06.01.2008 15:09
Че после я дадохте и на нас.
цитирай
15. cindy - Пък и нарупана ви я дадохме даже! :)
06.01.2008 15:11
За това цял живот ни го връщате! :)))))))))))
цитирай
16. anlov - Като се замисля...
06.01.2008 15:33
да, така е.

Обаче сега жена ми излиза на рожден ден, пък аз оставам в къщи с малката.

Нарича се "рикушет".
цитирай
17. cindy - Щастливец си ти!
06.01.2008 15:38
И на жена си случил. Я гледай какво е студено навън! Ами представи си, че и теб те беше помъкнала на този рожден ден - направо щеше да си умреш от скука! :)
А сега на топличко, бебочето ти се радва чаровно, тропаш си по компа и си говориш със суперинтересни хора :) Животът е просто прекрасен! :))))))))))))
цитирай
18. anlov - Разконспирира ме.
06.01.2008 15:44
Виновно навеждам глава и отивам в банята да си ударя три пъти по пет бича на голо:)))
цитирай
19. cindy - Грешен отговор!
06.01.2008 16:13
Моля, опитайте пак! :)
Верен отговор - тъй и тъй си на компа, сядаш и съчиняваш ода за прекрасните жени (като започнеш от твоята собствена, естествено), минаваш през сладостите и прелестите на брака и благодариш на Господ, за щастието, което те гледа от очите на бебка. Е, това е ... :)))))))))
цитирай
20. anlov - Не е някаква величествена ода, а стихоплетско описание на нашето запознанство, когато реших (дори без да я питам), че тя ще бъде
06.01.2008 20:23
Априлска вечер. Зимата отиде си.
Със пролетта в очите и косите си
очаквана, повярвана, бленувана,
безмълвно и в захлас сънувана,
сияйна като приказна девица,
като прекрасна слънчева кралица
пред мен застана... ТИ.
Чух само как сърцето ми тупти.
И казах: Ангел; ти - Аглика.
Но стори ми се... Тя ме вика!
И тръгнахме със тебе - двама
да прекосим нощта на нашта драма,
дорде се зазори и блесне
любовният светлик седмонебесен.

Синди, сега ти си на ход за твоя сладуранчо-мъжкаранчо.

Хайде надуй му малко перките!!!
цитирай
21. cindy - Страхотноооооо!
06.01.2008 21:19
Тя чела ли го е вече? Ако не е, веднага и го дай и съм сигурна, че пак ще блесне седмонебесния светлик! :)

Моят сладуранчо ще почака за рими.
Имам едно стихче, ако не си го чел - точно сега е момента. Казва се "Lost" - ще запълни надявам се поетичната празнина в блога ми. :)))))))
цитирай
22. anlov - При теб вече изчетох всичко.
06.01.2008 23:09
Даже отвреме-навреме те препрочитам като някой класик и отново се захласвам пред някои снимки-шедьоври. Сигурен съм, че няма да ни разочароваш и за в бъдеще, обаче (мен и твоите четци-обожатели).

А сега ти желая лека нощ и приятна и успешна седмица!
цитирай
23. cindy - Успешна и за теб и за всички, които прочетат това :)
06.01.2008 23:14
А що се отнася да снимките, ще ми бъде интересно да знам пред кои по специално се захласваш. Но по -добре към конкретните постове и когато ти е възможно, че сега е късничко вече. :) Лека нощ! :)
цитирай
24. anlov - Офис-сериите - там си се смея на глас.
06.01.2008 23:27
Магарето - вече ти казах, също ми стана любимо. И твоята лунна пътека - също. При Голата Маха в бара страшно ми допадна пък... коментара ти:) И така де, с вкус правиш нещата, браво.

цитирай
25. cindy - Знаеш ли какво се сетих - истински случай
07.01.2008 15:54
В разговор става дума за "Голата маха" и една мацка любопитно пита "На кого маха?". Всички останали почват да се заливат от смях. По-късно друга една все пак решава да доуточни "Ама тя наистина на кого маха?". Тогава другите се опулват и я питат "Ами ти като не знаеш, защо с смя тогава?"
"Ами защото всички се засмяха, затова."

Не е виц, но звучи като виц. Разказа ми го една приятелка, та не съм ги виждала мацките истински блондинки ли са, брюнетки под прикритие или т.н.

Може анти-феминистично да звучи, но ако бяха мъже- героите само щяха да се хилят и да си траят, дори и нищо да не вдяват - кой на кого и защо "маха" :) Но жените, нали все много приказват... :) и аз сега да не остана по-назад - излагам женското съсловие :)))
Ами такава съм - строга, но справедлива :)
цитирай
26. anlov - Какво говориш!
09.01.2008 11:52
Ти си гордост за женското съсловие.
Но дали жените могат да го оценят, както ние - мъжете?:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4126599
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930