Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2007 14:52 - Какво се случва по магазините
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 1967 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 12.11.2007 15:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Пълен идиотизъм, естествено. Прибирам се в петък вечер, гроги отвсякъде, уморена, изтощена с изпит мозък и минавам през кварталния магазин – купувам разни работи + цигари жълта Ева за 2.10 лв. Сметката ми е 10.12 лв – давам 20 лева, чинно ровя за12 стотинки и си взимам рестото от кръгли 10 лева. В момента изобщо не се замислям като как ми е толкова сметката, щото акълът ми е някъде другаде.

 

Прибирам се вкъщи и ми попада пред погледа бележчицата – ами въпросната Ева ми струва не 2.10, ами 3.10, но нямам сили да се връщам и да се обяснявам по въпроса. Качена на елегантен висок ток с изтръпнали крака вече, изобщо нямах намерение да се връщам, да подемам наново историята и си викам – майната им! Обаче сутринта и без това имах ходене до магазина и решавам да разнищя ситуацията. Късно е чедо за китка, както се казва!

 

Пропуснала съм момента -  Ами защо вчера не казахте? Ами защо не се върнахте? – е как да се върна, само до вас ми е, “Да, наистина няма цигари за 3.10, но може нещо друго да сте си пазарували”, щото на бележката кода е “тестени изделия” ??? Да бе, ще бия път дотук за един пършив лев, защото много съм го закъсала!

 

Държанието им беше гадно, а моето още повече, защото бях ядосана. Обадих се по телефона и на управителката, беше ми ясно, че нищо няма да се случи, но просто от спортна злоба – да им натрие носа на диванетата, които ме ядосаха. “Добре, ще проверим случая” – казва ми тя. - Дайте си телефона ще ви се обадим”

Как ли пък няма да ви го дам! „Ще ви се обадя след половин час – казвам”

Ами проверила го е – нейната “заместничка” рапортува след половин час – “Да, добре, но разбирате ли , няма как да го засечем…” и съответно аз и отговарям – “Хич не ми се вярва, че вашата фирма ще забогатее от моя лев, нито пък аз ще обеднея от това. Става въпрос за друго – ние не сме от двете страни на барикадата, за да се бием. Вие живеете от нашите пари и ни дължите нормално отношение.”

 

Е и к’во? Проверявайте си бележките преди да напуснете обекта!!! Стават грешки навсякъде, тука сумата е дребничка, ама както писах преди може и много яко да ви натоварят. Хора, бдете!





Тагове:   Какво,   магазините,


Гласувай:
0



1. naddya - Обслужването в тези магазини е под всякаква критика!
12.11.2007 15:33
На майка ми един хляб й го бяха таксували 8 лева!!! Добре, че проверява винаги бележката и се беше оплакала навреме.
Другият им номер е на стелажите цената да е една, като ти маркират стоката на касата - да излезе друга. Естествено по-висока! На момента се оплаках, тъпата касиерка се държа много малоумно, дебилно и нелюбезно, в интерес на истината поне смениха след това цената на стоката на стелажа.
Просто не им се връзвай, ами подлагай всичко на съмнение, дори когато сметката ти излиза.
Поздрави!
цитирай
2. cindy - Номерата им са просто безкрайни
12.11.2007 16:40
и човек все трябва да е нащрек. В Била, често промоциите са само на етикетите - на касата друга цена, и какво станало - "колегите забравили да сменят етикетите или пък клиентите ги разместили???" Или пък пред сходна стока - друг етикет, за да не разбереш какво купуваш и на каква цена. Да си хабиш нервите с идиоти, защото аз много мразя така елементарно да ме будалкат и като ги хвана вдигам скандал за радост на целия магазин :) Или пък им оставям всичките покупки на касата, защото как така от 5 неща, които съм взела - на нито едно не съвпадна цената с тази рафта. Ето ви ги моля - взимайте си ги обратно!

Абе само трябва да ги дебнеш гадовете, друга оправия няма. :-)
цитирай
3. buket - sindy
12.11.2007 23:38
Ако за всичко бдим, няма да спим. дребните ядове са най-важни, защото са в ежедневието ни. Закон и тлъсти глоби трябват за тях. Затова измисляй нещо за да не се ядосваш, защото ядовете носят неизлечими болести, ясно? По закон в бележката всеки артикул трябва да е със собствена цена, това го прави управителката за да си улесни своята работа или за да послъгват, но те винаги намират нови начини, особенно в София.
Лека вечер!
цитирай
4. cindy - Ами, лека да е! :)
13.11.2007 00:16
Не го пиша това, защото смятам че моят лев е най-важен на света.
Номерът е да не се оставяме да ни работят на дребно, поне доколкото можем. :)
цитирай
5. galinabg - Не мога да повярвам,
13.11.2007 18:59
че селският ни тарикатлък е взел такива висини!
Ако можеш да си го позволиш, не пазарувай вече от там.Разказвай случая на всичките си съседи!:))))
цитирай
6. cindy - След тази случка няма да пазарувам оттам,
13.11.2007 21:07
защото ми е противно!
Но както обясних и на управителката - не обвинявам момичето в случая, защото беше пълна лудница, а тя беше сама на този щанд. Не го е направила нарочно според мен, но после стана твърде гаднярско!

А за останалите случаи - големите вериги разчитат на голям оборот, хората пазаруват там за цяла седмица и не могат да помнят всички цени - там набутването е много по-голямо! Като правиш 50-100 лева сметка как ще му хванеш края!

Но всеки трябва да внимава, защото тези пари не ги берем от дърветата. И е обидно да те будалкат по такъв гаден начин.
Лека вечер! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4129494
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930