Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2008 15:32 - Какво се случва по улиците
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 2686 Коментари: 10 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Това се случи един хубав летен ден. Търсих една билкова аптека в центъра, знаех и адреса, но никога не бях ходила там. Един приятел ме караше пътьом, бавно, за да видя номерата, но успях да я пропусна, понеже и номерата липсваха в по-голямата си част. И за да не усложняваме излишно мероприятието му казвам : “Спри тук да сляза и ще ги намеря”. Още слизайки установявам, че зад нас някакъв джип пибитка неистово, но не му обърнах внимание. Връщам се назад, явно сме пропуснали номера и гледам по улицата цяла колона се е заредила и не мърда. Обръщам се и що да видя! Колата е завила по “Лавеле”, спряла и двама яки пича наблизо нещо търсят разправия с приятеля ми. Оставили са джипа на кръстовището и хич не им дреме, че са предизвикали тотално запушване, пък и на никого не му стиска да им пибитка. И понеже аз го натресох в цялата случка се връщам да разнищя ситуацията. Която е следната – единият борчага му се е лепнал директно до вратата и му говори нещо от сорта – “Айде, излез да се разберем  като мъже!” – докато другият го прикрива на две крачки.

 

“Какво става тука?” – авторитетно се намесвам аз. Пичът до вратата ме регистрира в полезрението си като нов елемент в играта и мигом ме игнорира. Той се е наточил на бой и аз само го разсейвам в случая. “И какво толкова е станало?” – продължавам аз –“Спрял е, за да мога да сляза. На вас какъв ви е проблемът?”. Ами нямат проблем, хората просто искат екшън. Интересното в цялата работа беше – аз им говоря на тях, те говорят на приятеля ми – хмм, говорят е меко казано, той нямаше как да излезе от колата без да забие вратата директно в шкембето на борчагата и да стане пълен търкал, каквато им беше идеята. Тук може би трябва да отбележа, че приятелят ми е над 1,90, бивш баскетболист и дори без моята помощ щеше достойно да се справи със ситуацията. Но навярно цялата случка можеше да влезе в криминалните хроники. Няма значение, аз продължавам да говоря в същия дух, те ме гледат и явно не им стиска посред бял ден да се разправят с елегантна дама в ефирна лятна рокля като мен и със сумтене се връщат към джипа.

 

“И за какво си спрял – питам приятеля ми през прозореца – Не можа ли просто да си отпътуваш?” Ами били му хвърляли камъчета по колата, след като сме били спрели и не могъл така да го допусне! Изпратих го по живо, по здраво и пак се връщам да си търся аптеката – целта на цялото занятие.

 

И тук настава сюблимният момент – онея здравеняци, дето бяха заприщили уличката, още не са я отприщили и хората седят кротко и чакат развоя на събитията. Минавам аз и от колите започват да ми ръкопляскат и някакъв особено ентусиазиран фен даже ми подвиква: “Бравооооо! Така се брани мъж!” Минавам аз триумфално като Джаки Кенеди, прибирам овациите, усмихвам се и махам небрежно с ръчица.:)

 

И няма какво повече да обяснявам, само няколко шаблонни израза за завършек:

 

Няма нищо по-страшно от самият страх!

Бъдете такива, каквито сте и хич да не ви пука!

Абе майната му на всичко. :))))))


P.S. Съжалявам, но преди малко го изтрих без да искам, защото при мен излизаше 3 пъти. Maymi, сори, че ти изтрих коментара :(





Тагове:   Какво,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anlov - Евалла, Синди!
07.01.2008 22:32
Срещу оръжието на женския опасен чар дори и мутрагеньовците са безсилни.
цитирай
2. cindy - Чак ми дожаля за тях :)
07.01.2008 22:37
Просто нямаха избор хорицата! :))))))))
цитирай
3. algue - :)
08.01.2008 00:01
Йо Мен :) Поздрави!!
цитирай
4. liz - Браво, браво!
08.01.2008 02:09
Ръкопляскам с две ръце и три крака.
цитирай
5. cindy - Благодаря,
09.01.2008 18:53
момичета! :) И все напред :)))))
цитирай
6. anlov - Е...
09.01.2008 21:45
аз съм си момченце.
цитирай
7. cindy - Знам,
09.01.2008 21:58
и никога не съм се съмнявала :) , но на теб ти бях вече отговорила.

А пък момичетата имат нужда от окуражаване, не е толкова лесно с мутри да се бориш, както е на пръв поглед :))))))))))
цитирай
8. cindy - Честно казано
10.01.2008 22:55
не знам доколко сериозно го говориш това :)
Имам силно изразено чуство за хумор и приемем голяма част от нещата просто за забавление :) Особено тук :))))))))
Но пък от друга страна с една част от нещата, които изписвам се опитвам да бъда съвсем практически полезна на хората, които ги четат. Мисля, че това е и хубавото на този блог. Разказвам ги тези неща на мои познати със съвсем добронамерено чувство, пък и тук повече хора биха могли да ги прочетат, ако имат желание.
За мен поне този блог не е самоцел, да си чешам вербалната краста - има значение да кажеш на хората неща, които евентуално биха им били полезни. Това се опитвам да правя, а доколко съм успяла е съвсем друг въпрос.

А и като се замислих преди малко, колко ми е напрегнат деня и с какви казуси се сблъсквам и трябва да ги разрешавам постоянно, да обяснявам на хората тука, какво искам да им кажа е съвсем излишно. Просто нямам време за това. Ако искат да четат, ако искат не - тяхна си работа :)
цитирай
9. анонимен - Страшна си!
14.01.2008 10:54
цитирай
10. cindy - :)
14.01.2008 16:33
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117071
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031