Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2008 17:08 - Какво се случва по градинките
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 3641 Коментари: 12 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сигурно и ужасни неща се случват – да не ги изброявам, все пак нямам намерение да водя криминална хроника. Но тук в тази градинка, както виждате цари мир, тишина, спокойствие и … любов навярно … :)  

image





Понеже тук в блога ме светнаха, че днес бил Ден на земята – да дам и моя скромен принос. Пък и при bilingual поех доброволно този ангажимент – да покажа една уникална градинка – гледайте, радвайте се и т.н.  

image


  За градинката се грижи специално нает градинар, плаща му шефа на фирма, намираща се в блока до градинката. Тези палми са специално засадени, малко са шугави за съжаление, но разбрах, че зимата са били нарочно увивани, за да се запазят. Климатът явно не им понася, но желанието е похвално – да се люшкат палми насред софийски район си е цяла екзотика.


image




image





Снимките ги правих по случайност на Цветница. Когато се гласях да заснема розовите китки, мина покрай мен млад мъж с вид на борец, но явно с романтична душа или просто разнежен от празника и ми каза с усмивка – „Много са красиви, нали?” Съответно и аз цъфнах в усмивка – „Супер са!” . Не знам дали е имал нещо общо с фирмата, обгрижваща градинката или просто е ценител на красивото.


image




  Така че – виждате на някои хора не им трябва специален ден, за да се погрижат за земята, природата, красотата ако щете. Но забележете – оградки трябва да има, без оградки работата нямаше да се получи.

image





Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



1. krotalka - Наистина да не повярва човек, че тов ...
22.04.2008 17:13
Наистина да не повярва човек, че тов е в София.

Благодаря за снимките.
цитирай
2. cindy - Ами затова я заснех -
22.04.2008 17:18
факти и документи. А както се знае - пред фактите и ... :)
Но много грижи и пазене и трябват на тази градинка. Не може сама да се погрижи за себе си. Но създава страхотно настроение, нали? :)))))))
цитирай
3. krotalka - Направо пълни душата!
22.04.2008 18:21
Направо пълни душата!
цитирай
4. bilingual - :) благодаря за снимките!
22.04.2008 19:52
красиво е и идеята е страхотна! Дано само да я опазят!!! А къде точно се намира?
цитирай
5. blackie - a ?
22.04.2008 21:22
може ли да споделиш в кой квартал се намира.... защото аз съм от Сф... и доста съм обикаляла.. обичам да обикалям с колелото,но това нещо-не съм го виждала....голям мой пропуск!!! Радва ме,че има такива места!!!
цитирай
6. thebestdamnthing - Много красиви, много цветни снимки ...
23.04.2008 00:00
Много красиви, много цветни снимки :) чак ми се иска да съм първолаче и да си играя в тази градинка след училище :)
цитирай
7. anlov - Снимай ги след година-две да видим как изглеждат тогава?
23.04.2008 00:08
Обаче сега наистина са хубави.
цитирай
8. cindy - Добро утро на всички :)
23.04.2008 09:07
Градинката се намира в квартал Банишора, близо до ДВСК - (ветеринарно-санитарния контрол), но аз я открих съвсем случайно, една приятелка живее в съседен блок.
Атмосферата ми напомни за Германия - чистичко, подредено, само омърлушените палми нещо портеха гледката, но се надявам да се съвземат.

@ anlov - не бъди такъв песимист. Надявам се фирмаджията да не си зареже любимата градинка, за да търси някоя по-млада :) Все пак е градинка, а не жена :))))) Пък и мисля, че вече са минали повече от една-две години откакто я е направил. Но ще попитам, за да ти разбия песимизма :)
цитирай
9. luben - Наистина невероятно
23.04.2008 11:22
това си заслужава да се пусне като задача в "Стани богат" - Къде е тази градинка и в отговор В "Банишора" :)))

за 100 000 лева
цитирай
10. cindy - Нали? :)
23.04.2008 15:34
Ники Кънчев да не ти е приятел, та гледаш да му ги спестиш тези 100 хилядарки ? :))))))))
цитирай
11. luben - Не ми е приятел,
23.04.2008 18:19
но наистина съм сигурен, че малцина ще познаят, че тази гледка е в Банишора... сигурно повече хора знаят какво са мюони и пиони... и неутрино...
цитирай
12. cindy - Поне
23.04.2008 18:27
Банишорци сигурно знаят, а за приятеля се пошегувах, тъй де нали затова сме тук - да си правим майтап и да врътваме по някой пост :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4127223
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930