Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2008 18:05 - Какво се случва по баровските клубове
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 3772 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 25.04.2008 18:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ами как какво – само хубави нещица. Да си баровец това е важното!.А като не съм голяма баровка, поне да се поомешам с баровския свят, пък знае ли човек. Отиваме на сбирка на клуб Jaguar в един нов-новеничък хотел. Усмихнати госпожици отвън, друга усмихната – вътре, любезно ни приканват. И аз така любезно  „Поканата ли желаете?”, „Не, но моля да се представите”. Представям се аз, тя записва си надлежно и за моя изненада един господин наблизо проявява интерес да й наднича през рамото. Не съм с маратонки и яке да ме подозира, че случайно съм се отбила пътьом. Както обикновено спазвам дрес-кода за такива сбирки. За пръв път ми се случва нещо подобно, гледам го въпросително – дали няма да ми поиска и личната карта? Не стигна чак дотам – усмихна се и „Моля, заповядайте!”. Ах, как не се сетих може би е бил зашеметен от чара ми и това да е предизвикало такъв интерес ????? Така и не разбрах, но съответно заповядахме.

 

Вътре последен модел Jaguar XF. Сребрист, лъчист, чак да ти стане драго. Ами поседнах вътре да не съм съвсем капо, че пари за такъв май няма да спастря в тоя живот.

 

Гвоздеят на програмата, освен този сребрист красавец е двугодишния юбилей на клуба и предстоящото трансевропейско „турне” – „До Монте Карло и обратно”. :)

 

Тръгнали са днес сутринта с цяла група автомобили, но най-личен ми се видя един червен хубавец. Харесах го, не само защото червеното ми е любим цвят, но и защото се оказа единствен в България, а пък за куриоз – номерът на колата съответства на кубатурата на двигателя – много баровско звучи, нали?

 

И другите пътешественици са на ниво, но този „ми легна” на сърцето. Ето ги и другите юнаци – и тях си ги бива, но в онзи червнушко се влюбих от пръв поглед. Е, не ми отвърна на чувствата, но пък и не ми разби сърцето.

 

Самото пътешествие доста забележително се очертава: Милано, Музей и фабрика LAMBORGHINI, Музей „Танацио Нуволари”, Галерия FERRARI, PAGANI, Колекция «Стангелини» и «Панини» в Модена – все места, от които на авто-маниаците могат да им настъхнат косите от кеф.


 Айде живи и здрави и догодина да се видим на пътешествието. J))))



image


Един от компанията, няма дискриинация и за други марки е позволено


image

И за да не сте съвсем капо, заповядайте по парче торта! :)


 

 

 

image




image


Още от компанията


image


 

image



 

image


Моят любимец


 

image


Сребристият красавец отзад


 

image


И накрая отпред






 



Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



1. neanonimen - &
25.04.2008 19:08
Abe macko,6e ti obe6taq ,pa ako ne6to onova kup4e mangizi ne e dostata4no 6e si karame moeto reno klio,m?Are saglasise de,molq te:)
цитирай
2. konstans1977 - Сигурно си русичка,а?
25.04.2008 21:40
И любимият ти жанр е ПОП-ФОЛК?
цитирай
3. cocolina - :)
25.04.2008 23:11
Страхотни са, но на мен по-ми приличат на акули----
цитирай
4. luben - Много сладко
26.04.2008 09:41
наздраве за очарованите, но неразбити сърца :)))
цитирай
5. cindy - Христос воскресе!
29.04.2008 09:07
@kon..77 - още от снимката се вижда, че съм русичка, ти какво бавно ли загряваш? А за жанра - не влизам в откровености с непознати :)))))
@Luben - ами наздраве! Малко е раничко, но като си пийваш довечера, пий едно и за мене :)
@ cocolina - не са те акулите, а тези дето ги карат :)
@ macko - а така! Кажи пред всички, че аз спечелих кастинга и не защото съм руса, ами защото не съм "оуигуфриенка"! И му натрий носа на онзи кон...77 дето се заяжда с мен. Прояви се кавалерски и може и да си помисля ... :) Не ми е толкоз важен Jaguar-a, любов требе да има :))))))
цитирай
6. neanonimen - cindy
29.04.2008 16:46
O my precious,I want you!-4u Li?
цитирай
7. cindy - Чух те, но защо така на всеослушание?
30.04.2008 09:33
Вече конкурентките разбраха, че съм ги издухала по трасето. Така че - давай по дискретно, иначе нещо тръпката се губи. :)
цитирай
8. dete - Няма лошо в лукса!:-)Кой каже, че не ...
01.05.2008 15:58
Няма лошо в лукса!:-)Кой каже ,че не иска-не му вярвам! Въпроса е дали допуска "целта оправдава средствата!":-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117538
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031