Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2008 15:39 - Какво се случва в шоуто на Слави
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 1865 Коментари: 7 Гласове:
0



Всички го виждат – но не съм чула тук някой да го каже – ТЪПНЯ! Пълна тъпня и говоря конкретно, за това което гледах на 5 май, може другите предавания да са били шедьоври на мисълта, на аз ще се конкретизирам на това което видях. Това шоу не го гледам от много време, понеже много изтъпя. Преди 5-6 години го гледах редовно, защото канеше готини гости, които ме кефеха. Даже ми беше странно някой да ми каже – аз не гледам Слави, защото е такъв или онакъв. Имах такива случаи в една предишна работа. Честно казано адски тъпо ми звучеше – не гледам някого, щото е някакъв, ами защото това което прави в дадения момент ми харесва. И като кани готини и интересни хора ми прави кеф да го гледам. Така беше, не го отричам, по природа не ми е заложено чувството на луда фенка и така да се пристрастя към някого и да не ми дреме какво прави – все да съм му фенка. Сори! Докато го харесвам съм, после без мен …   И к’во – гледам го на 5 май де, и по жалко нещо не съм виждала през живота си. Актьорите – Виктор Калев и Краси Рядков ги харесвам, ама какво са виновни горкинките, че са забъркани в такъв нещастен сценарий? Краси го гледах в една много готина постановка на Сатиричния театър “Смехотерапия” – там го забелязах, а може би и не само аз - после се появи по масовите прояви. Виктор е просто уникален талант, а и в ролите на жени е адски автентичен, въпреки че не мисля да е “обърнал палачинката”.   И тея готини актьори със страхотен потенциал са хванати в капана на едни скапани скечове – адски жалка гледка. Не съм гледала интервюта на Володя Стоянов, ама не ме се вярва да е чак такъв олигофрен, какъвто го изкарват. Защото и преди съм виждала превъплъщение на Виктор като Володя Стоянов. Ама нема нищо по-тегаво от това – ами то са въпроси от сорта : - Ти ми кажи защо? - Аз какво да ти кажа ? - Не, ти ми кажи. - Да, ама, за какво беше? - Ами за това което не ми каза. - Да, но то какво беше? Ей така в омагьосан кръг близо 20 минути – скука, тъпня, идиотия, да се чудиш за какво съм им толкова скъпи секундите в рекламните блокове, като тук тъпнята си се рее волно по хоризонта, близо час и на никой не му дреме.   Ало, Володя, вземи се възмути бе, човек, те просто те изкараха пра-родителя на неандерталеца. Ами Викторчо – ти защо си траеш - немаш ли някоя клауза в договора за нарушаване на личното достойнство, защото както я караш ще си излезеш пълен дебил от целата работа и то за жълти стотинки. Ти тоя имидж като актьор що градиш с години – аз ли да те светна, че трябва да имаш клауза за “настъпили щети или пропуснати ползи”?  Защото те вече щетите се виждат, а пък пропуснатите ползи сигур ще ги оливаш със сълзи тепърва. Сега ти е малко рано да го разбереш.   Какво ли повече да кажа? – Ами Господ да пази България, колкото и патетично да звучи, белким помогне. :)))))))



Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anlov - Шоуто се изроди, така е.
07.05.2008 18:49
Не че и преди не беше урод, но поне младееше и дето викаш, гостите му поне бяха интересни.

Мисля си, когато едно нещо се прави без някаква по-възвишена цел, а само за мъни-мъни и слава, резултатът рано или късно няма как да не бъде трагичен.
цитирай
2. cindy - Шоу и възвишена цел нещо не се връзват като понятия,
07.05.2008 18:54
но малко повече професионализъм и разнообразие не биха навредили. Примерно "Танцувай с мен" ми беше много интересно първия път. После решиха да повторят формата и вече избаятя. Да не говорим, че онова момче от Кюстендил трябваше да спечели - по-добър беше, но нещо го прецакаха.
Пък и всеки "продукт" си има жизнен цикъл, не можеш да правиш сума време "изкуствено дишане на труп" ...
:))))))))
цитирай
3. anlov - Е, не се връзват у нас,
08.05.2008 00:36
където нищо не може да се върже като хората, ако няма директна изгода.

Но Опра защо има най-успешното шоу не само в Америка, но и в света? Казват, защото е съвсем близо до болката и страданието на хората и съвсем реално им помага. Жената си има благотворителна организация и част от милиардите й отиват там. Нека да е все така известна и богата тогава, и даже още повече, ако може!

А нашите малки ганьовчета с андрешковци душици и кириакстефчовска дупедавщина само развращават народа, който само това и чака.

Аз смятам, обаче, че творчеството трябва да забавлява и облагородява едновременно, а не да олива всичко наоколо с повръщни и диарии.

Това, последното, винаги ще си бъде остатъчния продукт на кича, който никога няма да се научи да използва нощното си гърне за жалките си напъни.
цитирай
4. анонимен - ))
08.05.2008 13:39
Всеизвестно е че сценаристите на Слави са професионалисти от много висока класа,но и те един ден се изчерпват и доскучават, пък и толкова години да правиш шоу всяка вечер,няма как да се харесаш на всички
цитирай
5. anlov - Това е така.
09.05.2008 10:41
Но аз говорех за философията на шоуто, която е залегнала в основата му, както и на един милион други такива като него.
цитирай
6. iliada - Привет!
09.05.2008 21:18
Реших да се включа и аз с моето скромно мнение-Смятам ,че шоуто като замисъл е добро , като среща с интересни личности също!Не мога да приема просташкия хумор!Смятам ,че трябва да е по- рофиниран и да не обижда гледащия го!Трябва да бичува простотията ,а не да я утвърждава!Шоу,шоу ама и то възпитава ,а в какво -кой да ми каже!
После действително доста грубо се провокират известни личности ,а когато пък и калпаво се получи -въобще да не помислят да го повтарят! Защото гафа си е гаф , ама повторен два пъти и повече -вече е бедствие!
цитирай
7. luben - Почти
13.05.2008 13:36
никога не съм го харесвал това шоу, но поне в началните години имаше тук-там сполучливи попадения, нещо актуално, нещо... а от 2-3 години хич не го и поглеждам. То май няма никакво свестно шоу за гледане по нашата тиви, освен господари на ефира и сблъсък (мда - доста хора не ги харесват, но имат понякога свежи моменти). Та - Слави ... според мен си е от много време една скучна и залязваща чалгаджийска кауза.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117244
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031