Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2008 09:24 - Какво се случва при добрите, разбрани работари
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 1736 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 10.06.2008 11:32


Шок и ужас! Какво друго ?!? Добре, че не съм от тях. Не че не ме товарят понякога с твърде много и определено не моя работа, но след като водих Война за независимост поне в три серии се поуталожиха нещата. И сега не е необходимо да стрелям на месо, няколко сигнални ракети вършат добра работа.   Обаче има и кротки, и разбрани хора по характер, които – търпят, търпят и накрая се вдигат на последен щурм, когато работата просто безнадеждно е отекла вече. И за какво са го търпели до момента? И без това накрая се случват най-неприятните ексцесии и се казват доста тежки думи. Човек може да си спести крайностите като реагира овреме, а не да чака „да иде коньо у реката”.   Не си разсъждавам ей така да се намирам на работа, а се случи вчера една доста неприятна случка с моя колежка, която беше освободена по най-бързия начин. Познавам я от предната ми работа и заедно с една друга колежка се явявам косвена причина да се появи тук. Всъщност, когато ме запитаха какво ми е впечатлението от нея, казах – добър професионалист, на който може да се разчита. А жената наистина си е кадърна. Но още преди да дойде, я предупредих как стоят нещата, защото точно тогава бях във втора фаза на бойните действия от гореспоменатата война. Така че – дето се вика, в известен смисъл ми е чиста съвестта, не съм я подвела да мисли, че идва в „земния рай”.   Конкретните и преживелици няма да ги разправям, пък и освен това знам само едната гледна точка – тоест нейната, не че се съмнявам в думите й, но човек понякога преекспонира нещата, когато се чувства засегнат. Но си спомням, че се докара почти до ръба на нервна криза от стрес, в тяхната стая цареше злокобна, студена атмосфера и зловещо мълчание и нищо чудно както ми каза, че изобщо не е имала желание сутрин да идва на работа. Добре, че мъжът й (Евалла, мъже! Ето казвам добра дума и за вас! :) излязъл по-активен и й казал „Като не ти харесва, напускай! Не мога да те гледам как се съсипваш!” Не случайно му казвам „Браво!” на този мъж, защото не знам колко мъже на негово място щяха да реагират по този начин, като се има пред вид, че и той е на заплата, пък изплащат и кредит за жилището. Но пък жената му е по-важна, явно! 

Може би и подкрепата му е била решаваща, за да предприеме тази стъпка, но както и да е, приключи ги нещата изненадващо бързо и за нея самата, да не се впускам в подробности.

Така че няма смисъл човек да трае и да се самоизмъчва, по-добре като нещо не му харесва, да реагира своевременно. Ако може да промени нещата, ако не – да си хване пътя по-рано, а не да чака да се случват драматични развръзки.

Няма да завършвам този път с виц за разведряване, защото нещата са сериозни, особено за нея. Ще цитирам героя на Питър Финч от „Телевизионна мрежа” (за която посмъртно е получил „Оскар”) и прословутата му реплика „Бесен съм и няма да търпя повече”. Това е решението. Престанете да търпите и то без да се докарвате до крайната фаза на бяс.

P.S. Но някак си не мога да не завърша все пак оптимистично, в моя си стил - когато се разделяхме вчера, тя си каза успокоително - "Може пък всичко да е за добро." И ме поглежда въпросително - "Ами, естествено" - усмихвам й се. :)









Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chochy - Ми аз не търпя, аз директно откач...
10.06.2008 11:06
Ми аз не търпя, аз директно откачам:)
цитирай
2. cindy - Ти пък?
10.06.2008 11:24
Що ще им откачаш!!! Вадиш базуката и айдеее.... :))))))))
цитирай
3. chochy - Мноо съм добра в словесната стре...
10.06.2008 11:42
Мноо съм добра в словесната стрелба:) Но имам и завидно ляво кроше;)
цитирай
4. cindy - Браво!
10.06.2008 11:43
Човек винаги трябва да е добре аргументиран :)))
цитирай
5. krotalka - Друго си е,
10.06.2008 15:16
когато човекът до тебе те подкрепя!

цитирай
6. cindy - E преди малко я видях,
10.06.2008 15:25
дошла да приключва и в сравнение с вчера просто цъфтеше! :) И си говорих току-що с една колежка, че може и услуга да са й направили по този начин. Дано!
А наистина - много е важно, че мъжът й я е подкрепил - иначе щеше да се чувства като хваната в капан - ни напред, ни назад.
цитирай
7. krotalka - Точно това имах в предвид!
10.06.2008 17:40
Явно си има мъж на място!
цитирай
8. cindy - :)
11.06.2008 09:12
Дай Боже всекиму!
цитирай
9. cindy - Айдеее ...
20.06.2008 10:03
Дойдохме и до оптимистичния завършек - вчера ми звънна колежката и ми каза, че вече е на нова работа, нямаше време за много приказки, така че като се видим ще ми разкаже за новата одисея.

Всяко зло за добро, дето се вика :)))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117655
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031