Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2008 10:16 - Calm down
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 1547 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 18.07.2008 11:48


*
*
*
Сутринта отивам на работа, променям леко маршрута и се оказвам близо до мястото, където рухна онази сграда, ако си спомняте преди около две години и уби на място две момичета, пътуващи в кола. Сетих се за това и си помислих – е, това е трагедия, всичко друго е булшит. Помислих си за родителите, на които това им се е стоварило изневиделица, както сградата върху колата. И поле как са страдали и не са могли да разберат защо ги е сполетяло такова нещастие.   И се сетих за друго – как вчера си скъсах нервите с едни служебни простотии. Половината ми ден отиде на кино, да беснея и да се дразня на човешката глупост. На дребните номерца, които някоя правила на някоя си друга, а пък аз по стечение на обстоятелствата се оказах по средата. И ако не бяха разни подмолни течения, всичко можеше да се оправи още преди 2-3 дена, а не пушилката и смръднята да стигнат на ниво изпълнителен директор. „Буря в чаша вода” се наричат подобни изпълнения и то само защото някои хора правят от мухата слон.   Днес сутринта, сещайки се за трагедията, се почудих как можах вчера толкова да се ядосам за някаква глупост. Сетих се и за онзи история със завещанието и двете листчета, на които пишело „И това ще мине…” Ясно, че ще мине, но някак си е трудно когато нещо ти се случва в момента да успееш да се овладееш. Хората отстрани ти казват „Не се ядосвай.” Да, обаче отстрани е лесно – и аз така казвам като някой е в кофти ситуация. Защото аз не съм в нея и гледам странично, и успокоявам потърпевшия. Но когато ме връхлети стресът, хич не гледам толкова мъдро на нещата.   Затова искам и на себе си и на вас да пожелая да успеете в стресови моменти да се овладеете, да не си го слагате на сърцето, да се сетите колко по-тежки неща се случват и да си помислите пък и колко хубави тепърва ще ви се случват.   И един виц за разведряване:   В публичен дом избухва пожар. Паника, ужасени викове:
- Горим! Пожар! Вода! Бързо вода!
Една врата се отваря и спокоен мъжки глас поръчва:
- А в тринайста стая - шампанско, моля!
  ------   Каквото и да се случва – запазете спокойствие :))))









Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. theoldben - Аз отдавна съм го постигнал, Cindy!
18.07.2008 12:56
Не знам дали е за добро или не, но малко са нещата, които могат да ме разтревожат:))
цитирай
2. cindy - Блазя ти :)
18.07.2008 12:59
Дай рецептата, ако не е тайна. Може пък зодията ти да е някаква такава спокойна и да ти идва отвътре. Така че не се хвали, че си го постигнал :)))))
цитирай
3. theoldben - Зодия като зодия:
18.07.2008 13:30
скорпион:)
цитирай
4. cindy - Мани - мани ...
18.07.2008 13:32
Точно една скорпионка ми е извор на проблемите. Да взема да те запозная - лови окото, пък е и свободна, вземи я омагьосай, моля те, та да вземе да миряса ... :)))))
цитирай
5. theoldben - А не,
18.07.2008 13:42
благодаря:)))
цитирай
6. cindy - Прав си :)
18.07.2008 13:48
После ще ме гризе гузната съвест, че съм те натресла в такова приключение ... :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117259
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031