Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2008 20:22 - Само жените
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 990 Коментари: 0 Гласове:
0





                 разбират жените ... За съжаление и не искам да засягам мъжете, но си е така.
Даже по-лесно ще те разбере някоя позната, отколкото приятелка или колежка. Там се преплитат и други типично женски емоции - прикрита завист или злорадство и ей такива неща. А пък при мъжете просто начинът им на мислене е различен. Те винаги търят решението на проблема, все едно решават математическа задача. 

Признавам си - понякога ми е по-лесно да общувам с мъже. В някои отношения имам подобен начин на мислене - и аз търся решения, когато някой тръгне да ми хленчи и да се оплаква. Но отстрани всичко е по-лесно. Лесно е да кажеш на някой, който се е газирал "Успокой се. Свиркай си. Не го взимай на сериозно." И аз така казвам.

Но като става дума за мен, нещо ми е трудно да следвам собствените си съвети.
И всичко това го пиша заради една прекрасна дама, която срещнах днес. Не за първи път и не случайно, но няма нужда да конкретизирам. Такива хора като нея толкова рядко се срещат, че може би съм срещала само 2-3 и то не съвсем подобни. Хора, излъчващи доброта, съпричасност, доброжелателство. Наистина ти влизат в положението, а не само на думи. 

И като ти казват да се успокоиш, действително ти мислят доброто, а не колко да отбият номера. Та тази жена и думите й днес направо като балсам ми подействаха. Дано и на вас да ви се случва да срещате такива ХОРА.
И не забравяйте, че ги има ...








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4125625
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930