Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2008 09:33 - Опълченците в метрото
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 1842 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 20.10.2008 09:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Сутринта се озовавам полузаспала на спирката и ме посреща бодра табела – „Закрита спирка” и експозе от сорта :”Поради ремонт на релсов … бла, бла, бла …. „ Не ми се чете, схванах основната идея. Прехвърлям наум алтернативите – пешком, нцъ, не – студено ми е и ми се спи. Такси? – оглеждам се, наоколо единствено се жълтеят два огромни багера, „бакшишите” ги няма. Значи метро – въздъхвам тежко и се отправям натам.

 

Защото вече веднъж се возих рано сутрин на метрото – една съседка ме убеди, която работи близо до мен – по-бързо било и т.н. Набутахме се в навалицата в метрото – тя ми казва – „Днес не е много пълно”. Гледам я като отровена – ако това не е пълно, дето сме един връз друг – кое е пълно?????

 

Днес разбрах кое е! Такава гъчкана беше, че усещах с гърба си човекът зад мен как диша.  Идеше ми да му кресна „Стига си дишал, бе!  Не виждаш ли, че няма ни въздух, ни място за дишане!”  Добре, че беше шкембест, което ни държеше на "комсомолско разстояние" един от друг, иначе можеше и други неща да усетя и да пиша пост „Как почти ме обладаха в метрото” (почти-то е за благозвучие)

 

Имам един пост за трамваите по Стамболийски – оказва се че в трамваите си е по рахат. Може би защото мотрисите са по-високи и има повече въздух. Но и в двата случая – адски е гадно, пътуваш като някакъв добитък. Колегата живее в Люлин и сутринта го питам – с метро ли идва. Той – да! Викам: Как го преживяваш този кошмар всеки божи ден? Той – Свиква се, няма пълно щастие!

 

Ами така де – такива сме си, с всичко свикваме. И понеже свикваме, все така ще си я караме. Като в оня виц:

 

-Девойче, ще слизате ли?

- От миналата спирка вече не съм девойче”

 

И още един:

В автобуса пиян на кирка мъж се обляга на жена. Тя търпи в началото, но по едно време му казала:
- Може би след малко и ще легнете върху мен?
Пияният я погледнал с мътен поглед и изфъфлил:
- Я гледай, размечтала се!



 



Тагове:   метрото,   опълченците,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mupo - Готино написана. Харесва ми леката ...
21.10.2008 20:06
Готино написана. Харесва ми леката ирония на места :) и най вече вицовете .
цитирай
2. анонимен - За някои е ежедневие
22.10.2008 01:27
И аз през сутрин моля: "Г-не/г-жо, бихте ли си извадили лакътя отъ далака ми". така ще е докато не увеличат броя на мотрисите, което ще стане след пускането на заветната отсечка до Младост.
А за хора като мен - студенти в направление дизайн, метрото сутрин и следобед си е епопея - като мъкнеш картонени макети, хартиени врътки, разни джунджурийки... ад е направо, но, ти го каза - свичква се, а и по-добре пъленб ад 10 минути, отколкото по-рехав Ад 40 минути...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4126147
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930