Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2008 22:10 - Шъ съ опраим на ...
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 1288 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 11.11.2008 17:49




кукуво лято!

Връщам се преди няколко часа от поредната ми експедиция по планините и се отбивам в кварталното суперче, но първо реших да мина през "Плод-зеленчука", за да набавя витамини.

Влизам вътре, едната продавачка нещо славослови ябълките пред клиент - колко били хубави, пък те и такива си бяха и аз отпервам един съвсем невинен въпрос:
- Колко струват ябълките?
И като отговор получавам цяала тирада от сорта;
– Ами то на всяко нещо си пише колко струва! Първо гледайте, а после питайте!
Сигурно очакваше да се сконфузя, гузно да промърморя "Извинявайте!" и да си посипя главата с пепел, заради този ми гаф. Но явно днес не й е късметлийски ден, защото реакцията ми е съвсем различна:
– Вместо да ми изприказвате всичко това - по-лесно беше да ми отговорите на въпроса!
–Да, всички влизат и питат и въобще не четат! - продължва тя
– Ами това е магазин, а не читалня! - репликирам я - Вие нали затова сте тук, за да отговаряте!
– Не, аз съм тук, за да продавам!
- Ами как ще продавате като не осведомявате клиентите си! За какво взимате заплата?

Човекът с ябълките пред мен се опитва да умиротвори обстановката;
- Спокойно, спокойно...

Тя обаче продължава да каканиже глупости:
- Ами то така ...като всеки пита...тук с пари се работи...
Това беше върхът на тъпнята - ами на много места с пари се работи, какво да шепнем ли !?!
Ти си обслужващ персонал - набий си го в тиквата! И си там да ме обслужваш - а не да ми се караш! 
Като не ти харесва и си мислиш, че тази работа ти е под нивото - намери си друга. Ако искаш да гледаш четящи хора ноколо - стани библиотекарка! Ако щеш и мозъчен хирург стани - хич не ми дреме.

Човекът пред мен пак се опитва да успокоява топката и невинно ме пита:
– Ами тези ябълки хубави ли са? Да не вземе жена ми да ми ги набие в главата?
- Супер са! - смея се, защото ми стана забавно на фона на цялата дивотия наоколо.
– Ааа, вие сте могли да се усмихвате - ми казва, сигурно е доволен, че накрая има рзведряване в атмосферата.

Ами разбира се, че мога! Когато не ме нервят тъпи продавачки или прочее неудовлетворени люде - цялата сияя в усмивки!

:)))))


P.S. Ако нещо не ви се връзва заглавието с текста, да взема да обясня - докато хората не разберат за какво стават, за какво им се плаща и как трябва да си заслужат заплатите - ами никога няма да се опраим...









Тагове:   опраим,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Исками се да съм била в магазина
08.11.2008 22:34
и да гледам разправията ви от страни.
Явно не е за тая работа(магазинерката) и си го знае.
Просто е имала мал шанс, че е попаднала на клиент с "притенции".
цитирай
2. cindy - Здрасти, Кроти :)
08.11.2008 22:41
От кога не съм те виждала :)
Вярно голям цирк изпусна - щеше да се накефиш максимално! :))))))
Я си представи само - връщам се хепи -релаксирала цял ден по планините облагородена и очовечена и ми излиза насреща това недоразумение!
И всичко отива на кино! - ами хората просто трябва да си знаят мястото и да не си го изкарват на околните. Всеки си има проблеми - но това в случая не ме интересува! Само купих 2 кила ябълки и толкоз!!! :))))
цитирай
3. gothic - Като мен! Влизам в родния 345 към 11, ...
09.11.2008 00:25
Като мен! Влизам в родния 345 към 11,00 сутрина, взимам си вестник, русенко варено(мнаго обичам) и пакет салфетки и на касата подавам десетарка. Последва тъп поглед и въпрос - Как да върна? Аз замълчах още не съвсем събуден с типичния мъжки отсъстващ поглед, както когато не виждаш апетитно дупе пред себе си и в края на краищата недоразумението на касата се надигна, отиде до съседната каса и донесе пликче с монети. Та ако ви искат стотинки, не давайте - имат, ама ги мързи!
цитирай
4. cindy - Ха, gothic,
09.11.2008 11:44
ама ти много леко си се отървал! Ми можеше тебе да те прати да разваляш десетарката по квартала. Случил си на жалостива продавачка :)

Ами на мен веднъж в една банка, фръцлата на гишето високомерно ми казва: "Вижте в другия салон дали има хора!" Така я подпуках по този случай, че направо окръгли очетата и занемя. Добре, че колежката й излезе по-съобразителна и замаза ситуацията.
А аз съм отишла пари през тях да превеждам и комисионна им плащам!

Няма да се научат как се работи с клиенти онези обслужващите и туй-то. Толкова ли не могат да вденат, че им изкарваме заплатите ?!?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117579
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031