Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2009 12:43 - Най-страхотните места за ваканция
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 26442 Коментари: 60 Гласове:
1

Последна промяна: 19.01.2009 17:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Този пост е специално за nikita, тя си знае защо :)


Да започваме сега с най-страхотните места, където може да си изкарате почивката, но само при положение, че сте авантюристично настроени, търсите силни усещания, пък и проблеми с финикийските знаци нямате.


Ако предпочитате да поплувате ето ви новият курорт в Япония:


image



image


Или може би предпочитате да се разходите по Гранд Каньон и "Skywalk"


image


image


Може пък да си падате по развлекателни паркове - примерно в Лас Вегас?



image


image


image


Или пък да поиграете тенис в Дубай?


image


image

тази снимка ми смразява кръвчицата :)

image


Ако всичко това е отегчително за вас, може да се поразходите в планината


image


image


image


image



image



image


Или пък предпочитате да покарате колело?


image


image


image


Изборът си е ваш, мога само да ви пожелая, каквото и където да предпочетете почивката ви да е супер! :))



P.S. Понеже се заприказвахме с voinyt на тема манастири, ето ви още идеи за пътешествия:


image


Това е манастирът Hanging в Datong, провинция Shanxi - Китай


image



image



image



image


Stairway to Heaven, Mount Tai Shan


image


А това си е като приказка, за успокояване на сърцебиенето след екстремните изживявания ... :)



Понеже подхванахме нова тема с bizcocho за 7 звездните хотели, ето и вторият такъв. Първия - "Burj Al Arab" в Дубай - го видяхте по-горе с тенис игрището.



image


Morgan Plaza Beijing в Пекин, Китай 


image










Тагове:   ваканция,   най,   места,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emil60 - Нямам думи!
17.01.2009 12:48
В такива случаи ми идва да кажа - къде е кака да ми обясни, тя разбира!
цитирай
2. cindy - Какво има за разбиране -
17.01.2009 12:51
хората се радват на живота кой както намери за добре! :)
цитирай
3. emil60 - Защото е фантастично хубаво!
17.01.2009 12:59
Радвам се, разбира се!
цитирай
4. cindy - Даже
17.01.2009 13:02
е настръхващо хубаво!
Като ги видях за пръв път тези снимки, от някои чак свят ми се зави :))
цитирай
5. cindy - Няма какво да чакаш - тръгвай! :)
17.01.2009 13:05
Като ти преведат заплатата - нови идеи ще ти дам :))))
цитирай
6. benra - настръхнах
17.01.2009 13:33
от красота и шубе:-)))
цитирай
7. cindy - :))))
17.01.2009 13:36
Даже отначало бях писала предупреждение - моля, хората със слаби сърца да не гледат! :)) Пък после си викам - едва ли пред компа, може да ги тресне нещо. Поне виртуална тръпка да усетят! :)))
цитирай
8. victoriavselena - мислех, че
17.01.2009 16:31
съм се излекувала от страха си от височина, но уви...дори на снимками действа.
цитирай
9. nikita6864 - йол, мнг яки местенца!!!!
17.01.2009 17:24
само ще пропусна тениса и разходката в планината.
но другите места ще посетя, веднага щом си намеря подходяща компания :-)

мерси за посвещението!
цитирай
10. cindy - Sorry, victoria...
17.01.2009 17:58
Май трябваше да оставя предупреждението в началото, не ми насаждай комплекс за вина , моля :) Но все си мисля, че пак ти е харесало - адреналинът се вдига, няма начин :)
цитирай
11. cindy - nikita,
17.01.2009 18:00
браво на теб - все пак намери време да се отбиеш! :)
Ако компанията само ти е проблем - прати ми ЛС, ще измислим нещо ... :)))))
цитирай
12. timmyd - ехааа,
17.01.2009 18:27
суперско, гледам и се мая, а по едно време ме тресва една мисъл - А топката, ако падне отгоре, дали няма опасност да се приземи върху нечия главица :)
цитирай
13. sportishere - красота и адреналин
17.01.2009 18:33
Страхотно, направо страхотия.
цитирай
14. nikita6864 - синди,
17.01.2009 18:36
видя ли как на бързо ти качиха постинга в Избрани. то е, защото го посвети на мен :-)

за ЛС има време. първо ще се ухажваме в коментари :-D
цитирай
15. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
17.01.2009 18:57
От всичко покзано само последните 2 ме впечатляват и бих направил. Другото е алтава работа.
цитирай
16. cindy - timmyd,
17.01.2009 20:23
в интерес на истината и аз се замислих за това - но разгледай по-обстойно снимките - няма как да стане!
Само морето е отдолу!

Така че - успокой се :))
цитирай
17. cindy - sport....
17.01.2009 20:25
страхотия си е и аз много се накефих, тръпнах и ....реших и на вас да ви го покажа :)
цитирай
18. cindy - nikita,
17.01.2009 20:29
самочувствието ти е направо завидно :)))))))

Но за едно си права - нямаше да го кача този пост, ако не беше специалният случай! :)
Така че имаш принос - макар и опосредствено :))))
цитирай
19. cindy - voinyt,
17.01.2009 20:31
последните две са си адски екстремни - кога смяташ да ги направиш?
цитирай
20. timmyd - :)
17.01.2009 22:03
Иде ми да кажа - Рибата не е ли и тя човек?
хехехех
цитирай
21. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
17.01.2009 22:47
Cindy истината е, че нямам идея дали някога в живота си бих могъл да ги реализирам. Но ако възможността ми се отдаде, няма да се поколебая. Всъщност относно манастира в планината - наскоро намерих тези снимки в интернет и започнах да разпитвам къде се намира, бих искал да го посетя. Имам също негова снимка правена от хеликоптер навярно, незнам само къде съм я забутал в момента.
А с колелото...да, бих го направил, но не и на задна гума. Кхъ кхъ..
цитирай
22. cindy - voinyt,
18.01.2009 10:05
ако знаеш каква работа ми отвори ... :)
На този манастир освен местоположението, признавам много не му бях обърнала внимание. Сега след тази ти реплика, понеже съм много любознателна разгледах сума манастири по чукарите, но този не го видях. Предполагам, че е в Азия, съдейки по покривите, помислих дали не е в Китай и там се разръчках.
Открих обаче един друг - също много интересен и за да не ми отиде труда напразно ще му кача снимките, а и една друга много красива снимка като бонус :)

А ти като си разпитвал какво все пак научи?
цитирай
23. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
18.01.2009 13:55
http://txt1.hit.bg/gledkata_kompensira_sichko.jpg
Eто ти снимката, за която говоря. А относно наученото- и досега съм на нулата.
цитирай
24. cindy - Говориш за друг манастир,
18.01.2009 14:10
не е този, който е на снимката по-горе.
Различни са. Този, който ми показа даже се чудя дали видях нещо подобно някъде, като "обикалях" манастирите по планините. :) Но понеже не е "моят", не го запомних, пък и твърде много манастири обиколих и се поуморих даже. :)

Но със сигурност е друг манастир. А освен това - сигурен ли си, че е манастир?
цитирай
25. nikita6864 - о, синди
18.01.2009 15:24
" нямаше да го кача този пост, ако не беше специалният случай!"(5555 ти глас, който ти пуснах) - повярвай ми, това не говори, че приноса ми е опосредствен! :)))

цитирай
26. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
18.01.2009 15:45
Мхм, намерих го комплект със снимките на дъсчените пътеки по скалата.
цитирай
27. cindy - oooo, nikita :)
18.01.2009 16:08
Приносът ти е изключителен!
Но и аз се постарах, не можеш да отречеш :)
Обещах ти и си изпълних обещанието своевременно и качествено :))
цитирай
28. cindy - voinyt,
18.01.2009 16:20
не съм много сигурна, че дъсчените пътеки по скалата вървят в комплект с манастира.
Качих още една снимка - точно преди тази на манастира - това е пътеката, която води до там.

Но не си ли съгласен, че говорим за два различни манастира?
цитирай
29. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
18.01.2009 16:42
Лошо...сега ще трябва 2 да търся...
цитирай
30. cindy - Мнооого лошо ...
18.01.2009 16:58
Цял ден го търся този "моя", все едно в дън земя е потънал, а е на върха на скала все пак. :)
Заинтигува ме цялата история със скалните манастири и много интересни неща видях - примерно манастирът Sumela близо до Тревизо, Rongbuk в Тибет, St.Catherine's Monastеry в Синай, Baoguo в Китай, Montserrat в Испания и т.н. Може и цял пост да направя, но се чудя на кой ли му пука за манастири :)
цитирай
31. nikita6864 - изненадата беше огромна за мен, синди!!!
18.01.2009 17:06
снимките са супер! :-*
цитирай
32. cindy - 10x!
18.01.2009 17:07
:))
цитирай
33. infierno - Няма нищо по хубавото от дума.
18.01.2009 19:59
Да прекрасни места, но мисля че от родното място е най-хубаво. Аз не мисля да ставам от моя огнен трон поне за сега.
цитирай
34. cindy - Естествено, че има много красиви места в България,
18.01.2009 20:14
но не е лошо човек да се поразходи по света. Всъщност земята е родното ни място, защо да не я поопознаем в цялото многообразие? :)
цитирай
35. varg1 - за
18.01.2009 20:30
мене най-страхотно е в България
цитирай
36. illina - Коремът!
18.01.2009 20:30
Направо ме сви корема от толкова екстремност! ;)
цитирай
37. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
18.01.2009 20:31
Тази глупава сляпа привързаност към родното и отричане на чуждото го виждам в много хора и то не само българи. Честно казано откривам го основно в умствено обременени хора. Всъщност няма какво друго да си, ако не сваляш наочниците...
А за манастири...на мен ми пука. Но не за Бг манастири. Видял съм доста от тях, харесват ми, но искам да видя нещо различно. Особено ако става дума за манастири, построени на подобни места. Само стигането до него си заслужава тръпката, да не споменавам изпитваното страхопочитание пред строителите, осмелили се да мъкнат материала до там. Респект.
цитирай
38. cindy - varg1,
18.01.2009 20:42
добре, но да не би "гроздето да е кисело" ... ? :)
цитирай
39. cindy - illina,
18.01.2009 20:43
не се безпокой, само на ужким е :))
цитирай
40. cindy - voinyt,
18.01.2009 20:49
наистина при днешните ми занимания по издирването на "изчезналия" манастир много интересни неща видях, понеже различни търсачки пусках.
Така че може да разработя идеята. Може да започна даже с Монт Сен–Мишел. Той е съвсем друга работа, но като бях там миналото лято, имаше вътре изложба за поклонническите места по света. Много интересна. Няма общо със скалните манастири, но сега ми дойде наум, покрай манастирската тематика :)
цитирай
41. silencemurmur - най-страхотните места....
18.01.2009 20:51
Така погледнато местата са за страх. Най-добре да си остане човек в къщи и да гледа виртуално страхотиите на света. Само човек да има време да се рови в мрежата за страшни красоти и за страшни страхотии.
Поздрав
Silence
цитирай
42. cindy - Поне на плажа нищо страшно нямa :)
18.01.2009 21:00
А пък развлекателния парк - по-голям от София Ленд, който вече го няма и доста по-нависоко, но едната атракция много ми заприлича на "Звездния огън". Това си беше най-екстремната атракция там, Кулата - ряпа да яде! На този "огън" се изврътках два пъти и наистина имаше тръпка. Ти не си ли била там?

Страхът си е част от забавлението в случая. Да се почувстваш жив на 100%, затова го правят хората. А пред телевизора - и баба знае! Пък и спомени няма :))
цитирай
43. zaw12929 - По вече от страхотно-супер!
19.01.2009 06:20
Корупция на съда в деиствие -
Копирай, постави в Google
Разбери, защо съдът помага на застрахователя, да не плаща на пострадалите и вреди на редовно застрахованите Никой не е застрахован, да не попадне в катастрофа, но веднага попада в...ада на правосъдието
цитирай
44. cindy - Добро утро, zaw :)
19.01.2009 09:31
Ти пък къде отиде ... ? :)
А за застраховането си правa - майка ми я бутна кола на зелен светофар до Южния парк. Някакъв дето много бързал си минал на червено (за него червено, респективно за нея - зелено) и после висял 2-3 часа в Пирогов от шубе да не я е потрошил.
После с голям зор нашите взеха някакви пари от застраховката. Даже при огледа на колата имало такава фраза в Акта - "Пукнато предно стъкло." То сигурно преди си е било пукнато, защото не се е мятала на капака на колата, но майка ми каза "Сега остава да ме накарат да му платя стъклото!!!"

Така че по-добре работа със застрахователи да си няма човек. И във връзка с един по-горен коментар - значи жената си е вървяла кротко към парка на пешеходна пътека, баща ми е бил малко по-напред, затова е отървал кожата и ето какво й се е случило. Значи страхотията съвсем реално й се е случила и тя няма никаква вина. Така че - никой не е застрахован от случки дори и кротко да си седи или да си върви. Затова според мен по-добре да усеща тръпката на живота по горепоказаните начини. Поне това ще му остане, пък и ще го прави по свое желание и за собствен кеф. :))
цитирай
45. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
19.01.2009 13:12
silencemurmur Човекът е човек, когато е на път. Чувала ли си тази фраза? Е и да не си- вярна е. А ти си стой с дистанционното на дивана.
цитирай
46. cindy - voinyt,
19.01.2009 14:44
човече, не знам как си ми се шмугнал в блога, но системата не те е отчела. Няма те в посетителите, а си коментирал. Много странно, значи броячите пак са се прецакали, ако се върнем на предната тема .Но май по-добре да не се връщаме. :))
Keep travelling! :)

цитирай
47. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
19.01.2009 15:03
Mda...то в тоз блог какво ли работи вече...То и ЛС би трябвало да са лични, но напоследък забелязвам, че нещо се е бъгнало, та някои администратои си четат каквото им се иска. Майка постоянно се оплаква от подобни посегателства при нея и нейни познати. Ама какво да правиш- българска душица, не може да не погледне в чуждата паница.
Мда...Keep travelling.
цитирай
48. cindy - ???
19.01.2009 16:07
Как ги е хванала майка ти тези посегателства? За какво по-точно става дума?
цитирай
49. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
19.01.2009 16:08
О не питам и не искам и да знам. Казвам си го чистосърдечно.
цитирай
50. cindy - Добре
19.01.2009 16:17
А новината е, че вече си отчетен поименно от статистиката - значи има някакъв напредък! :)
цитирай
51. bizcocho - Не напразно са му поставени седем ...
19.01.2009 16:49
Не напразно са му поставени седем звезди:)))))Той е и единствения с толкова:)))))))))/хотела с тенис игрището във въздуха/
А манастирите, със своята мистика и история, винаги ще са притегателни:))))))
И докато в бг се руши естествената природа,навсякъде другаде се създава и изкуствена такава!
Чудесен постинг!
цитирай
52. cindy - Здравей, bizcocho,
19.01.2009 17:27
така си беше за 7-те звезди, но се променят нещата :)

Вече има и втори - Morgan Plaza Beijing в Пекин, Китай. Доколкото знам е бил готов за Олимпиадата в Пекин минaлата година. Ще му кача 2 снимки даже.

Този известен 7-звезден хотел е част от олимпийския комплекс в китайската столица. Той е разположен в близост до Националния стадион (наричан „Птиче гнездо“ заради своята внушителна стоманена решетка, тежаща около 100 хиляди тона) и Националния воден център (наричан „Водния куб“). Освен ресторантите, баровете и магазините наблизо има традиционен китайски храм.

Даже има и един самопровъзгласил се за 7 звезден в Милано

7-звездният Town House Galleria в Милано, Италия, може да сбъдне всяка прищявка на разглезените си клиенти. Хотелът предлага огромен асортимент от вина, черен хайвер, личен иконом и превоз от летището с Bentley. Друго предимство на комплекса е неговата локация в сърцето на италианския град. Освен това в задълженията на персонала се включва уреждане на билети за всякакви мероприятия, както и резервации за всички заведения в Милано.

Но този в Милано май официално не го броят за 7 звезден, колкото и да му се иска :)

цитирай
53. esen - Невероятно е!
19.01.2009 22:58
Невероятно е! И ти благодаря, че ме направи съпричастна на това неземно кътче с божествена красота!
цитирай
54. cindy - Красотата е навсякъде около нас,
19.01.2009 23:50
само трябва да имаме очи да я видим :)
цитирай
55. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
20.01.2009 14:37
Неточен цитат на един от най- великите философи който познавам:
"Най- красивото в света се вижда със сърцето"
А познайте кой е.:Р
цитирай
56. cindy - voinyt,
20.01.2009 20:57
Това не беше цитат! :)
Така мисля, а че случайно ми е съвпаднало мисленето с това на един от най-великите философи, може само да ме ласкае :Р
цитирай
57. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
22.01.2009 21:06
Citat ot Malkiqt princ e
цитирай
58. cindy - :)
22.01.2009 22:49
Казала лисицата ...
цитирай
59. balgarski7vinarki - interesno e, no daje i da imam vazmojnost da posetja niakoe ot tezi mesta
11.07.2011 15:38
pak shte otida v Kiten, ako moje i s kuche.
цитирай
60. cindy - Въпрос на вкус,
11.07.2011 16:55
мен Китен не ме кефи, а по българско Черноморие не ми се ходи.
Предпочитам екскурзии, а не почивки, пак въпрос на вкус. :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4127632
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930