Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2009 01:43 - Oмразата
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 1276 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 02.04.2009 16:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Омразата е много тъпо нещо, което обикновено не наранява тези, към които е насочена, а по-скоро тези, които я носят в себе си.

Ако мразите, какво обикновено ви се случва - ядосвате се, не можете да спите, не се побирате в кожата си. И причината е една, единствена - наранено его, нищо друго.

А защо мразите - най-често защото някой ви е отхвърлил, пренебрегнал е чувствата ви и ви е накарал да се чувствате зле. Или пък в служебен план - постъпили са с вас несправедливо и не сте успели да се реабилитирате веднага. Замислих се по тази тема, защото прочетох тук в блога нещо в тази връзка. 

И се сетих как постъпвам в подобни случаи. Не тая злоба и омраза, не задържам емоции и не чакам някой да ми падне на "пангара", за да му го върна. Изпускам парата моменталически. Това го научих в една предишна месторабота. Доста ми беше напечено и нямах време да изчаквам за "възмездие". Затова - веднага и директно, без никакво бавене. Оказа се много успокоително, като ти избият бушоните и си кажеш какво не ти харесва, после нещата някак се натъманяват. Другата идея - да търпиш и да си го слагаш на душата, определено не ми харесва.

Може и да вметна съвета - брой до десет преди да кажеш нещо, за да не съжаляваш после. Лично аз обаче не съм съжалявала, когато съм реагирала на момента. Ако съм съжалявала е било, че не съм го направила веднага. Понякога човек се въздържа поради някакви обстоятелства, после обаче нещата се размиват във времето и си остават нерешени.

Когато се реагира своевременно нямате време да таите омраза. Хората, спрямо които съм реагирала, не ги мразя. Върнала съм им топката и това ме е освободило от по-нататъшни терзания по въпроса. Ако имат желание за още един "мач" - моля, насреща съм. Но обикновено нещата търпят някакво развитие в положителен аспект. Дори и да се налага да преговаряме материала е на по-висш етап и по-лесно се стига до консенсус.

А вие как постъпвате в такива случаи? :)





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Омразата е като снежна топка,
02.04.2009 12:35
колкото по-дълго я задържаш в себе си, толкова повече се "търкаля" и расте. Може би, трябва да направим като японците, да имаме едно чучело върху което да излееме яда си.
Аз обикновено се сдържам от първична реакция. Изчаквам, но се старая да не мисля по въпроса, имам си изградена техника за това. Ако все пак това не помогне, намирам начин да кажа на съответния човек, какво мисля за него.
цитирай
2. cindy - Щом успяваш да не мислиш по въпроса е добре
02.04.2009 12:48
Значи не те е засегнало толкова. Понеже съм доста импулсивна, предпочитам нещата да стават бързо и експедитивно. Може и да не е най-добрата стратегия, но мен ме устройва.
Всеки с номера си :))
цитирай
3. krotalka - Имах един постинг на тая тема,
02.04.2009 12:59
как се справям с проблема на немисленето и ненавивката. Беше от изтритите, ако го открия из архива, ще ти го пратя.
цитирай
4. cindy - ОК :)
02.04.2009 13:06
ще ми бъде интересно
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117004
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031