Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2009 21:47 - Вярвате ли в интуицията?
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 5489 Коментари: 18 Гласове:
2

Последна промяна: 24.04.2009 23:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  Лично аз вярвам. Както също вярвам, че Господ ме обича и ми нашепва разни работи на ухото, които ги чувам като „вътрешен глас” и обикновено го слушам :) Може и да не вярвате в Бог и защо ли го замесвам тука, но все пак не може да не си давате сметка, че има някаква сила, която е превърнала „първичния бульон” в това място, на което живеем всички. Както искате я наричайте, няма значение.   Според мен това е интуицията - появява ви се някаква идея, назнайно как и решавате дали да й обърнете внимание или не. Размислих се по този въпрос заради нещо, което ми се случи днес. Историята е дълга и широка, затова само ще я маркирам накратко. Става дума за спешни документи на един колега, които трябваше да получа днес от една суперважна институция. Нямаше да станат спешни, ако ми ги беше дал ден по-рано всичко щеше да си мине по вода. Но той се замота нещо и опря ножът до кокала. Не ми е за сефте по принцип да се занимавам с тази институция, знам процедурата, но решавам да се подсигуря допълнително и му искам още един документ. Понеже нали е спешно, могат да ми го поискат, може и не – но няма време за експерименти. Обаждам му се сутринта да ми го донесе, но той не е в офиса и предлага да се срещнем пред въпросната институция. Понеже така и така е там, отиваме заедно и се оказва, че нещата не са се получили така, както на него му се иска, въпреки че уж ги беше форсирал допълнително по телефона. И сега настава голяма драмааа ... Опитваме се да оправим кашата, но онези са непреклонни. Човекът зачерви бузи, уплаших се да не го тресне някой инфаркт и помагам с каквото мога. Въпреки че моята работа съм си я свършила, топката си е в него и забавянето му. Накрая оправихме с триста зора бакиите, обаче срещу още едно двойно плащане по спешност. Да му е като обица на ухото и следващият път, ако има такъв, да е по-експедитивен.   Обаче, ако не ми беше дошла сутринта онази мисъл за допълнителните документи, историята щеше да се развие по коренно различен начин. Сигурно щеше да се наложи спешно да го призовавам на местопроизшествието, да губим допълнително време, а и те работят до обяд и най-вероятно можеше и да ни отсвирят дружно. По този случай щеше да ме обвини във всички земни грехове как съм му прецакала плановете. Щяхме да се разправяме кой е по-виновен без всякакъв резултат и да се вдигне пушилка до небесата! Сега като беше там, сам видя какво се получило заради неговото мотаене. Сигурно нещата са били вързани и с други хора, но това не е мой проблем.   Накрая след като си отдъхнахме от тези перипетии, които даже ни накараха като отбор да се почувстваме, стигнахме до заключението, че всичко е добре, когато завършва добре. Сигурно и той си размишлява по въпроса, но се надявам да е прежалил парите, които отидоха бадева. Поне крайният резултат го устройва. А пък аз си мисля да продължавам да си се осланям на интуицията, която не ме е подвеждала до сега :)))))






Тагове:   интуиция,


Гласувай:
2



1. kass - Интуиция и рутина са в основата на ...
24.04.2009 22:47
Интуиция и рутина са в основата на успешната работа. В нашата фирма го наричаме с думите "имам предчувствие за стих" каквото и да значи това, защото вече не помня по какъв повод го измислихме.
в буквален превод "имам предчувстие за някакъв гаф"
цитирай
2. cindy - Мдааа...
24.04.2009 23:06
Днес явно съм имала предчувствие за цяло стихотворение :)
цитирай
3. tili - Вярвам в интуицията
25.04.2009 02:03
и никога не ме е подвеждала. Греша, когато прекалено много започна да обмислям варианти и обикновено - верен е първият, който ми е хрумнал.
цитирай
4. seokungfu - :) :) :) :)
25.04.2009 05:45
-> "Господ ме обича и ми нашепва разни работи на ухото, които ги чувам като „вътрешен глас” и обикновено го слушам :) "
ДА!
цитирай
5. cindy - DA!
25.04.2009 08:56
:))))
цитирай
6. hara73 - аз лично вярвам
25.04.2009 09:49
както в Бог, така и на интуицията си. За себе си имам доказателство, че има смисъл, да вярвам и това ми е помагало много пъти. Дори си мисля, че съм щастливка, точно заради това, защото вярвам. Поздрави от мен и хубав пролетен ден :-)))
цитирай
7. nadagr - Безусловно
25.04.2009 09:56
вярвам.
цитирай
8. seokungfu - :D
25.04.2009 16:57
Когато не слушаме ни шамаросват...
Когато слушаме сме щастливи...
Защото сме слушали ! :)
Шепота, наречен интуиция.
Някои го смятат за посегателство на личната им свобода и роптаят...Други откриват, че това им носи разгръщане и още повече свободи.

Peace :)
цитирай
9. cindy - Здравей, hara :)
25.04.2009 21:22
Денят беше прекрасен, защото бях на Витоша. Не беше особено пролетен, но въпреки това си изкарахме чудесно :)
цитирай
10. cindy - nadagr,
25.04.2009 21:22
има защо! :)))))
цитирай
11. cindy - seokungfu,
25.04.2009 21:26
не ми е ясна тезата ти, ако има такава :)
Какво посегателство е интуицията върху личната ти свобода? Никой не те кара да я слушаш, ако случайно те е осенила.
Ако пък я нямаш, може би по-добре за теб, кой знае ... :)))
цитирай
12. seokungfu - cindy,
26.04.2009 11:58
Говорех за хората - "някои", които имат проблем с това, намират го за вмешателство.
А иначе на практика дали имам - не зная, но вчера имах преживяване с това - мислех, че ще има трус от сутринта, а 20-на минути преди него бях нервен и исках да изляза навън, мислейки си за земетресение. Беше леко, и ме домързя да изляза :)
цитирай
13. cindy - Кога е бил този трус вчера и къде?
26.04.2009 13:26
Изобщо не съм разбрала.
Моите "осенения" са от друг характер - или като това, което описах или "усещам" присъствието на разни хора, дори и виртуално. Обяснявам си го с някакъв обмен на енергии.
Влязох ти вчера в блога - каква е идеята? Линковете, които си дал не се отварят.
цитирай
14. martiniki - ...
28.04.2009 08:35
Ако молитвата е моето послание към Бог, интуицията е неговото послание към мен...Не се сещам на кого беше мисълта, неотдавна ми попадна и ми допадна :)
цитирай
15. cindy - Много хубава мисъл :)
28.04.2009 09:22
Не можах толкова ясно и кратко да го формулирам, но това имах предвид.
Лек ден! :)
цитирай
16. hinki - Да вярваш, означава да не знаеш.
15.12.2011 09:42
Имаше поговорка: "Ако ти говориш на бог, това е молитва. Ако бог говори на теб, значи си за психиатрията."
Смятам, че вътрешният глас е резултат от това, което сме възприели и обработили като цялостно същество. Но за съжаление, нямаме достатъчно осъзнаване, за да влезем в дълбочината на това, което наистина имаме, сме и можем.
А то иначе е ясно, че бог стои зад всичко. ;)
цитирай
17. cindy - hinki,
15.12.2011 11:17
как си изнамерил този пост отпреди две години? :)

Ми аз си вярвам, така се казва. Не мога да съм на 100% сигурна, защото пустата интуиция не винаги се обажда :)
цитирай
18. hinki - :)
15.12.2011 14:49
Предложиха ми го от блог.бг в дясното каренце и аз не му отказах. :))))
Това е историята на моето появяване при теб.
... ... ... ... ...
Когато с мисленето тълкуваме усещанията си, някой път познаваме, друг път не. Някои смятат, че в дълбините си, ние знаем съвсем точно нещата. Но желанията или страховете ни влияят и изкривяват информацията, която вече имаме.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117525
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031