Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2009 22:55 - За "народното" творчество
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 2118 Коментари: 12 Гласове:
9

Последна промяна: 30.11.2009 23:45






...  или по скоро за свободното творчество  или пък за блогърското творчество... абе за нек"во си там творчество...

Замислих се във връзка с един постинг на цецка и моите коментари там, какво наистина ми дава моето блогърстване. Даже го споделих и с един приятел тука, но той е много зает и още нямам обратна връзка.

Лично на мен, не знам  при вас как е, ми дава тази свобода да "правя" нещата точно по този начин, както ми се иска на мен, без да се съобразявам с никого. Само и от мен зависи дали и как ще пиша, шрифта и музиката, която ще подбера и т.н.

Това чувство съм го изпитала и когато се занимавах с "рекламотворчество", както споменах и при цецка. Идеята да режисираш дори и мини аудио-клипове и те да са изпълнявани точно, както си ги измислил, без някой да те пита - "Ами ти защо реши точно това да пишеш или пък такава музика или ефект да сложиш?" си е много готина. А пък после като го чуеш в ефир, точно както си го искал е много приятно. Затова и в известен смисъл завиждам на творческата бохема, която не се съобразява с някои правила на играта, освен собствения им кеф. Въпреки че това е доста относително казано - пак се съобразяват, но с други неща. Как да станат по-популярни, продаваеми, как да привлекат вниманието на аудиторията, защото иначе няма как да се харчат и т.н.

Тук е пълно с журналисти и те тези пинизи много добре ги знаят. Дори и другите, които не са журналисти.

Обаче пък идеята за творчеството от какъвто и да е порядък на мен си ми харесва, дори и само като снимам, да се старая да излезе по-добре и да зарадвам хората, които също се радват на тези неща. Дори и за да напиша нещо, което се оказва, че е в синхрон с мисленето и на други хора, дори и само, за да се майтапя с хора, на които също им се майтапи, дори и за да поздравя някого по повод или просто ей така заради някаква си там цифра и да направя деня му по-слънчев.

Пък и дори само да ви пожелая лека и усмихната вечер! :))))))






Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Усмихната вечер Синди!
30.11.2009 23:09
Пиши си, пък който иска да чете и коментира.
цитирай
2. cindy - Kroti,
30.11.2009 23:42
ами аз и така си правя. :)
Замислих се, че това което правим тука рефлектира и върху хората наоколо и ако ти е кеф да го правиш и на тях ще им е кеф да го четат.
Е, не на всички де, но поне на тези, с които си имаш "приказката", както се казва :))
Усмихната и лека! :)


цитирай
3. malkiatprintz - Това е основната идея на блога, С...
01.12.2009 00:21
Това е основната идея на блога, Синди – да се забавляваме. Всеки има възможността да го прави така, както разбира, което е много добре. Май повечето хора сме тук именно заради това :)
цитирай
4. cindy - malkiatprinz,
01.12.2009 09:26
всеки си знае за какво, това е личното ми мнение. Радвам се, че и ти мислиш така. :)
цитирай
5. diso - И на мен ми харесва в блога, защото правя това, което ми харесва
01.12.2009 18:10
Реално не е комерсиален и по тази причина мога и да не се притеснявам от мнението на другите. Друг е въпросът, че мога да си "сверя часовника" с много други хора.
Аз също съм творил в рекламата и ми беше приятно самото творчество. После обаче се намесваха куп нетворчески и непазарни фактори, които носеха доста разочарование.
Тук поне не се налага да се съобразявам с това дали някой друг ще е на кеф да направи точно това, което искам.
Хареса ми темата:))
цитирай
6. cindy - O, колега diso :)
01.12.2009 18:32
При мен разочарованието беше, че за "творчеството" не ми плащаха, иначе много добре ги правеха клипчетата :)
Но пък от рекламата си изкарвах добри пари.
Ти какво точно си творил в рекламата?
цитирай
7. tili - Аз също съм тук
01.12.2009 20:10
за да се забавлявам и (надявам се) да доставя някакъв вид естетическа наслада на хора със сходни на моите вкусове. Срещат се и доста стойностни и дискутируеми автори, новини, снимки - красиво и не до там ;-))) Тази шарения ми харесва. Получавам и полезна информация и помощ от съблогъри за някои неща ;-))), драга ми Учителко!!! Абе - гот е !!! Дори вече имам няколко живи приятели извън виртуала...
цитирай
8. diso - cindy,
01.12.2009 20:30
бях като зам- и шеф на рекламния отдел, участвах в мисленето и правенето на рекламите. Кефех се, когато рекламодател харесаше мои неща и си плащаше да може да ги ползва и в други медии. И от плащането бях доволен.
цитирай
9. cindy - tili,
01.12.2009 22:27
ами това е чудесно! Особено за приятелите ти извън виртуала. :)
цитирай
10. cindy - diso,
01.12.2009 22:33
ми то и аз бях така, само че си тръгнах преди да стана шеф на рекламния отдел. :)
И не съжалявам защото се занимавах с много други интересни неща! Най-хубавото беше този "творчески" момент, за който споменах, но може би с течение на времето щеше да ми стане досадно и да се превърне в рутина.
Не случайно е пълно с тъпи, изсмукани от пръстите реклами. Хората са зациклили в стремежа си да са оригинални, но това е друга тема.


цитирай
11. zaw12929 - Поздраления!
01.12.2009 22:39
Удоволствието е най сладкото и това от блога не води до диабет
цитирай
12. cindy - zaw,
01.12.2009 22:46
замислящ коментар... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117000
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031