Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2010 15:07 - Няма нищо по-лесно от това да спреш цигарите :)
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 8544 Коментари: 32 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Както е казал Марк Твен и добавя - "Аз колко пъти съм го правил!"

И аз така. Спрях ги за пореден път - от сряда насам. Първите два дни не съм пушила изобщо и хич не ми беше зор. Само че сутрин кофти кашлях, нормално си е.

Вчера се ядосах и първата ми реакция беше - "Я да си пална една цигарка!" Но не я послушах. Палнах си цигарка вечерта, но не защото бях ядосана, ами ей така реших. Спред мен отказването не бива да е свързано с "наслилие над личността". И да ме докара до амок.

Минавах през нашето кафене - народът там пафка като за световно. Аз му викам "Раковото" и въпреки че пуша ми е гадно там. Аз обичам да пуша на добре проветрени места, мразя да ми е задимено и пълни пепелници ненавиждам! :) Чудя се на колегите, които не пушат как изобщо влизат там. Шарен свят.

Днес сутринта не знам защо реших да си запаля, не ме гонеше никотиновия глад  - хич не ми хареса, честно си казвам. Адски ми беше безвкусно. Пушенто си е наистина гаден, миризлив и в някаква степен "каруцарски" навик. Забелязала съм, че повечето бачкатори пушат, защото така си издействат "регламентирани" едва ли не почивки. Иначе не върви да седи с "ръцете в гъ*а", но като пуши - все едно е зает с нещо.

По същия повод и продавачките стърчат пред витрините и пушат. Ако не пушеха не върви просто да си стоят там и да зяпат минаващите. Причината е, че пушенето се възприема като "заетост", а не като нищонеправене.

Темата е дълга и широка, в нашите офиси не се пуши, народът обаче си намира места където да се зАвре да припали. Като в школото едно време, тръпката се повтаря. :))

Сега като си давам сметка, че за 4 дни съм спестила точно 18 лева от цигари, отивам да се купя подарък, за да се самомотивирам. Даже не ми се смята, че за около година цяла хилядарка и отгоре ще спестя - тЕ ти още една  екскурзия, най-малкото! :)

Айде стискайте палци да я спестя точно таз хилядарка! :)





Гласувай:
10



1. krotalka - Стскам ти палци!
16.01.2010 15:39
Аз нямам намерения да се мъча да ги отказвам...Човек трябва да има поне един порок и след като не пия и по мъже не ходя, се задоволявам с пушенето.
цитирай
2. dorichela - и аз ти стискам палци :):):)
16.01.2010 15:53
и аз ти стискам палци :):):)
цитирай
3. mamas - Присъединявам се!
16.01.2010 16:02
Аз така и не го научих този занаят...
Не че съжалявам де!
:)))
цитирай
4. tili - Дааа!!! И аз като
16.01.2010 22:16
Марк Твен, но сега съм решила да опитам окончателно. Споделяй как върви от време на време, моля те. Ще ми бъде полезно. Стискам всичко ;-)))
цитирай
5. cindy - Kroti,
16.01.2010 22:28
ами аз не се мъча :) Просто ги намалявам с тенденция отказване. Ама това не пречи да си паля по една, ако ми е кеф :)
цитирай
6. cindy - dori,
16.01.2010 22:29
ти май не пушиш ми се струва. Или се лъжа?
Мерси за подкрепата. :)
цитирай
7. cindy - mamas,
16.01.2010 22:30
ами добре си направила. На мен нищо човешко не ми е чуждо :)
цитирай
8. cindy - viblo,
16.01.2010 22:31
готина идея :) Знаех си, че мога да разчитам на теб! :))
цитирай
9. cindy - tili,
16.01.2010 22:33
ами за 4 дни добре върви. Преди около три години не бях пушила месец и половина, ама хич - нито една цигара. После ме ядоса една змиорка и ги почнах пак. Стискай палци да не ме ядоса някой твърде много, иначе.... :))))
цитирай
10. tili - И аз така - не бях пушила
16.01.2010 23:52
4 месеца - табекс, дъвки, половинки цигари. Ядосаха ме нещо и от тогава не съм спирала, но ме е яд. Още си ползвам някои от подаръците, които си правех със спестените пари. Сега се каня пак да опитам, да видим! Знам, че е възможно!!! Давай!
цитирай
11. hitzkov68 - преди 3 години
17.01.2010 02:21
едва не умрях от възпаление на белите дробове!Излязох от болницата и се учудих:Аз вече не пуша!Вместо мене пуши синът ми.Как да го убедя да откаже цигарите?
цитирай
12. malkiatprintz - Успех :)
17.01.2010 08:04
Успех :)
цитирай
13. анонимен - Стискам палци,муц!
17.01.2010 11:10
И дА мА вземИш на екскурзийката....:))))
цитирай
14. innamorata - Успех!
17.01.2010 11:51
Самата аз преди време пушех. Слава Богу ги отказах. Сега направо не понасям дима. Чувствам се много по-добре :)
цитирай
15. injir - Пушенето е заради тръпката. Сле...
17.01.2010 12:11
Пушенето е заради тръпката. Следователно трябва да си намериш друга тръпка!:)
цитирай
16. cindy - tili,
17.01.2010 14:59
разликата е, че се справям без помощни средства. Абе ще видим как ще се справя, пу-пу... :))))
цитирай
17. cindy - hitzkov,
17.01.2010 15:00
не можеш, за съжаление...
Отвътре трябва да му дойде.
цитирай
18. cindy - malkiatprinz,
17.01.2010 15:01
ще се стараем! :)
цитирай
19. cindy - vihre,
17.01.2010 15:01
що да не те взема - със сигурност ще си заета :)))))
цитирай
20. cindy - inamorata,
17.01.2010 15:03
аз и сега не го понасям. Добре се чувствам, но голям апетит ми се е отворил, та не знам - със спестените цигарени мангизи да не ида при д-р Емилова... :)))))
цитирай
21. cindy - injir,
17.01.2010 15:08
пушенето не е заради тръпката според мен, а за да се приобщи човек към подобна компания. Да не е различен, това е най-основното, а не тръпката.
После става навик и зависимост.

Понеже този аспект на нещата отдавна не ме вълнува, съм се встрастила в гледане на филми. До преди малко гледах "Шифърът на Леонардо", но усетих че ми се приспа и го зарязах.
Има ли в този блог някой, който е успял да го изгледа без да заспи поне веднъж? :))))))
цитирай
22. анонимен - Дано успееш! :-D
17.01.2010 16:40
И Батето даваше по около 5 лв. дневно за цигари!
Обаче...сега - без да отказва тва нещо - дава 2,5 пъти по-малко, пък да ги увеличат! :)))
Истински насипен хубав тютюн - 18 лв./кг, пакет "Екселент-ванилия" за 6,80 лв., но са 40 г. Съотношение 2:1 и се получава ароматен тютюн! Машинка за пълнене 14 лв., празни цигари - 1 ст./бр. пълни се грубо 1 г/цигара, обикновено е по-малко - 0,8-0,9 г! Така при тва сичкото - кутия Истински цигари ти излиза 1,40-1,50 лв! Пушиш истински тютюн, пушиш по-малко! Защото горят бавно и те засищат...
Разбира се, ако си решила да ги отказваш - без сичко тва!!!

Дано!... :)
цитирай
23. cindy - Ще успея, bate,
17.01.2010 17:00
дори и само заради това, че се съмняваш! :))

Ръчно свити цигари съм пушила в Германия и то само защото една приятелка беше решила да икономисва и си ги свиваше ръчно. По-скоро съм пробвала от нейната "продукция", защото си имах купешки български.
Дали защото ги пълнеше без машинка, ама нещо не ми харесаха и не усетих тръпката от това пушене. Слагаше им и филтър разбира се, но не си беше как си требе. Не бих се занимавала с това дори и да ме гепи никотинов глад до премала... :)))))

Между другото най-много в Германиия са ми искали цигари по улицата. Само да те видят, че си пафкаш и мигом те налитат. Отначало им давах, но после си викам - да не съм дошла да ги спосорирам, ама-ха! :)

Ами ти що не я зарежеш тази хамалогия?
Щом аз мога, значи всички могат! :)
Усещам, че има някакъв автоматизъм в желанието за пушене. Дори и никой да не ме нервира, ако си мисля нещо напрягащо - мигом ми се припушва. Все едно това ще ме успокои и ще реши проблема -пълна илюзия си е това.
Някой ми разправяше, че мога да ги откажа, защото не съм била "сериозен" пушач.... Ега ти лафа, аз във всичко съм сериозна :) Ако кутия на ден не е сериозно, н'ам кво е сериозно. За да пафка човек по 2-3 кутии сигурно друго не трябва да прави :)
цитирай
24. mikaela19 - Ако по няколко пъти на ден чета по...
17.01.2010 22:23
Ако по няколко пъти на ден чета постинга ти може и аз да успея да ги откажа:)На теб Успех.
На мен Дано Успея:)
цитирай
25. kardzhali - И аз ти стискам палци!
18.01.2010 08:45
Случвало ми се е да ги откажа , като теб и тогава наистина започвам да разбирам колко е глупаво пушенето.Стискам ти палци!
цитирай
26. cindy - mikaela,
18.01.2010 09:38
дръж се! :)))
За да успееш, трябва да започнеш, иначе няма как да стане. :)
Като започнеш, ела ми се похвали! :)

Между другото срещам вчера един съсед - възрастен човек, но си дърдорим с него за екскурзии и такива работи, защото и той е понаобиколил тука там, но служебно. Казах му, че съм спряла да пуша от сряда, той пък ми казва, че на Нова година в 12 без 20 бил си запалил последната цигара. Не го попитах от колко години пуши - но сигурно са повече от 40. Може и повече, ще го питам. Та той вика - сега ги увеличиха, през април пак ще ги увеличават ... и решил да ги спре.

После ми казва "Снощи си сипах една ракия и така ми се припушииии!!!" Викам му - ами те са свързани нещата.
Та трябва да се внимава, щото чашката обикновено си кани и цигарката.
А дано успееш! :)



цитирай
27. cindy - kardzali,
18.01.2010 09:40
какво значи - случвало ти се е? Сега пак ли пушиш?
Кажи - не, че ще ме демотивираш! Шегувам се :)
И все пак - какво е сега статуквото? :))
цитирай
28. anlov - cindy,
18.01.2010 22:54
ти колко околосветски пътешествия смяташ да направиш от волните си тютюнджийски пожертвувания? :)))
цитирай
29. cindy - anlov,
19.01.2010 09:30
едва ли чак за околосветско ще стигнат, но ако съм постоянна за няколко годинииии.... ще видим :)
цитирай
30. lubima - стискам палци!!!. . а ти мятай по...
21.01.2010 19:26
стискам палци!!!..а ти мятай по-честичко такива постова да ме нахъсаш и мен)))..как ми се прииска и аз да си направя такъв подарък!!!....ама...ей на!преди час ги купих да съм" готова" за утре)))...тц тц тц ....и утре няма да ги спра))))
цитирай
31. cindy - lubima,
21.01.2010 22:55
ми стЕгни се малко, де :)
Нали имаше рожден ден онзи ден - що не си направи подарък да спреш да пушиш, м ?
Вече не пуша 9 дни и съм си ОК.
Нито съм нервна, нито беснея и ругая хората...
Ям черен шоколад с карамелизирани лешници като награда! :)))
Много е вкусен, пък и бил полезен казват! :)
цитирай
32. pumona - Поздравявам те за желанието!
01.02.2010 13:37
Вече 10 години, откакто не пуша, само че - няма ги хилядарките! :)
И все пак - стискам ти палци!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4127404
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930