Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2010 19:21 - E това вече не се търпи!
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 6759 Коментари: 22 Гласове:
17

Последна промяна: 14.08.2010 19:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Подзаглавие за любопитните: "Дядо направи фейшъл с майка и дъщеря"
От архива на бг.мавър


За любопитните толкова - дядката е неизвестен, а майката и дъщерята са козички. :))))

След като удовлетворихме любопитството, да минем по същество. :)


Като няма кой да каже - ще го кажа аз!

Без това съм натрупала достатъчно "негативи" , за да се притеснявам да си изразя направо мнението.

Пуснах вчера един пост за рождения ден на Муцка (Вихрето) и помежду другото споменах, че ми се ще в този блог.бг да не става дума само за идиотиии, ами все пак да е ясно, че и нормални хора се мяркат тъдява.

Преди малко реших да си навестя блогчето и ей ти най отпред поредната дивотия от архивите на бг. север. Еееееееега ти архивите - ами те явно нямат край!!!!!!!
Те са по-обемни и всеобхватни от архивите на ДС, Щази, МИ-5, FBI, Мосад и всички разузнавателни служби за които се сетите, ама взети накуп!

И то едни разкрития - направо мамата си трака на квадрат! Сто на сто всички гореспоменати архиви, изброени по-горе бледнеят като динамизъм, криминалност, изобретателност пред бг.север. Тук не намесваме емоционалност и сърцераздирателност, защото това е единствено прерогатив на бг.север, онези служби ряпа да ядат.

Даже ми се струва, че е твъре скромно, че се казва само бг.север, защото със сигурност изчерпва и тематиката на юг, изток, запад, североизток, югозапад и т.н - продължете си сами списъка. Би следвало да е БГ.ОКОЛОВРЪСТ най-малкото. Не бъдете скромни, моля.

Поредната боза, която отприщи творческия ми ентусиазъм по темата, просто няма аналог! Чий откачен мозък е изфабрикувал тази история за пералнята не ми е ясно, но ако не е история - да взема да попитам наивно:

Къде блеете бе онези там специални служби дето ви изброих? Без бившите де, тях не ги закачам. Я се стегнете и вземете разкритията на бг.север като отправна точка, за да разбиете престъпните групировки, дето вилнеят по света.

Алоооооо, Цецко - ами ти къде си, бе душа? Като се нарадваш на новороденото детенце, че такова нещо мярнах мимоходом, да вземеш да спретнеш операция "Пералня". Даже име няма нужда да измисляш - ето ти го наготово.

Много моля, бг.север в ролята на Крими репортер Номер 1 на Републиката да предостави всички факти, с които разполага в хода на проведените разследвания (защото не се съмнявам, че бая работа е паднала, за да разкрие всичките тези потресаващи престъпления)  на НСБОП и ДАНС, както и да проводи нарочна депеша(телеграмка) на Бойко Борисов. Сигурна съм, че преценявайки сеиозността на изнесените данни мигом ще започнат акции и разследвания, които ще ударят в земята "Наглите", "Телефонистите"  и всички останали!

Успех!

:)))))






Гласувай:
17



1. анонимен - а, светнало ти е)))
14.08.2010 21:26
на това му се вика цефулщина в действие))), сложи и писковица и кво получаваш - яко чалга)))
цитирай
2. cindy - Ха-хах:)
14.08.2010 21:35
Не ми е светнАло сега, а ми е писнАло! :))))

Цял ден не бях влизала тука, минах да видя приятелите ми покрай поста за купоните и се набутах на това по погрешка! Нямаше как да си затрая - това просто минава всякакви граници. Иначе не ми пречат, не им обръщам внимание, но пък - хайде холан! Мярка трябва да има - тука да не е филиал на Психодиспансер!
цитирай
3. анонимен - е да де
14.08.2010 22:09
ама нЕмаш избор))) сега ше те налазят пъпчиви поетеси, плешиви поети и прочее паплач и ще видиш.
(апропо, винаги съм се удивлявал на безмислените напъни на бездарието, ама очевидно без борба няма да мине, така че - НО ПАСАРАН И ВЕНСЕРЕМУС))))
цитирай
4. malkiatprintz - Мдам, чакам да се появи "Слон ...
14.08.2010 22:31
Мдам, чакам да се появи "Слон минат с валяк се радва на нова модна колекция". Една от причините да ги няма купоните...
цитирай
5. cindy - Моля,
14.08.2010 22:59
нека заповядат :)
Пуснах коментар в оня постинг и после един анонимко ми обясни, че бг.север е пуснал "авторската" новина за пералнята още през далечната 2008 и после знаете ли Карбовски направил предаване по "новината", което доказвало "достоверността й".

Брех, мааму не знаех че Карбовски си черпи вдъхновението от бг.север!
И дори в клипа дума не каза за това.
Ми той е някакъв изявен плагиат! Какво чака северът и не натика юга (демек Карбовски) в кучи гъз, че му краде ценно инфо?

Лелей, чудя се сега дали да не пусна пост с извинения за бг.севера и обвинения за Карбовски? Ега ти дилемата!
Абе що не се гръмнете с дивотиите ви? Четете си помииите и се кефете. Мозъците ви дотолкова са затлачени с тъпотии, че приемате някакви клипове като доказателства за "достоверност".
Не случайни са последните думи на Ян Хус, но няма да го цитирам, че ще взема да изпадна в елитарност :))))))


цитирай
6. cindy - malkiatprinz,
14.08.2010 23:00
слонът отдавна се е появил, но не показва модна колекция, ами рови из архивите и пробутва вмирисани на мухъл псевдоистории ;)
цитирай
7. tili - Не чета тези блогове.
14.08.2010 23:10
Спазвай хигиена на четенето и ще си живееш по-спокойно!
Прочие - благодаря - за пръв път покрай теб изслушах докрай този велик химн:)
Благотворително, без да ми струва никакви пари, само малко дезинфектант;-)))
цитирай
8. cindy - Виж сега, tili, да ти обясня за какво иде реч :)
14.08.2010 23:16
Значи тук не сме в еднофамилни имения с дувари и да не ни пука какво прави комшията.Тук сме все едно в голяяяяяяяма кооперация. И на мен не ми е все едно дали някой не пикае в асансьора или не драйфа по стълбищата. Ами смърди ми! Затова си го казвам. Ако на някой му е все тая, негова си работа. Но не искам да съм в гето пълно с малоумници.
Ей т'ва е! ;)
цитирай
9. gothic - Комши,
14.08.2010 23:59
бг север си е ясно. Майка и дъщеря - класика в жанра отвсякъде. Обаче, с риск да се изложа, ще те запитам - що е туй фейшъл....Губи ми се просто от речника :(
цитирай
10. cindy - Комши,
15.08.2010 00:20
евалла ти си истински мъж! :)
Щом не те е срам да питаш, а съм сигурна че повечето не го знаят.
Не е мърсотийка, ако това си си помислил, означава възбуда от женски лица. Както виждаш нищо лошо, ама звучи фешън тоя фейшъл, затуй го сложих :)
цитирай
11. gothic - Що бе?
15.08.2010 09:59
Кво срамно има бе, комши? Отдавна съм разбрал простата истина, че ако искаш да научиш нещо, просто трябва да кажеш "Не знам". И тогава повечето индивиди се втурват да ти обясняват с неистова жар и плам, само и само да демонстрират колко повече от теб знаят. Та благодаря ти значи за пояснението и допърнението. За фейшъла кво да ти кажа - към днешна дата лицето може само да ме привлече към дадена жена, а възбуда си получавам от други нейни дадености. Ама не знам как ще е за в бъдеще. И о, да.....и аз като tili изслушах химна докато си напрягах мозъка да снесе този коментар и най-вече пояснението че концертчето не е струвало и стотинка на министерството.Оставам дълбоко замислен като как.....
цитирай
12. cindy - Комши,
15.08.2010 10:11
да ти кажа - въпросният фейшъл има различни значения - едното си е козмeтично: Facial - фейшъл.
Една единствена дума на английски означава това, което на български обясняваме като процедура за лице, козметична процедура за лице, терапия на лице.

Другите значения са малко по-така, даже и не толкова невинни като първото обяснение. Ще ти пусна линкчета да се светнеш по въпроса, да не излезе че съм те заблудила. :))
цитирай
13. анонимен - Не се търпи! Комшиите от север &q...
15.08.2010 16:54
Не се търпи! Комшиите от север "слагат в джоба си" мнозинството ромски семейства!
цитирай
14. cindy - Не само
15.08.2010 17:00
"Слагат в джоба си" и мнозинството блогъри, защото веруюто им е, че броячът доказвал качеството и достоверността на мат'риала. Блажени са верующите... Нищо, че яко ги оплюват в коментарите, мислят че роса ги роси. :))
цитирай
15. анонимен - Северна мъдрост от архивите: ...
15.08.2010 17:09
Северна мъдрост от архивите:

http://bgsever.blog.bg/novini/2010/08/07/84-godishna-baba-mynda-lekuva-uroki-hvyrlia-bob-i-brashno.587854

"И все пак остава въпросът на кого да вярваме?

Дали на физиономиите, които ни заливат от телевизионния екран и срещу едно име предсказват цялото бъдеще и чрез своята "енергия" влияят положително на здравето на зрителите (поне така твърдят те)?

Дали на циганките от крайните квартали, които чрез паници разговарят с духа на умрелите?

Дали на излъсканата дама, която приема в луксозен кабинет и твърди, че като нейните биотокове няма други?

Дали на старата баба, според която няма начин брашното и бобът да не покажат вярно?

Изборът е индивидуален."

Всеки индивидуално да си избере!
цитирай
16. cindy - Дали на вестниците?
15.08.2010 17:15
Дали на синоптиците?

Дали на Царо?

Дали на ББ?

Дали на врачката на Берлускони?

Дали на хороскопите на Алена?


.............

Номерът е да се вЕрва, без вера - заникъде ;))))
И БНТ не може без Вяра :)
цитирай
17. zapetaikata - E това вече не се търпи!
15.08.2010 17:52
Няма какво още да допълня.:(

цитирай
18. kapito - аз пък нещо друго не разбрах
15.08.2010 18:16
момент и аз да се изложа като готик
я кажи, ти по-знаеш, аз все пак съм само от 20-на дни
това че на Лидис блога е северен, означава ли, че и тя е от бг-север?
цитирай
19. cindy - ?
15.08.2010 18:23
Това пък откъде го измисли? :))
Не, не означава. Нейният случай е по-различен.
След още 20-тина дни може и да се ориентираш в обстановката.
Успех! :)
цитирай
20. krotalka - Наздраве муцка
15.08.2010 18:57
и на мен ми е писнало.
цитирай
21. cindy - A, наздраве! :)
15.08.2010 23:08
Пак заминавам, както обикновено. Като се върна ще видя дали има промяна в статуквото!

Весело лято на всички! :))
цитирай
22. zaw12929 - Поздравления- подбни ядове имаме всеки път.
16.08.2010 13:15
Всяка революция си има остри, неприемливи неща, а тази сексуално- демократизираща революция ... просто гърми, зашеметява, убива даже!
Гори културата в цялото си древно и модерно здание българско, за да се поамериКанчим и... престанем да му мислим.
Предишната Империя ни определяше какво да мислим. Тази- да не му мислим- все ще ни намери спина....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4127414
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930