Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2010 22:44 - Писна ми от постинги на хора, дето напускат...
Автор: cindy Категория: Хоби   
Прочетен: 3915 Коментари: 10 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



или дето се връщат... Или такива дето им е супер гадно в блог.бг, пък пак са тук... Или пък на други дето са се върнали, ама знаете ли само за малко, пък после пак ще си ходя... Или пък на тези дето се триха безброй пъти и пак са си тук.... и така, и изобщо...

За да не ме обвини някой в лицемерие и аз пуснах подобен пост преди време, защото ми беше писнало да ме е*ават, ако някой се интересува и линк ще му дам.

Но пък от друга страна - то и от архива ми е видно от кога съм тук.

Някои неща ми харесват, други - не!

За вторите съм се изказвала непрекъснато и борби съм водила. Защото смятам, че услугата трябва да е взаимна. Някой ми дава територия на свободното слово, но това не ни прави автоматически "крепостни селяни".

Имаме си своите права, според договора за ползване, и когато са нарушени също така имаме право на глас.

Лично на мен ми е адски-хипер-мега досадно да гледам прощални постинги, след като много добре ми е ясно, че тези хора пак ще цъфнат тук по някое време.

Не искам никого да засегна, но ако темите ще се въртят все около това - кой напуснал, пък кой се е върнал -  ми се струва нещо като махленска седянка.

Лично на мен са ми най-интересни пътешествията и изкуството, но гледам, че все други неща взимат превес. Сигурно трябва много упорито да се ровя из блога, за да намеря нещо качествено. Но просто нямам време за това.

Накрая какво да кажа - просто спрете да ми навирате в очите махленската бозаджийница от първа страница.

Писна ми!




Тагове:   напускат,


Гласувай:
12



1. cindy - Интересно...
15.10.2010 23:09
Май на никой не му стиска да вземе отношение по темата.
Гражданско общество, какво да го правиш... :))))
цитирай
2. monaliza121 - Който иска си отива, който иска се връща...
15.10.2010 23:17
Вратата е отворена. Давам ти съвет да не гледаш кой влиза и излиза, може да настинеш:))))))
цитирай
3. raders - Да, но на много хора просто тази б...
15.10.2010 23:20
Да, но на много хора просто тази бозаджийница им харесва. Защото са си бозаджии по душа. И съвсем естествено са на първа страница, защото други бозаджии преразпределят цялата тази боза, съобразно приятелските си дружинки. И е съвсем разбираемо това денонощно разливане на боза в първата страница.
цитирай
4. cindy - Ха-хах!
15.10.2010 23:21
Ще гледам каквото си искам и даже ще го коментирам, когато си искам.
Мога да настина само навън, тука - не! :)
цитирай
5. cindy - @3
15.10.2010 23:24
Ясно е, че им харесва.
Но какво става с другите, на които не им харесва?
Поне аз си го казвам.
И аз съм била там, не страдам от завист, но ситуацията в момента е много тъпа.
цитирай
6. semtomovi - То е като зависимост от
16.10.2010 01:53
зелен чай или от цигари
цитирай
7. анонимен - Абсолютно точно е това за Бозадджийницата на 1 стр.
16.10.2010 18:05
много рядко има нещо стойностно. А да избягаш сам от един сайт според мен е пълно безсилие и безпринципност - стоиш и отстояваш позицията си.
цитирай
8. benra - аз
19.10.2010 17:48
пък те чакам да се върнеш та да попътувам и аз(посредством снимките ти)

Те, турските сериали, не случайно са толкова гледани
цитирай
9. cindy - poligor,
24.10.2010 15:01
ми точно ще е - нема начин :)
цитирай
10. cindy - benra,
24.10.2010 15:04
с риск да те разочаровам, изобщо не гледам турски сериали. Имам някаква съвсем бегла представа, ако съм се натресла там случайно при превключване на каналите.

В случая обикаляхме историческото наследство от гърци и римляни - май това им е най-ценното за пред туристите. Едва ли цяла Европа ще се засили натам джамии да гледа. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4125668
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930