Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2010 23:07 - Лицемерието като движеща сила
Автор: cindy Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3745 Коментари: 14 Гласове:
12

Последна промяна: 29.01.2010 15:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Може и да пускам майтапски постинги, но този си е сериозен.

Без претенции да откривам топлата вода, но  за сетен път установявам, че подгъзуването е най-печелившата стратегия.

Писала съм за това, после и линкчета ще дам, но сега ще си излея чувствата.

Ами нали затова е този блог, за к"во друго?!?

Такаааа...
Оказва се, че най-важното нещо е как да се мазниш на колегите си и как да се слагаш на шефа или шефката, к"вото дойде....

Ами цял свят го знае, що го чоплим баш сега?

Просто защото си въобразявам все още, че като си вършиш работата както си требе, не е необходимо да слагаш наколенки и пр....... Не съм го правила и не виждам причини тепърва  да го правя, обаче.........

Отивам до една институция, която вече съм описала и там докато правим туй-онуй, една жена на съседното гише пак нещо си върши и после казва "Ами аз да си ви видя..." и се почва много сърцераздирателен разговор - ами как сте, а децата как са, ние нещо бяхме болни ... и т.н. много съпричастно и так далеее....

Понеже аз като ходя по разни институции, гледам да си свърша работата, а не да завляза в душевните дебри на служителките, затова те горкинките ме гледат все на скандал. Сигурно щото не ми пука за семейните им проблемации??!!!

Но не е само това! Оказва се, че и в бачкането ми качеството "съпричастност" е по- важно от професионализъм. Що ли си мисля, че става дума за бизнес и съм там, за да си върша работата? А не, за да слушам здравословни или пък семейни проблеми, кой се изприщил, кой пък нещо друго се сецнал... и т.н.

Едва ли не се оказва, че ще си по-добре приет ако участваш в личностните дискусиии, отколкото, ако си гледаш работата. Ами като не ме интересуват тези тъпизми ? Значи нямам team spirit, не работя добре в екип или к"во?

Приятелски съвет - няма никакво значение какво вършите - бъдете много съпричастни и заинтересовани от проблемите на околните, това ще ви спечели име на голям професионалист! А пък работата - все ще се намери някой да я свърши! :))






Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malkiatprintz - Нерядко така се получава...
29.01.2010 02:40
Нерядко така се получава...
цитирай
2. pax - абе така е ама...
29.01.2010 10:05
- само в повечето случаи!:) аз съм типичен пример за работникът, който работи като гламав известно време сред подмазвачите,но понеже работата е едва ли не "черна" и всеки го мързи / че и защо ли да се мъчи като ползва наколенки:) / чакайки с надежда да дойде Човекът,който цени работата и само работата /понеже - все пак сме на работа:)/ и аз ще бъда оценена според заслугите си. Е, аз дочаках такъв развой на събитията и сега съм доволна:).А изнервящите колежки - има ги и тук - те са навсякъде всъщност, просто не трябва да им се позволява да те използват /особено за безобразното дърдорене/ дори и това да означава да ги прекъснеш "грубо" и да им напомниш съвсем кротко за какаво всъщност са тук - на работа.:)
цитирай
3. benra - ами
29.01.2010 11:47
така се получава, често съпричастността се оказва по-важна от упоритото бачкане
цитирай
4. cindy - benra,
29.01.2010 12:31
пропуснах да отбележа, че май при жените по-често така се случва. При мъжете - може би "здравото мъжко приятелство" е по-важно от съпричастността, не знам... :)
цитирай
5. mamas - Съчувствам ти...
29.01.2010 15:24
Ако ще те утеши малко - навсякъде има подобни :)
цитирай
6. cindy - Знам, че има
29.01.2010 15:27
Вчера една приятелка ми вика "Не се ядосвай.Така е било винаги."
Но пък днес получих мейл от един колега от чужбина и ми стана много драго. Има и готини хора навсякъде :)
цитирай
7. baletlnetpepas - Как е възможно
29.01.2010 16:43
толкова много да пишеш и нищо конкретно да не кажеш?!
цитирай
8. cindy - Сега ще бъда съвсем конкретна :)
29.01.2010 17:54
ДГД :Р
цитирай
9. panazea - Dam , preporychvam ti team building!
29.01.2010 22:06
Da slushash s umilenie kolejkata kakvo sgotvila , kakvo otkyde kupila po evtino!
Kolko poznato !
Ako obache ne se maznish na shefa , togava qka ti gyrbina!
Po prinzip v rabotata ima prinzesi i sherpi/tesi deto muknat bagaj ,vikame im oste hamali./
Izboryt e tvoi : ili prinzesa ili sherp! Sredno polojenie nqma!
Poznai ot kyde go znam?
цитирай
10. panazea - A pyk myjete se klevetqt,
29.01.2010 22:09
Ah kak se glevetqt! Ne mojeh da povqrvam!
цитирай
11. diso - Уви,
30.01.2010 00:42
много истина има в това:((
цитирай
12. zaw12929 - Намирам написаното за точно, дастатъчно
30.01.2010 07:14
като въпрос и мисля:
Трудно с две дини под мищница!
Мисля, че към професионализма върви и съпричастност. Като гащи с колан- иначе ще лъсне задника.
цитирай
13. cindy - panazea,
30.01.2010 22:23
как ли не се досетих, че си преродена принцеса? :Р
:))))
цитирай
14. panazea - Не ,мила ,
01.02.2010 17:01
не съм принцеса.
А принцовете ги бия през пръстите , понеже съм справедлива!
Аз съм родена за учителка .
И затова не ставам за готвачка,
градинарка . Мен даже и пазаруването на парцалки ме отекчава!
Хората си пропиляват толкова време в несъществени дейности.
Поне да наблюдават небето , щяха да понаучат нещо полезно от птиците!
За съжаление мен ме бива за всичко друго , но не и да се мазня и да лъжа.
Ако ме биваше/признавам си , това ми е сериозен дефект/, щях вече да съм си подредила живота . Но не съм. И винаги съм в началото! На нанагорнището!
Поздрав за теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4129456
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930