Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2014 04:53 - Сезираха главният прокурор за скандалния учебник, пропагандиращ хомосексуализъм и разврат сред петокласници
Автор: reader Категория: Новини   
Прочетен: 1841 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Дата: октомври 03, 2013 В: БългарияВодещи НовиниКрими | Коментар/и : 0

imageВнесена е жалба до главния прокурор срещу авторите на скандалното учебно помагало, насърчаващо разврат и хомосексуално поведение сред ученици от 5-и до 8-и клас. Сигналът е подаден от госпожа Елена Ваташка, председател на Сдружението на българските футболни привърженици и от адвокат Раденко Григоров. Жалбата е срещу авторите на помагалото – Юлия Попова, училищен психолог, член на Българската асоциация по приложна психология и Митко Маринов, „консултант по организационно развитие, 3 ММ-Консулт”. Представяме ви текста на жалбата:

„ГОСПОДИН ГЛАВЕН ПРОКУРОР,

Наскоро стана известно на българската общественост от публикации и съобщения единствено в извънсистемни медии /сайта „християни.ком”, ТВ „СКАТ” и др./, за съществуването на едно „ръководство” – печатно издание, озаглавено „АЗБУКА ЗА ТЕБ И ЗА МЕН. РЪКОВОДСТВО ЗА УЧИТЕЛЯ 5-8 КЛАС.ПРОГРАМА ЗА СЕКСУАЛНО И РЕПРОДУКТИВНО ЗДРАВНО ОБРАЗОВАНИЕ”.

Прави доста силно впечатление между другото, че няма никакви данни в това „ръководство” /или поне ние не успяхме да намерим такива данни на обичайните за това във всяка книга места в нея/ нито за издателя му, отпечатал съответното книжно тяло, нито за възложителя, възложил на 15-те му автори да съставят съдържанието му, нито за броя на тиража, в който това „ръководство” е било отпечатано, нито пък къде, в коя печатница и кога е станало това отпечатване.

Под благовидния на пръв поглед предлог, че са създали „уникален образователен пакет” /с.9/, неделим елемент от който е и въпросното „първо българско ръководство по сексуално и репродуктивно здравно образование” /с.9/, съответните двама измежду 15-те автори на това, без съмнение изключително четиво, според нас директно и – уверени сме – напълно съзнателно чрез съставените от тях текстове в „ръководство”-то подбуждат /чл.20, ал.3 от НК/ към извършване на тежки развратни престъпления по Раздел VІІІ от Глава Втора от Особената част на Наказателния кодекс на РБ вкл. към склоняване на малолетни и непълнолетни към проституция.

СЪОБРАЖЕНИЯ:
1.На стр.137 лицето Юлия Попова в качеството си на автор на текста на т.нар. „Сесия „Изясняване на ценности” към тема „Моята личност” /авторството им става ясно от страница „Авторите”/, изисква от „водещият” учебното занятие да прочете на обучаваните от него деца „приказката за Момичето и корабният дърводелец”, обн. на по-следващата стр.139.
В тази т.нар. от авторката „приказка”, Попова е записала следното:
„…Корабният дърводелец отговорил /на Младото момиче – б.н./: „Ще изпълня молбата ти, но искам преди това да преспиш с мен…Накрая /Младото момиче – б.н./ решило да изпълни условието на корабния дърводелец”.

Обучаваните с тази „приказка” са ученици от 5 до 8 клас т.е. деца – ПРЕДИМНО МАЛОЛЕТНИ на възраст до 14 години и НЕПЪЛНОЛЕТНИ – тези измежду учениците, които евентуално ще са навършили 15 години към момента на „обучаването” им.

Доколкото е всекиму известно, че според нашето право малолетните лица не могат да изразяват правновалидна воля, а пък непълнолетните могат крайно ограничено да изразяват такава воля, тази категория лица именно И поради това са обект на специална наказателноправна защита от сексуални посегателства по Раздел VІІІ „Разврат” от Глава Втора „Престъпления против личността” от Особената част на НК.

И така, какво изисква посочената Попова от „водещият” по същество да съобщава на малолетните и непълнолетните като им прочита въпросната, записана от нея в „Ръководство”-то „приказка”?
Че малолетната респ. непълнолетната /иначе хитро употребеният от нея в „приказката” израз „Младо момиче” несъмнено включва в значението си и момичетата във възрастовата група на малолетните и непълнолетните/, би постигнала желаната от нея цел след като „преспи” с този, който е в състояние да й предостави желаното от нея. И тук следва дебело да се подчертае, че във въпросната „приказка” няма и следа от някаква критична оценка, насочена към правилното възприемане от подрастващите на този или подобен нему поведенчески модел /”роля”, както се сочи по-нататък многократно в „ръководство”-то/, съобразно общоприетите и традиционни норми на господстващия все още морал в нашето общество.

„Накърняването на половата неприкосновеност представлява засягане на съществен интерес на личността и особено, когато се касае до полово незрели лица, може да има фатално значение за тяхното физическо и морално развитие/. 1
Или другояче казано, с тази „ приказка” Попова – опосредено чрез „водещият” – обучава малолетните и непълнолетни български ученички на това, че могат да получат желаното от тях след като обаче „преспят” с този, който е в състояние да им го предостави – в случая това е корабният дърводелец.
Като оставим настрана многобройните и определено доста съществени въпроси, които неизбежно се пораждат от морално – етичните аспекти на този, съставен от

1 Ненов Ив.,”Наказателно право. Особена част.”, т.1, с.440. С.1956
Попова текст, известно е, че „посредничеството с намерение за извличане на облаги при удовлетворяване на половите желания на другиго – намирането на съответен
обект или създаване по друг начин на условия за блудство или съвъкупление” 2 се нарича от нашия НК свождане към блудство или съвокупление и когато то е извършено с користна цел – както е в случая, съставлява тежко развратно престъпление по чл.155, ал.5, т.2 вр. ал.3 вр. ал.1, предл.2 от НК и се наказва с лишаване от свобода от 3 до 10 години и с глоба в размер от 10 до 25 хил. лв.
В настоящия случай, „водещият”, от когото Попова изисква /”Водещият прочита на групата „Приказка за Момичето и корабният дърводелец” – стр.137, горе/ да прочете на обучаваните от него деца „приказката”, е по презумпция пълнолетно наказателноотговорно лице, доколкото изпълнява срещу заплащане някаква педагогическа функция в съответното училище, в рамките на която „преподава” респ. внушава на тези деца да постъпват съобразно написаното от Попова. Отделно от това, известно е и че педагогът не просто преподава, но и възпитава подопечните му деца, създава у тях поведенчески модели, активно участва във изграждането на личността на подрастващите вкл. участва активно в създаването у тях на трайни поведенчески нагласи, някои от които остават за цял живот у детето и т.н.
Обектите т.е. жертвите в случая, на така преподаваната „приказка”, са малолетни, в най-добрия случай – непълнолетни деца от женски пол. Извън всякакво съмнение е, че педагогът, който внушава на подопечните му малолетни и непълнолетни момичета, че начинът да получат това, което желаят е като „преспят” с този, който е в състояние да им осигури желаното, по същество посредничи при удовлетворяване на половото желание на всеки един, който би проявил такова желание спрямо съответното дете. Посредничеството му се изразява в създаването на нагласата и то трайна нагласа у малолетната жертва от женски пол, да удовлетвори престъпното сексуално домогване към нея от извършителя. Ето защо „водещият” свожда подопечните му малолетни и непълнолетни към това да извършват съвокупление или блудствени действия и при това целта му е користна, защото освен всичко друго, но той получава и съответното заплащане /заплата, хонорар/ за сводническите си действия с оглед на неговата длъжност или функция в съответното учебно заведение.
А пък Попова от своя страна е инициатор на описаното дотук сводничество посредством съставения от нея текст, съдържанието на който подлежи на безусловно изпълнение от „водещият”: „Подбудителят е инициатор на престъплението – този, който без да участва в изпълнението на престъплението, умишлено предизвиква у друго лице решение за умишленото му извършване. Подбудителството предполага умишлено въздействие върху друго наказателноотговорно лице, в резултат на което последното бива склонено да извърши определено умишлено престъпление” 3.
Искането – каквото без всякакво съмнение съставлява адресираният към „водещия” текст на Попова, е такава форма на склоняване: „Склоняването е психическо въздействие от естество да предизвика у подбуждания желаното от подбудителя решение заизвършванетона определено престъпление. За това могат да бъдат изпълзвани най-различни средства – в зависимост от характера на целеното престъпление, личността на подбуждания и подбудителя, отношенията между тях

2 Ненов Ив.,”Наказателно право. Особена част.”, т.1, с.455. С.1956
3 Ненов Ив.,”Наказателно право. Обща част.”, Книга първа, с.183-184. С.1992
и т.н. – напр.увещания, обещания от различен характер…даване на дар, подкуп, заплаха, физически и морален тормоз, молби, искания, злоупотреба с власт… Независимо от това обаче във всеки отделен случай трябва да бъде установено с
какво именно действие подбудителят е създал целеното от него решение у дееца” 4 .
За осъществяването на подбудителството няма никакво значение какви са мотивите и по-далечните цели на подбудителя – дали напр. „внедряване” на „новата нормалност” сред българските подрастващи или пък целите са чисто меркантилни, „научни” или някакви други.

2.На стр. 141 лицето Митко Маринов пък изисква от „водещия” да „инструктира” обучаваните от него малолетни и непълнолетни да влязат „в роли /емпатия/”, които са също като „приказката” на Попова изключително любопитни:
„Водещият раздава материала за алтернативната сексуалност, като моли участниците самостоятелн да го прочетат… Емпатия /влизане в роля/ – ролева игра. Водещият представя накратко инструкцията на упражнението. Участниците могат да избират между няколко роли…

-младеж гей, крие се от родители и познати;

-лесбийка, около 30, омъжена, не е щастлива в брака си;

-малолетна проститутка, родителите и познатите не знаят;

-бисексуален мъж, семеен, поддържа сложни извънбрачни връзки и с двата пола;

-мъж, несемеен, травестит, крие от приятелите си;

-транссексуален мъж, изявен, демонстративно се облича като секси дама, обмисля хихургическа промяна на гениталиите.

Нека всеки участник избере роля, максимално далечна от самия него.”

Съставомерната дейност, извършена от Маринов чрез написването на цитирания текст е сходна, но и още по-тежка в сравнение с описаната по-горе – отново е налице подбуждане на пълнолетно наказателноотговорно лице /”водещият”/, но този път – да склонява малолетни и непълнолетни към проституция, което е извън всякакво съмнение тежко развратно престъпление по чл.155, ал.5 вр. ал.3 вр.ал.1, предл.1 от НК.
Според нас за формата на умисъла на Маринов в случая може доста ясно да се съди по съставения също така от него друг, буквално невероятен текст на стр.142, съставляващ изброяване на формите на т.нар. „Алтернативна сексуална идентичност”, където четем: „Алтернативна сексуална идентичност. Някои важни различия: Хомосексуален…; Хетеросексуален…Бисексуален…;Травестит…Женствен мъж…; Транссексуални..;. ПЕДОФИЛ – ЧОВЕК, КОЙТО СЕ ИНТЕРЕСУВА ЕРОТИЧНО ОТ ДЕЦА. Най-често това са хетеросексуални мъже”.

4 Ненов Ив.,”Наказателно право. Обща част.”, Книга първа, с.183-184. С.1992
Без да навлизаме в по-задълбочена оценка на този текст, но е всеизвестно, че така невинно представяната от Маринов като „алтернативна сексуална идентичност”
редом с другите отклонения от нормалната човешка сексуална ориентация педофилия т.е. съвкупяването с лице, ненавършило 14-годишна възраст, съставлява тежко умишлено престъпление по чл. 151 от НК доколкото не представлява изнасилване по чл.152 и се наказва с лишаване от свобода от 2 до 6 години.

Ето защо и поради изложените Ви доводи и съображения Ви молим да постановите да бъде извършена проверка срещу посочените от нас Попова и Маринов, в рамките на която да бъде установено налице ли са данни за извършени от тях престъпления по Раздел VІІІ „Разврат” от Глава Втора „Престъпления против личността” от Особената част на НК и в случай, че бъде установено наличието на такива данни – същите са бъдат привлечени към съответната наказателна отговорност.

ДОКАЗАТЕЛСТВО: „Азбука за теб и за мен. Ръководство за учителя 5-8 клас”.

Още По Темата:
  1. Хомосексуалната пропаганда и разврата нахлуват в българските училища с нов учебник
  2. Главният прокурор отказа на Австралия да им върне анархиста Джок Полфрийман
  3. В Русия арестуваха първите чужденци нарушили закона против пропаганда на хомосексуализъм
  4. Педофилията и невръстните майки – все по-масово явление сред циганите
   



Гласувай:
5



1. freeoldmen - И оттогава до сега-
28.08.2014 19:48
без отговор, така ли?
Има ли някакъв законен срок?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: reader
Категория: Новини
Прочетен: 4074665
Постинги: 2594
Коментари: 2696
Гласове: 2012
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031