Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2014 21:46 - Авторски материал!
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 8070 Коментари: 18 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
не е страшно,че си публикувал нещо и то не е оценено,както трябва,че не са гласували за теб и пр. Страшното,не за теб,а за България е,когато хората,които те четат,да не могат да отсеят зърно от плява!Че не могат да отсеят ценния материал от розовите лайна,с които ни заливат и в които се къпем!Не ми се смята,какво се чете и какво се отчита!По-важно е хората да четат,това,което смятам,че трябва да знаят и малко ме интересува броячът! Тревожи ме това,че важни неща не се четат,а посредствени с интересни и интригуващи заглавия,набират скорост.То и това може да не е истина,знае ли човек и дава ли му някой обяснение! Най-ме тревожи падението на жените,това е краят!



Гласувай:
26


Вълнообразно


1. learningtogether - да, с какво ли не се сблъскваме -
28.01.2014 22:51
..."да не могат да отсеят зърно от плява!"
- такава е тъжната истина за мнозина.
цитирай
2. grigorsimov - Публикувай, но постепенно, все повече отсявай "зърното от плявата"
29.01.2014 00:06
И наблягай на "зърното", и предупреждавай за плявата. Всеки се учи, докато е жив, вкл. читателите, каквито сме всички ние.
цитирай
3. socialismus - Мисля, че промяна на обществото се постига с професионално упорито, масирано въздействие.
29.01.2014 09:23
Ние сме непрофесионалисти и въздействието е инцидентно, слабо, леко оборимо. Обаче и Ганковото кафене създава настроения в ограничения мащаб на Бяла черква. Утешава ме, че както казват апостолите и Исус е бил недоразбран и разпнат. Всеки с кръста си.
цитирай
4. ok3223 - Навсякъде е така ... от време ОНО ...
29.01.2014 10:27
Затова нещата в света са такива, каквито са.
Казват,"Прави, каквото трябва, да става каквото ще."
цитирай
5. truthful - Аз също мисля, че важни неща не се ...
29.01.2014 12:57
Аз също мисля, че важни неща не се четат и дискутират от аудиторията, неща които засягат бъдещето и живота ни. Разбира се в блог.бг има и провокатори, които всячески се опитват да насаждат ЧЕ ВАЖНИТЕ НЕЩА НЕ СА ВАЖНИ! Те ярко се очертават. Интересуват ли го българина ВАЖНИТЕ НЕЩА, касаещи живота му и бъдещето му? Не, абсолютно не го интересуват. Той е като омагьосан и когато се опиташ да му отвориш очите за истината той се засяга, обижда и спира да разсъждава. Затваря се в себе си и семейния кръг, като най-близък и до тук.
Интересуват ли го теми като: съдържание на отровни продукти в храната му и напитките, пръскане с кемтрейлс, излиишно ваксиниране, ограбване чрез измама с дистанционни електромери и т.н.? Не, не, не.
За сметка на това - проза, стихчета, поезия, мишоци, кралси грохот, кученца, котета и тем подобни. По този безхаберен начин и с тоя манталитет, на опростачване през "демокрацията" - няма как да се получи. И живота минава все по-бързо и идва страшното време, дето на невярващите им се вижда смешно и глуповато и че нямало да дойде! Няма ли, няма ли? То е вече при вас, ама вие още спите, така че всичко си е заради вашата глава!
цитирай
6. kontrasti - Здравейте.
29.01.2014 13:08
grigorsimov написа:
И наблягай на "зърното", и предупреждавай за плявата. Всеки се учи, докато е жив, вкл. читателите, каквито сме всички ние.


За да не кажа „цялата“ бих казал че много истина има в това ви изречение и се присъеденявам ако позволите.

(:–€)

Пс: nikikm: „Най-ме тревожи падението на жените,това е краят!“ - След края ще бъде поставено отново начало и така докато един ден доброто в нас надели.
цитирай
7. fascindoo - готино казано, но
29.01.2014 13:55
как да отсеят зърно от плявата, като стадото потънало в розовите лайна на проституираща журналистика, хал хабер си няма..., а и не мисли.

Поздравления nikikm !
цитирай
8. nikikm - Благодаря
29.01.2014 15:46
на всички,които взеха отношение!Радвам се,че има хора,които споделят,поне в част,моето виждане по въпроса! Ценя коментарите ви и благодаря за съпричастността!Поздрави и бъдете здрави!Колкото се може засаждайте просвета,обръщайте внимание и на морала и забравените ценности на българите,заради,което написах последното изречение!
цитирай
9. stamenmihalevski - Ами. . . Първо ще е по-притеснително ...
29.01.2014 18:04
Ами... Първо, ще е по-притеснително ако хората се интересуваме от важните неща, знаем за тях, информирани сме, а продължаваме да бездействаме. Сега поне имаме възможността да твърдим може би с право - манипулирани сме успешно и затова спим, а не че ни се спи толкова много. Второ, човек губи или когато се откаже, или когато умре...
цитирай
10. stamenmihalevski - По отношение на жените, не ги обв...
29.01.2014 18:17
По отношение на жените, не ги обвинявай толкова много. Те са устроени психически по съвсем различен начин и мислят предимно за децата си, но за собствените си. Все единият от двата пола трябва да го прави, иначе да сме изчезнали от лицето на Земята много отдавна...
цитирай
11. hoho22hoho22 - мислех да подмина този ти постинг
29.01.2014 19:55
но привлечен от заглавието влезнах и останах изумен. От една страна ми е смешно, от друга страна съм учуден на хора като теб.
Човече, ти даваш ли си сметка, че си един от най-големите спамаджии в блога?
Ако всеки започне като теб да копира (колкото и интересен да е материалът), то накрая в блога ще има всеки ден едни и същи постинги. Като не можеш да измислиш нещо авторско, прави като мен. Поднасяй информация, която друг блогър не е поднесъл. Нещо, което все още не се е появило в бг пространството или най-малкото в блог.бг все още липсва информация за него.
цитирай
12. socialismus - Принципен въпрос без лично отношение
29.01.2014 20:52
truthful написа:
Аз също мисля, че важни неща не се четат и дискутират от аудиторията, неща които засягат бъдещето и живота ни...Интересуват ли го теми като: съдържание на отровни продукти в храната му и напитките, пръскане с кемтрейлс, ....? Не, не, не.

Всъщност ние сме различни и имаме различни важни неща. Аз лично смятам кемтрейлс за нереална заплаха, изявявам това си виждане и дори възразявам когато се издига този проблем пред по- значими. Това е нетолерантно от една страна, но от друга е защита на моята представа за света. Именно в това е и смисълът на дискусията. Ако "толерантно" само се изслушваме, с кое сме по- смислени от триото на НЛО, седнало на ракийка в кухничката и изказващо се по свои си несвързани теми?
цитирай
13. nikikm - Здравей!
29.01.2014 22:34
stamenmihalevski написа:
По отношение на жените, не ги обвинявай толкова много. Те са устроени психически по съвсем различен начин и мислят предимно за децата си, но за собствените си. Все единият от двата пола трябва да го прави, иначе да сме изчезнали от лицето на Земята много отдавна...


Много си прав,че човек откаже ли се и падне ли духом-загива!така е!За жените.Не си прав! Бабите и прабабите им,такива ли бяха,разгологъзени и с широк поглед и морал за живота! Паралел:За да станеш пианист,примерно,от световна величина,знаеш ли от колко неща трябва да се откажеш и колко много да се трудиш! Така за световни шампионти по майчинство са възпитавани и отглеждани бабите и прабабите на жените,днешните,които защитаваш.Само че са аутсайдери,животни и боклуци,макар и не всички!Красива не означава качествена и добра по старите български показатели!Може да си красива и да си боклук!Като повечето днес.. "кифли". Повллияни от ТВ-то,с големи вагини и мънички мозъчета и мини морал! Айде стига,мисля,че съм ясен!Тук няма извинения!
цитирай
14. nikikm - Абе социализъм,
29.01.2014 22:39
socialismus написа:
truthful написа:
Аз също мисля, че важни неща не се четат и дискутират от аудиторията, неща които засягат бъдещето и живота ни...Интересуват ли го теми като: съдържание на отровни продукти в храната му и напитките, пръскане с кемтрейлс, ....? Не, не, не.

Всъщност ние сме различни и имаме различни важни неща. Аз лично смятам кемтрейлс за нереална заплаха, изявявам това си виждане и дори възразявам когато се издига този проблем пред по- значими. Това е нетолерантно от една страна, но от друга е защита на моята представа за света. Именно в това е и смисълът на дискусията. Ако "толерантно" само се изслушваме, с кое сме по- смислени от триото на НЛО, седнало на ракийка в кухничката и изказващо се по свои си несвързани теми?

Не те ли интересува,какво дишаш,какво дишат децата ти и с какво те пръскат,като хлебарка,отгоре!Ако си "ценен кадър",може и да вземаш противоотрова във вид на минерална вода,за каквото има индикации.НО ТОВА Е САМО ЗА ЦЕННИ ОТРОВИТЕЛИ,извинете кадри! Народът да го духа и измира,по всички показатели!Изненада-а-а!Показателите се оказаха еврейски,пардон европейски!
цитирай
15. nikikm - Аз също мисля, че важни неща не се ...
29.01.2014 22:41
socialismus написа:
truthful написа:
Аз също мисля, че важни неща не се четат и дискутират от аудиторията, неща които засягат бъдещето и живота ни...Интересуват ли го теми като: съдържание на отровни продукти в храната му и напитките, пръскане с кемтрейлс, ....? Не, не, не.

Всъщност ние сме различни и имаме различни важни неща. Аз лично смятам кемтрейлс за нереална заплаха, изявявам това си виждане и дори възразявам когато се издига този проблем пред по- значими. Това е нетолерантно от една страна, но от друга е защита на моята представа за света. Именно в това е и смисълът на дискусията. Ако "толерантно" само се изслушваме, с кое сме по- смислени от триото на НЛО, седнало на ракийка в кухничката и изказващо се по свои си несвързани теми?

цитирай
16. stamenmihalevski - до nikikm
29.01.2014 23:07
Те жените са достатъчно силни, за да се защитават сами. Аз просто се опитвам да ги разбера по някакъв начин, но едва ли някой мъж някога ще успее да го постигне напълно. За това едва ли ще ми противоречиш. :))) Бабите и прабабите, а дори и майките на моето поколение наистина са световни шампионки по майчинство, спор няма. Шапка им свалям. Именно затова си мисля, че и "кифлите" възпитани от световните шампионки просто реагират на времето. Как могат да подсигурят наследниците си - ами като са модерни "кифли", защото ние мъжете в днешно време си падаме по модерни "кифли", особено богатите мъже. Не всички естествено. Защо "кифлите" търсят богати. Ами по същата причина - сигурност за децата им. Това е подсъзнателно и го правят още в навлизането в пубертета. Учат се от малки така да се каже. Богатите мъже в България си падат основно по чалга певици и затова жените пък се правят на такива и т.н. Така че моралният падеж е двустранен. Ако мъжете бяхме стока, жените ни нямаше да са "кифли". Иначе беше абсолютно ясен дори и без този си коментар накъде биеш и с какво не си съгласен. Аз също не го одобрявам, но това е едно от предизвикателствата на времето, в което живеем и също отговорността трябва да е споделена между мъже и жени, а не да ги обвиняваме и за нашите грешки. Дано се изразявам ясно, за да ме разбереш ясно...
цитирай
17. stamenmihalevski - Не те ли интересува, какво дишаш, ...
30.01.2014 00:09
анонимен написа:
nikikm написа:
[quote=socialismus][quote=truthful]
Не те ли интересува,какво дишаш,какво дишат децата ти и с какво те пръскат,като хлебарка,отгоре!

Не мога да приема за реалистично пускането на химикали отгоре. Първо- нужни са големи количества, специални условия, силно въздействие. При това се и вижда, а всеки самолет в нашето въздушно пространство се идентифицира. Тея наивни ли са, що ли, та не дадат на чужденците от Софийска вода например някоя хилядарка, а ония да го налеят в тръбите?
НЕ ВЯРВАМ В ПРЪСКАНЕТО НА ОТРОВИ ОТГОРЕ
Давам пример: Изправяш се над чинията и с вдигната ръка и солиш. Уцелваш ли? А като сипваш в тенджерата направо?

А какво е обяснението ти за това, че следите на някои самолети изчезват за минутка-две, а на други стоят с часове? С различно гориво ли се движат? Не знам, затова питам...
цитирай
18. stamenmihalevski - А какво е обяснението ти за това, че ...
30.01.2014 01:54
анонимен написа:
stamenmihalevski написа:
А какво е обяснението ти за това, че следите на някои самолети изчезват за минутка-две, а на други стоят с часове? С различно гориво ли се движат? Не знам, затова питам...

Предполагам, че на различни височини условията са различни и се менят непрекъснато. Едни следи са прави, други накъдрени, едни са тесни, други широки, но това не е основание да си мисля, че пръскат. Дори селскостопанската авиация за една нива се движи максимално ниско, а за по- голяма територия се връща да зареди от препарата...
НЕ Е СЕРИОЗНО ТВЪРДЕНИЕТО, ЧЕ НЕИЗВЕСТНИ САМОЛЕТИ ПРЪСКАТ У НАС И ПО СВЕТА ОТРОВИ.

А сериозно ли е твърдението, че преди 15-20 години нямаше самолет, който да оставя следи за повече от няколко минути? Не знам с какво пръскат, едни казват отрови, други твърдят, че атмосферата се правела по-проводима с някакви си цели, нямам представа, но при всички положения не е нормално следите от изгорели газове да стоят часове наред като бяла лентичка днес и то не от всички самолети, а преди няколко десетилетия същите следи да са изчезвали почти веднага от всички самолети. Защо по-възрастните нямат спомени преди години да е имало такъв въпрос от страна на хората? И аз не съм убеден, че целта е отравяне, защото всички го дишаме т.е. и много богатите. Например във Франкфурт редовно се забелязват такива следи, а тук живеят хора, които са богати на световно ниво. Няма да споменавам кой банкерски род е тръгнал от тук и предполагам още има разни техни наследници в града. Не вярвам да се разхождат със специални маски. Мисля обаче, че е несериозно да не се обръща внимание на това, а с каква цел се прави... не знам, но е факт...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19696394
Постинги: 44649
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031