Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2010 15:15 - Чували ли сте за ТИД?
Автор: cindy Категория: Спорт   
Прочетен: 14390 Коментари: 29 Гласове:
12

Последна промяна: 04.07.2010 18:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image


Това са нашите хора ....


image



image



image



image



image


По фанелките ще ги познаете :)


image


И по байраците...


image


Четири от българските лодки


image


Тази лодка не е българска, но те ни снимат, ние ги снимаме ... :))


image


Българска хубавица по бански


image




image




image


Това са част от изпращачите с фанелките :)


image



image

Тези тук са пак от нашите и ни махат за сбогом.




Това е абревиатурата на Tour International Danubien или накратко казана Дунавската регата. Тзаи година се проведе 55 - тата регата и аз бях сред агитката, която изпрати българските лодки в Инголщат.

Програмата на регатата е следната:

Петдесет и петатата международна Дунавска регата - ТИД-2010, стартира на 26 юни 2010 г. от Инголщадт – Германия и завършва на 10 септември 2010 г. на Делтата в Румъния.
За българските водни туристи, желаещи да участвуват в регата, етапите са организирани, както следва:
І етап – Инголщадт - Австрия 26.06. - 03.07.2010
ІІ етап – Австрия - Словакия 04.07. - 14.07.2010
ІІІ етап – Словакия - Унгария 15.07. - 18.07.2010
ІV етап – Унгария - Сърбия 18.07. - 27.07.2010
V етап – Сърбия - България 28.07. – 15.08.2010
VІ етап – Видин - Силистра 16.08. - 29.08.2010
VІІ етап – Силистра – Делтата/Румъния/ 30.08. - 10.09.2010

Да си призная - нямам нищо общо с гребането и подобни регати, но  мероприятието се организира от Българската федерация по туризъм и по тази линия се озовах там. Лично за мен беше интересно, защото на пускането на лодките освен участниците присъстваше само българска агитка и така станахме май най-голямата атракция там, понеже всичките бяхме със сини фанелки с логото на регатата и беше ясно, че не сме попаднали там случайно.

В официалния сайт на регатата попаднах на снимки на един германски участник за етапа Белград - Черно море, където има интересни снимки България. Разгледайте ги, за да усетите атмосферата, а снимките, които заснех в Инголщат се залепиха отгоре, както обикновено :)

http://www.tour-international-danubien.org/Galerie09/werner/werner.php


Сутринта на 26 юни се озовахме в лагера, някои от нашите лодки вече бяха тръгналаи, но успяхме да изпратим поне десетина български лодки - от Видин, Силистра, Търново, София, сигурно е имало от други градове, но да са тръгнали преди това.

Успех на всички участници и незабравими преживявания ! :)




Други постове за това пътешествие:

* Линдерхоф
* Нойшванщайн







Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
04.07.2010 15:22
Същото такова знаменце си купих и лепнах на колата, като си бях в България. На втората седмица в Испания някой кирлив нашенец ми го открадна.
цитирай
2. cindy - Айде сега, не се коркай :)
04.07.2010 15:24
Като си дойдеш пак, може да ти подаря дузина знаменца - да ти ги краднат и пак да си имаш. :))))
цитирай
3. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
04.07.2010 16:06
Ами признавам си- бях решил поне още 5 години да не се прибирам.
Ама пък съм канен на сватба зимата, та нема накъде. Поне ще се заредя.
цитирай
4. cindy - Това за прибирането...
04.07.2010 16:36
Била съм по чужбина и за няколко месеца и не ме е гонила особено носталгията. Но ако става въпрос за години - не знам... Всеки сам си решава. Като се разхождам из България също се чувствам много добре, мисля че човек има нужда постоянно да сменя обстановката и впечетленията.

Забелязала съм, че българите живеещи в чужбина като че ли повече се интересуват какво се случва тука, отколкото тези, които са си тука. Та си мисля, че им липсва и то в голяма степен, дори и да не си го признават. Тука в блога има също такива и са доста активни... Сещам се как в Германия се запознах с едни руснаци от немско потекло, веднага си станахме близки. Абе вАри го, пЕчи го - има си някакво усещане да си си дОма, колкото и да ти е добре по чужбината. Сложни са житейските работи...
:))))
цитирай
5. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
04.07.2010 17:01
М зависи според човека може би. Аз се прибрах в България и не можах да я усетя. Беше някак си...чужда за мен. Върнах се в квартирката ми в Испания, излязох да пия едно кафе...и усетих, че съм си удома...А никак не харесвам испанският манталитет... Вари го, печи го и накрая като го изкараш нямаш идея какво се е пръкнало. {:
Единственото ми добре прекарано врме в Бг, това, което наистина ми хареса, беше краткото посещение на горите над пещера, както и пътуването ми от Кулата до Пловдив през планините.
Всичко останало...почти всичко останало да речем, ме докара до депресия, която ме побутваше да си тръгна по рано от планираното.
цитирай
6. cindy - Уф, колко си сложен! :)))
04.07.2010 17:32
Нещо ми приличаш на самотен мизантроп, дано не съм права... :)
Май прекалено много умуваш, вместо да си караш кефа.
В една книжка се казваше: "Характерът на човека е неговата съдба."
Мисля, че е вярно. Опитай се да не си толкова песимистичен, черноглед и критичен. Чак през нета го усещам. :)
цитирай
7. miralyub - чували сме:))). всяка година през ...
04.07.2010 18:40
чували сме:))).
всяка година през август акостират в моя град... преспиват и после пак потеглят.
цитирай
8. cindy - Мира,
04.07.2010 18:44
сигурно си от малцината в блога, дето са чували :)
Лично аз не бях чувала допреди няколко месеца, но си мисля че си е вълнуващо преживяване и се зарадвах на хората, които бяха там за участие. Те са ентусиасти, защото май сами си поемат разходите и организацията. Освен лодките има и съпровождащ транспорт, иначе няма как.
За чужденците ясно - хоби и си чешат крастата, но за нашего брата си е голям авантюризъм, понеже доста скъпичко им излиза това удоволствие. Нали все за оцеляване се борим, а това си е глезотия някаква. :))
Да са живи и здрави и все така да участват. :)
цитирай
9. malkiatprintz - И аз не бях чувал, но вероятно е го...
05.07.2010 03:05
И аз не бях чувал, но вероятно е голямо приключение :)
цитирай
10. julia13 - ТИД минава, естествено през Русе
05.07.2010 09:05
всяка година се присъединяват желаещи, към регатата, в българския участък на Дунав. Има филм направен от Регионален телевизионен център Русе, който се излъчва няколко пъти. Мен ме впечатли, че ръководител на немската група бе едно 19 годишно момче!? Всички много по-възрастни от него, но са си го избрали и го слушаха и следваха абсолютно дисциплинирано!!! Еее, кажете ми може ли да се случи това с българского брата?
За поредна година, тук в Русе, си следим кога ще пристигнат екипажите и сме там за подкрепа, за среща, а и за изпращане на присъединилите се русенци.
Та така, знаем за ТИД (Tour International Danubien)!!
Хубава седмица!
Поздрави
цитирай
11. cindy - malkiatprinz,
05.07.2010 09:17
за тях - сигурно, даже се позамислих дали не бих се включила и аз... Но около мен май няма толкова навити хора :)
цитирай
12. cindy - julia,
05.07.2010 09:21
за тази година ли говориш за този немски ръководител? Интересно, наистина повечето немски участници бяха по-възрастни, поне доколкото видях. Нашите бяха значително по-млади.
В Русе сигурно сте чували, като и по другите дунавски градове, но останалите - малко ме съмнява :)
цитирай
13. smirena - Благодаря
05.07.2010 09:30
за прекрасното настроение ,което ми създаде тази сутрин!
цитирай
14. buratino - О, разбира се, че съм чувал! И имам ...
05.07.2010 09:47
О, разбира се, че съм чувал! И имам голямото желание да участвам! Но все така се стичат нещата, че не се случва. В Пловдив имаме доста ентусиасти. Пускаме се по Марица и пак е хубаво! Малко поостаряхме, но мисля, че ще се пуснем и по Дунав!
Вземам кануто и хайде! Даже и само в българския участък пак си е приключение
цитирай
15. benra - не
05.07.2010 10:27
бях чувала, но сега вече съм-благодарение на теб. Сладури!ПОжелавам им успех и никак не се съмнявам, че преживяването е неописуемо готино
цитирай
16. cindy - smirena,
05.07.2010 10:56
моля, моля :)
Виж и предните постове, ако си ги пропуснала. :))
цитирай
17. cindy - buratino,
05.07.2010 11:06
ами какво чакаш? Щом имаш оборудването - тръгвай, можеш да хванеш 6-ти или 7-ми етап. :)
цитирай
18. cindy - benra,
05.07.2010 11:09
затова реших да го напиша това да разберат повече хора, а и да се включат, защо не? :)
цитирай
19. julia13 - не, не говоря за
05.07.2010 11:30
таз годишният им ръководител, защото още не съм го виждала, но наистина е впечатляващо младо момче заобиколено от значително по-възрастни хора от него -те да го слушат с респект, наложен в случая от водаческата му функция. Възможно е да си е все той водачът, не знам? Това ме е впечатлило и го коментирах с приятели, а сега и с вас.
Знам, че в българският участък се включват не малко ентусиасти.
Поздрави
цитирай
20. apostapostoloff - Чувал бях...
05.07.2010 13:24
Чувал бях, че има баир будали, ама не знаех, че има и гьол будали.
цитирай
21. cindy - Хех-хе :)
05.07.2010 13:47
Крайно време беше някой да поцапа пейзажа, не може само позитивизъм!
Трябва да има от типично нашенската злоба и заяждане, че нещо скучно взе да става...
Не знам откъде си паднал, че не знаеш - за капитан Кук се учи още в школото - по-голям от него гьол будала не съм чувала. :))
цитирай
22. gothic - Супер! Тенкю, комши. . . . И за сни...
06.07.2010 11:10
Супер! Тенкю, комши....И за снимките, и за Андре :)
цитирай
23. cindy - Оооо, комши :)
06.07.2010 12:53
Не ти ли залипсвах особено силно? :))
А предните постчета със замъчетата видя ли ги?
цитирай
24. gothic - Комши, прибрах се снощи от Балчик. ...
06.07.2010 14:20
Комши, прибрах се снощи от Балчик. Видях ги, но ще ги разгледам по-подробно :)
цитирай
25. cindy - OK
06.07.2010 14:22
Сега ще пусна нещо поучително :)
цитирай
26. razkazvachka - хубаво инфо - не съм участвала никога, явно съм чувала чат пат -
08.07.2010 23:03
защото понякога сънувам лодките из делтата на Дунава - и валсът:)))
цитирай
27. cindy - Ами, стараем се!
08.07.2010 23:04
:))))))
цитирай
28. niksanlm - Привет и от мен! Търся си едноместен ...
27.01.2011 21:36
Привет и от мен! Търся си едноместен каяк втора ръка,защото новите са прекалено скъпи.Ако можете да ми помогнете,ще съм Ви много благодарен :)
цитирай
29. cindy - Привет да е! :)
27.01.2011 22:12
Не съм от бранша с каяците, но ще видя дали ще намеря някакви координати да ви дам.
Ако намеря линк ще го пратя на ЛС.
Лека вечер! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117663
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031