Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2009 20:03 - Шарен ден с елементи на екшън :)
Автор: cindy Категория: Туризъм   
Прочетен: 10309 Коментари: 12 Гласове:
2

Последна промяна: 06.07.2009 11:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



от всичко по много, или какво ми се случи днес ...



Кладница е едно местенце близо до София, в полите на Витоша, с китна природа и както твърдят най-чистия въздух. За последното няма как да съм сигурна, но в сравнение със София е несравнимо по-чист.

 

Разходихме се наоколо, защото в днешния изборен ден, това избрахме да направим. След това вече в София намерихме един също китен ресторант с градина за хапване и пийване и до този момент всичко си беше на шест.

 

Обаче в автобуса като се прибирах станах свидетел на наистина грозни сцени, които ме наведоха на мисълта, че хората тука масово са изперкали. Накратко става дума за следното:

Вече съм в автобуса и виждам как на спирката един дядка шамаросва друг. За причините мога само да гадая, а и ситуацията ескалира твърде бързо. Шамаросващият е наперен дедик с бейзболна шапка и раница, вероятно и той се връща от туризъм. Поради очевидно по-добрата си спортна форма предприема тази саморазправа с другия, който си е просто дядка. Обаче не е преценил достатъчно добре ситуацията, защото му налетяха група младежи, току-що слезли от рейса, шамаросаха го и те с възгласите “Ти, що биеш, човека ,бе!”. В този момент се чува и детски плач, след малко ромка с две деца се качва в автобуса и почва да ги пустосва: “УплашИха ми децата, тези…(не си спомням как ги нарече, не я бях чувала тази дума).” Влизаме й в положението, обаче тя го повтори над десетина пъти с най-висок тон, очевидно търсейки внимание. Вниманието не закъсня, но не точно във вида, който очакваше.

Първо шамаросаният дядо се сдърля с нея, оказа се че си е отнесъл шамара, защото напирал да се качи, докато пък другият напирал да слезе. На една пътничка също не й издържаха нервите и започна да я обижда, онази само това чакаше и се почна офанзивата. Двете страни богато снабдени с муниции откриха картечен огън една срещу друга. Дори и за презареждане не правеха паузи. Наду ми се главата и им казах да млъкнат и двете. Възцари се затишие. Но уви, за кратко. Сеирджиите не бяха доволни от прекъсването на шоуто и някой подаде реплика. Двете възобновиха огъня като включиха и тежката артилерия, минохвъргачки и базуки. Периодически се включваха и нови участници с кратки или по-дълги откоси. Повече не се намесих, защото като народът е тотално откачил, аз още не съм. Заключих мъдро, че като се уморят ще млъкнат. Но луд умора нема и канонадата продължава.

Напомни ми петъчния парламентарен контрол, който мернах веднъж случайно по телевизията. Добре все пак, че сме в рейса, а не в парламента и “парламентаристите” започнаха да се изнизват по спирките и гюрултията приключи от само себе си. Хората си изляха чувствата и си помислих, колко жалко, че си нямаме Хайд парк, всеки да си се “изока” и да миряса, а който иска да го слуша. Защото на мен такива дивотии просто не ми се слушат, предполагам и на много от пътниците също.

 

След това изпълнено с емоции пътуване си отметнах и гражданския дълг, иначе за какво го пусках онзи пост вчера. Но когато си прегледах снимките от днес установих, че в крайна сметка салдото за деня е положително, вижте и вие  :)))))



image




image




image




image




image




image




image




image




image




image




image




image




 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Набра ли си гъби?
05.07.2009 20:13
Въпроса беше на шега. Сега сериозно. Народа е тотално изперкал и реагира агресивно на всичко. Нямаш си на представа, колко са учудени в магазин или някоя служба, като им кажа - "Спокойно, не бързам имам време" и при това им се усмихвам. Гледат ме като индианец пишеща машина и не знаят как да реагират.
цитирай
2. cindy - kroti,
05.07.2009 20:18
имаше гъби, но понеже не ги разбирам кои са пироговки и кои орландовки - не си набрах :))

А за другото, като се бях върнала от Германия, където знаеш познати и непознати си казват "Tag", съкратено от гутен таг и поздравявам по немски навик един съсед, с който не с познаваме, а само се разминаваме. Казвам му приветливо "Добро утро" и той наистина ме изгледа като извъземна с някакво напрегнато изражение все едно го каня на среща. :))))
Невъзпитан народ сме, да не кажа друга дума. :)
цитирай
3. krotalka - Хубаво е на Кладница,
05.07.2009 20:30
познавам местноста, защото имахме вила на Рударци и прескачахме до Кладница, надявам се да си изкарала добре.
Днес, като отивах да гласувам, се разминавам по уличката с непозната жена, понечех по немски обичай да я поздравя, защото ме гледаше, но в момента в който отворих уста, тя си изврна погледа...Сигурно,ако я бях поздравила,щеше да ме вземе за луда. Нещо,което е нормално за Германия, тук буди недоумение.
цитирай
4. cindy - Хахах :)
05.07.2009 20:40
Сигурно щеше да помисли, че си говориш сама :))))

Добре изкарахме на Кладница, там е друга Витоша, не е пълно с народ като на Златните мостове и околността. Рекичката ми напомни Владайската, много е приятно като се върви край река :)

Между другото докато бях в Германия само веднъж чух скандал на улицата, две коли се бяха ударили. Немците повишиха тон, но изобщо и сравнение не може да става с подобна ситуация тука, където както знаеш и майките щяха да се окажат замесени :))))
цитирай
5. анонимен - Не си скучала явно.....
05.07.2009 21:50
Разходка,тиферич,екшън/за разкош:)))/.....не можеш да се оплачеш!!!:)))
И аз съм доволна днес.....бебо си има вече креватче/прилича на кукленско!!!/:)))
цитирай
6. cindy - vihre,
05.07.2009 23:05
не съм :))
Екшъна ми дойде в повече особено като се сбиха дядковците и после се намесиха младежите. И след това целият този кудкудякащ курник за капак :)))))

Да му е честито креватчето! :) Кога ще се появи бебо?
цитирай
7. анонимен - До края на месеца трябва да е на лице:))))
05.07.2009 23:35
Дано не ни изненада,че....:))
цитирай
8. edinman - cindy
05.07.2009 23:46
Ами като не избра правилното място...Кладница се слави с подобни емоционални развръзки!
цитирай
9. cindy - А дано е лъвче :)
06.07.2009 00:03
На баба се е метнало :))))
цитирай
10. cindy - edinman,
06.07.2009 00:05
емоциите си бяха чисто софийски, бяхме се върнали от Кладница, черпихме се в един ресторант и след това беше екшъна.
Не обиждай Кладница-та, нема нищо общо с разправиите :)))))
цитирай
11. анонимен - При всички положения ще е лъвче....
06.07.2009 00:12
още един дивак в къщи:))))
цитирай
12. cindy - vihre,
06.07.2009 08:55
нали знаеш за крушата и корена ... :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4115107
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031