Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2010 18:45 - Чекориме нАпред
Автор: cindy Категория: Туризъм   
Прочетен: 7479 Коментари: 13 Гласове:
12

Последна промяна: 14.04.2010 22:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Ами тъй де, ще "чекориме" - което ще рече "крачим"... :)

Изобщо македонският, както ни обясни екскурзоводът е български език написан на сръбска пишеща машина. За мен и сръбския звучи доста забавно, но македонският също е цветист, затова и снимах разни харесали ми надписи.

И така сега ще чекориме от Билянините извори до Битола, а за другия път оставям Охрид като най- интересен.

Биляна още го бели пустото плАтно на изворите, както сами ще се уверите.


image


Приятно местенце са тези Билянини извори
 

image


Ето я и Биляна


image




image



Това са изворите. Хватката е да минете по камъните и да отпиете поред от трите извора и после от здраве и младост няма да се отървете :)))



image


Тук сме вече в Битола и ни посреща един от поредицата комични надписи, които съм увековечила...


image


Това е и гордостта на Битола

 
image


Паметник на Тито


image



Магазинът се дава под наем, ако не сте разбрали :)

image



Това какво да го коментирам



image



Паркът на Битола е приятно и чисто място, където има...



image



... пързалка, дека да се лизгате  :)


image



Има си хас па вашето да не е наjдобро! То това цел свет го знае !:))



image




image



По главната улица за пръв път видяхме в Македония къщи по европейски тертип, приличат на нашата Пиротска, само че май са по-добре поддържани



image




image




image



Правилно - "Земи го! Ако не ти чини- врати го"! :) Ех, ако за всичко важеше това.... :))))



image


Без врева, молим! - Шекспир също го е казал
image


Това беше единствената по-модерна сграда в близост до Широкия сокак и затова я фотнах


image



Ми, допри го, де!


image


Живей за мига!


image


Е тука веке - чекориме напред!


image


А това е нещо, което другаде не съм виждала - слънчев часовник изрисуван на калкана на една сграда на Широкия сокак. Или поне на такъв ми прилича :)


image


Градския площад с фонтана


image


Друга местна забележителност - часовниковата кула


image




image


В Македония е забранено пушенето по обществените места и това стриктно се спазва!


image


Накрая един от готините надписи, не знаех , че алкохолът е от групата на "енергетски  пиjaлоци". Или пък става дума за енергийните напитки като Ред Бул, а лицата под 18 години могат да си купуват свободно алкохолец, м ? :)




 




Тагове:   напред,


Гласувай:
12



1. kosara2008 - хубаво е да правим и разходки при
13.04.2010 09:43
комшиите си, благодаря ти за това, че сподели!чудесни снимки с усет на разказвач!
цитирай
2. cindy - kose,
13.04.2010 11:01
оказа се много приятна разходка, сега подбирам снимките от Охрид, там беше наистина много хубаво, бях му се наканила още преди 5-6 години, но тогава отложиха екскурзията и после не му дойде ред.
От близите дестинации най-много си падам по Солун, после по Охрид, но пък и Солун е доста по-близо ми се струва.

В България също си имаме чудесни места, не случайно съм пуснала може би поне трийсетина постинга за манастири и разходки по страната. Човек, ако има очи ще види хубавото навсякъде.

Приятен ден! :)

цитирай
3. pumona - Еее, супер си Синди,
13.04.2010 16:46
Изкефи ме чекоренето из блога ти! Искам още! :))))))
цитирай
4. sande - Санде - Поздравления за хубавия репортаж
13.04.2010 17:05
Снимките са хубави, типични и характерни за макетата.
"Екскурзията" бе приятна и забавна.

А "Дукянот се издава" е "Дукянът се дава под наем".
цитирай
5. cindy - pumona,
13.04.2010 17:29
ще има още - малко търпение, молим :)
цитирай
6. cindy - sande,
13.04.2010 17:31
поправих го пустия Дукян! :)

Мерси за поздравите, пак заповядай! :)))
цитирай
7. gothic - Чекорих здраво и язе. . . . блОгод...
17.04.2010 12:10
Чекорих здраво и язе....блОгодарско :))))
цитирай
8. cindy - gothic,
17.04.2010 14:05
чекорене му е майката, другото е застой! :)

цитирай
9. gothic - застоя е най-добре да се прави в н...
19.04.2010 18:25
застоя е най-добре да се прави в некоя механа...;)
цитирай
10. cindy - gothic,
19.04.2010 19:12
ми дай да идем по комшийски да се отдадем на застой ... :)))))
цитирай
11. abanos - Хареса ми ...
27.10.2010 17:23
Тези виртуални фото екскурзии страшно ме кефят!Защо да "чекоря"?Ми ето го блога на Синди е тука!Екстра!Красиво и с подходящо озвучаване,си е направо....мммммммммм
цитирай
12. cindy - Абе друго си е да чекори човек :)
27.10.2010 17:32
Примерно аз без да чекоря, не мога да дишам! :)))
цитирай
13. abanos - Друго....
27.10.2010 20:35
Друго си е!Така е!Ама понякога няма време,понякога финанси!Понякога физическа възможност!Всякакви проблеми!С удоволствие ще продължавам да Крача!Когато мога и наистина!И сега по конкретно за Охрид си спомням...с дъщеря ми,която също беше очарована.Та тя ми каза след един ден обиколки:Мамо,а може ли тук да си купим къща и да живеем тук?"Та да ти кажа.....наистина прелестно местенце!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4115091
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031