Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2010 14:59 - Мюнхен - снимки plus клипче
Автор: cindy Категория: Туризъм   
Прочетен: 15433 Коментари: 20 Гласове:
18

Последна промяна: 14.11.2010 10:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image



image




image



image




image



Имах голямо желание да посетя Мюнхен още като бях във Франкфурт. Доколкото си спомням вътрешните екскурзии бяха доста скъпи и отидох тогава до Италия - Венеция, Верона и Сирмионе и изобщо не съжалявам.

Но Мюнхен и Баварските замъци продължаваха да са си на дневен ред. Успях да  видя Мюнхен тази година, но за съжаление за кратко - само няколко часа. Първо се озовахме разбира се на Мариенплац, който си е сърцето на града.

После си взехме туристическата обиколка с двуетажните автобуси и се извръткахме из историческия център. Поразходихме по главната улица, влязохме в разни кирхета и за десерт - отново на Маренплац, за да изгледаме шоуто с фигурките на фасадата на Новия градски съвет. Толкова успяхме да видим за няколкото часа.

Бих отишла отново с удоволствие, защото имам още да си разглеждам там - Двореца, както и да видя най-голямата колекция от творби на Дюрер, която се намира именно в Мюнхен. Това го научихме в къщата-музей на Дюрер в Нюрнберг, но за съжаление бяхме в Мюнхен в понеделник, а тогава там галериите и музеите не работят, както и на повечето места по Европата.

Затова сега ще ви покажа няколко снимки  - имам повече от 250 оттам, но подбрах само няколко.

Повече информация за Мюнхен,
може да получите тук. Не виждам смисъл да копирам от Уикито. Там има и клипче пак от танцуващите фигури, но не е по-добро от моето :)

Приятна разходка! :)



image


На Мариенплац


image


Новото кметство


image


Снимките по-долу са правени по време на Sightseeing tour


image



image



image


По главната улица


image


В една от многобройните църкви


image


Това място тук е много интересно, буквално е изкопирано от Флорентинския му първообраз :)
 

image




image


P.S. Допълвам с още снимки:


  image



image



image



image



image



image



image



image



image


  image


image



image



image



image



image



image


















Тагове:   Мюнхен,


Гласувай:
18



1. joysii - Чудесни снимки. Хубаво е там. Едно ...
13.11.2010 15:10
Чудесни снимки.
Хубаво е там.
Едно от нещата ,които обичам да правя е да разглеждам снимки от различни места по света.Обожавам да пътешествам с помощта на интернет.
Разходката в Мюнхен ми хареса.
Поздрави.
цитирай
2. cindy - Може после да сложа още снимки
13.11.2010 15:15
Но аз обожавам да пътешествам по класическия начин :)
Иначе и интеренет пътуванията са хубави, но сега като качвах снимките и се върнах отново там ми стана много приятно. Усещам отново атмосферата, много е гот! :))
Поздрави
цитирай
3. abanos - Хареса ми ...
13.11.2010 16:40
Не знаех,че е толкова красиво!Представях си го по друг начин!Благодаря за фоторазходката!Клипчетата ми харесаха!
цитирай
4. hristo27 - Прекрасни снимки!
13.11.2010 16:53
Благодаря за хубавата разходка, cindy!
цитирай
5. cindy - abanos,
13.11.2010 17:30
даже е по-красиво. Ще подбера още снимки, мини пак :)
цитирай
6. cindy - hristo,
13.11.2010 17:30
пак заповядай! :)
цитирай
7. ok3223 - Здравей!
13.11.2010 21:10
В Мюнхен съм бил за по 10-на дена на няолко пъти; показаното от теб съм го виждал много пъти. Така снимани и подредени от теб ми изглеждат много по-кросиви и значитални, отколкото когато съм ги гледал на живо. Имаш добър усет на фотограф-художник, и това си личи от подборката и подредбата на снимките, които показваш.
За мен с остана тих и подреден град, по немси хубав, със замъците наоколо и с вълшебните езера, и красивите и величествени баварск алпи...
Богатите музеи и с празника на бирата...
Поздрави.ок
цитирай
8. cindy - Благодаря за оценката :)
13.11.2010 21:42
Старая се :))
Много обичам да снимам, затова и добре се получава. Благословен да е този/тези измислил цифровата фотография! :)
Това ми дава възможност да снимам страшно много и после да подбирам това, което се получило най-добре.
Една част от снимките са правени от втория етаж на автобуса по време на движение. Там трябва много бързо да се реагира, защото след секунди обектът ти изчезва от погледа или нямаш добра видимост. Но е много забавно! :)

Заобичах обиколките с двуетажните автобуси от Лондон. Това е един чудесен вариант да придобиеш цялостна представа за града. Понеже Лондон е огромен, а историческата му част е няколко пъти по-голяма от тази в Мюнхен, обиколката на Мюнхен ми се видя доста кратичка. Освен това ние избрахме по-съкратения вариант, защото нямахме много време.
Но следващия път живот и здраве ще гледам да запълня пропуските.:)
Не те знам дали си ценител на изкуствата, но ходи ли да видиш творбите на Дюрер в галерията?
цитирай
9. razkazvachka - Много приятно!
13.11.2010 21:58
Благодаря за разходката:)))
цитирай
10. cindy - Да, беше много хубаво,
13.11.2010 22:30
радвам се, че си личи :)
цитирай
11. 4aiotgluhar4e - Еееех, мили спомени!
14.11.2010 23:43
Много е хубав тоя Мюнхен! И е много романтичен :)))
Пък какви разкошни паркове има, аз в тях се влюбих. И в Мариенплац, разбира се, и в кафененцата наоколо. И в биричката! От немските градове най-много обичам него и Дрезден.
Благодаря за разходката, cindy!
цитирай
12. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
15.11.2010 03:58
Уга буга. Изтарикатих се.
Първо изключвам звука и чак после влизам в постингите ти. :РРР
цитирай
13. cindy - Хубав е наистина :)
15.11.2010 09:18
Но лично на мен повече ми харесаха по-малките градчета - Инсбрук, Нюрнберг както и онези вълшебни местенца около Гармиш Партенкирхен, примерно Оберау, там спахме, беше си като в приказка :)
Ще взема и на тях да им пусна постове, наминавай :))

цитирай
14. cindy - voinyt,
15.11.2010 09:19
е не го спирай съвсем де, просто го намали. :)
За какво иначе си правя труда да търся озвучаване.

цитирай
15. 4aiotgluhar4e - Съгласна съм.
15.11.2010 19:48
cindy написа:
Но лично на мен повече ми харесаха по-малките градчета - Инсбрук, Нюрнберг както и онези вълшебни местенца около Гармиш Партенкирхен, примерно Оберау, там спахме, беше си като в приказка :)
Ще взема и на тях да им пусна постове, наминавай :))


Малките градове носят очарование. Аз много харесвам Аахен, Трир, Мюнстер, Фрайбург. А Хайделберг направо го обожавам. Пък като си спомня по долината на Мозел какви перлички има, не ти е работа - градини, цветя, винарни, река и по нея кораби. Ако ме питат къде искам да живея, веднага ще кажа Кохем.
Чакам другите репортажи :)))
цитирай
16. cindy - Тези,
15.11.2010 22:31
които изброяваш още не съм ги посетила.
Но съм била в други, ще има още фотописи по-нататък :)
цитирай
17. germantiger - Постарала си се доста, а и не всеки би ...
11.12.2012 15:31
Постарала си се доста, а и не всеки би предложил лични снимки, някой би предпочел лустросани от нета като werbung фотоси примерно!

Прочетох и коментарите, също беше приятно, макар да се зачудих да репликирам ли един ;)

Линквам постинга ти в групата ми към вибокс7 и въпрос - онова чудо или глупост на фотос 9 ОТДОЛУ-НАГОРЕ, това като куб на Рубик но с един ред по височина и един по дължина повече е какво - дано не е поредната постмодерна простотия?!
цитирай
18. cindy - Мерси за коментара
11.12.2012 16:34
9-та снимка е снимана от втория етаж на автобуса по време на тура. Доколкото си спомням аудиогида каза, че това било някакъв паметник, май на загинали в ... не се сещам точно. И това не е рубик кубче, сега го позагледах, ами са решетки, доколкото схващам. Символизъм, разбийш? :)
цитирай
19. germantiger - ;)
11.12.2012 17:10
Значи правилно съм предположил нещо "около" Холокауста и колко виновни са за всичко германците ;)

За наводненията в Китай и глада в Етиопия също, а пропо след 4-5 милиарда години, когато Слънцето се разшири до червен гигант също ще са виновни германците.
цитирай
20. cindy - Точното му наименование е:
11.12.2012 17:17
Mahnmal fuer die Opfer der nationalsozialistischen Gewaltherrschaft

А инфото е оттук:
http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_M%C3%BCnchner_Denkm%C3%A4ler

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4129692
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930