Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2008 12:07 - Без грим
Автор: cindy Категория: Забавление   
Прочетен: 3466 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 29.07.2008 09:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Прочетох тук един пост за анти-идеала за жена, поддържащ твърдението, че не външността е важна, а красивата й душа. И че мъжете не се интересували толкова от "екстериора", а най-вече от "интериора" ?!? Постът е написан от мъж, евалла че не залита чак толкоз по силикон или пък естествени дадености, да не казвам баш думата, ясно за какво иде реч.   Дотук похвално, но пък защо ли ми се вижда лицемерно? Никой не може да му убеди, че някой мъж ще предпочете да развежда някоя кощрамба по улиците или заведенията, независимо дали е женски „Айнщайн”, спечелила „Пулицър” или Олимпада по математика или каквото ще да е. Всеки ще предпочете някое ефирно създание, след което се обръщат другите мъже по улицата и реакциите им вариарат от „Абе тоя смотльо как е забърсал това готино гадже? Сигурно е мангизлия – няма друго обяснение.” до „Ех, тая само да ми падне …”   Защото жената е един вид част от статуса на мъжа, готините мацки се сещате кой ги … - ами „отличниците” кой друг. Пак за цифри говорим, но тук отличниците не са онея с шестиците, а другите с 6-7-8 нули след единицата. И тези мацки в никакъв случай не се разхождат в естествения си вид по улиците или другаде. В лова за мъже е необходимо някои неща да се прикрият, други да се изтъкнат – и всичко това защото на мъжете така им харесва. Айде кажете, че не е вярно :)   Ако някоя жена ви каже,че седи по половин-един час сутрин пред огледалото и се прави на хубава, това е за собственото й самочувствие – просто не й вярвайте. Това е част от “body language”  и преведено на разбираем език означава „Ела, вълчо изяж ме!”   Пък и има един готин лаф – „Химията в помощ на физиката” – цяла една индустрия е процъфтяла благодарение на това. Как иначе ще се продават всички кремчета, гримчета, парфюмчета, лосиончета и т.н. и т.н., ако не е внушено на жените че без грим пет пари не чинят. Или пък ако на мъжете не се нравеха докарани, изрусени, бомбести, късополи мацки с рокли с гол гръб и по възможност – липсваща предница ???   Така че, мъже, недейте да лицемерите. Точите лиги по такива мацки, пък после – йок тъпи били!!! Ами от желание да ви се харесват, просто не им остава време за друго.   И понеже списанията са пълни със секс-бомби, лъснати от всякъде, ето ви ги тук леко неглиже. Абе не е съвсем леко, но като ценители на душевната красота не се съмнявам, че ще ви харесат. Enjoy yourself! :))))



image



image


image


image



image


image



image



image



image



image



image



image







Тагове:   грим,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sweethell - wow
28.07.2008 23:05
чак се стреснах като ги гледах. Даже си дигнах самочувствието :) Благодаря ти за поста, страхотен е. И има много верни неща. Затова пък аз спрях да се гримирвам в знак на протест, ей тъй, дет само аз разбирам протеста си, ама пък ме кефи. И тогава се разбира кой гледа душевното и кой не. И честно казано ухажорите ми намаляха бая да ти кажа, ама не се оплаква, сега ми е по-спокойно.
цитирай
2. cindy - Добро утро! :)
29.07.2008 08:46
На това му се казва - плюй си в пазвата и бегай !!! :)))))
цитирай
3. benra - :-)))))
29.07.2008 10:13
плюх си в пазвата и отбелязах на ум-никога не се показвам негримирана пред папараци:-)))
А пък мъжете-нека си говорят колко им е важна духовността, ние си знаем къде гледат за духовност:-))
цитирай
4. fenris - синди
29.07.2008 10:27
миличка, може да не ми вярваш! Но предпочитам моята девойка без грим, защото се размазва след първият половин час като сме заедно! А лицемерието не е типично за нашия пол! Не толкова, аз като казвам че предпочитам приятелката си натуралн това имам пред вид! Да ти кажа предпочитам Бритни без грим ако не вярваш ела ме ритни!:))))))))))))))))))))
цитирай
5. cindy - @ beni -
29.07.2008 10:34
ти пък, къде отиде ??? Сигурна съм, че и без грим ще ги удариш в земята ... :)))

@fenris - вярвам ти! Виждала съм приятелката ти на снимки от сбирките - вярно няма грим!
И за Бритнито ти вярвам, но ако ми кажеш, че предпочиташ Ева Лонгория без грим - е, тогава ще те призная !!!!!!! :))))))
цитирай
6. fenris - да ти кажа
29.07.2008 10:36
без грим се забелязва един неподправен чар в нея, така че да без грим по-ме кефи, колкото и да не вярваш!:)Е признаваш ли ме?!:)))
цитирай
7. cindy - Тцъ :)
29.07.2008 10:38
Лъжеш - направо прилича на хамстер. Къде си го видял този чар, не ми е ясно .... :)))))
цитирай
8. benra - Ева
29.07.2008 11:01
Лонгория без грим и чер...това все едно да обявим негримираната Голди за чаровница- пу пу пу
цитирай
9. fenris - жени
29.07.2008 11:30
какво ли разбирате от жени!:))))))))))))))
цитирай
10. meduza - Да споделя и аз
30.07.2008 11:31
Aз съм средностатистическа жена и за да се харесам на средностатистически мъж , не ми трябва грим. Имитирам искрен смях , пускам блясъкът в очите , пъча гръд и с възхищение слушам историите му .Цялото ми същество крещи : "Ей,пич голяма работа си ".И се получава.Плезят език след мен.Ха-ха.
цитирай
11. cindy - Браво и ти си голяма работа :)
30.07.2008 11:47
Искаш да кажеш, че се оглежда в блесналите ти очета и съзира там Аполон и Айнщайн в едно :))))))))
цитирай
12. lilliivanova - Виц...
04.08.2008 08:20
Ще ходят на гости....жената се бави.....съпруга нервничи !!! Хайде бе жена, закъсняваме !!! Гримирам се бе , мили !!! Какво се гримираш , ти направо се реставрираш !!! :)))))
цитирай
13. extremyst - ми опитай
14.08.2008 15:52
ти да слагаш грим с килограми всеки ден и след година-две се погледни.как може жена да не знае,че точно гримът ги е направил толкова "красиви" без него?гримът съсипва кожата и те прави по грозен от колкото природата може да измисли.жена съм на 19 и слагам грим когато се наложи т.е. 3-4 пъти в годината. поздрави и следващият път преди да сложиш грим погледни снимката на някоя от "красавиците" горе :)
цитирай
14. cindy - Ами аз грим не слагам -
14.08.2008 16:02
не ми трябва. Добре съм си и така :)

Една приятелка ходеше и на плаж гримирана !!!Номерът е, че като свикнат да се клепат, ако не го направят се чувстват направо naked :))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4127065
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930