Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2009 19:56 - Обичам компютрите!
Автор: cindy Категория: Забавление   
Прочетен: 3522 Коментари: 12 Гласове:
10

Последна промяна: 03.12.2009 09:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 



 

 

Даже адски много ги обичам! Поради простата причина, че правят точно и само това, което им кажеш! Стига да знаеш как да им го кажеш, разбира се!

 

Досега само един комп ме е подвел, пък и той горкинкият не е бил виновен. СлучИло се – гръмнА ми диска и даже публично се ожалих тука. Но не мога да го виня за това, той няма вина, че е гръмнал.

 

Като изключим този малък катаклизъм, в общуването ми с компютрите цари само мир и разбирателство.

 

Затова са ми много странни мои колежки, които периодически ги псуват, щото нещо били „направили” на своя глава. Ама, чакай бе, защо ще го псуваш? Ти какво натисна? Ами аз, еди-кво си... Ти като не знаеш какво искаш и какво правиш, той ли да го знае вместо теб?
(това важи и за други житейски ситуации, които нямат общо с компютрите :).

 

Вчера една колежка си заключила компа и никой друг не може да влезе. И това не е за пръв път. Казвам й: „Ти защо си излязла пак по „неприличния начин”? Лелеее, как ми се обиди. Не, тя била излязла, както трябва, пък видиш ли на „него” му било хрумнало друго. Само дето не се изпокарахме, защото глупости не ми се слушат.

 

Компът е единственото досега измислено нещо, което те „слуша” и ти се подчинява на 100%. Няма друг такъв аналог до момента, ако изключим роботите, дето ги майсторят япончугите, но и те са на този принцип.

 

Той ще направи всичко, което му кажеш, ако му го кажеш по правилния начин, та да те разбере. Кой друг ще направи това? Или ще се направи, че не те разбира или ще се направи, че не те чува даже. Особено, ако не му изнася. 

 

Затова, моля, не псувайте компютрите, те за нищо не са ви виновни. Дори и да са бавнички пак не зависи от тях. Пък, ако не ви „слушат” достатъчно добре, значи не ги познавате, както трябва.

Много са ми смешни хора, които натискат едва ли не всички бутони, за да го накарат да „направи” нещо. Гледах една китайка в Германия как блъскаше яко компа, въпреки че й обясних, че и трябва карта и парола, за да влезе. Така се вбеси оная ми ти китайка, че ако можеше с взлом щеше да влезе вътре, ама не би. Голямо шоу си беше, но компът я би 1: 0, както и бие всички останали, дето не го обичат и уважават достатъчно! :)))))

 

 

Допълнителни екстри, предоставени от malkiatprinz :)




image




Press any key



 

image




Тук коментар не е нужен :))







Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Ще внимавам, но има моменти на не...
02.12.2009 20:35
Ще внимавам, но има моменти на неподчинение
Пиша на фонетика, а те неочаквано са минали на кирилицата по клавиатъра и... трябва да изтривам и преписвам.
Компютрите имат много възможности, но не всички ги знаем и няма как да ги научим...
цитирай
2. cindy - zaw,
02.12.2009 22:15
няма такива моменти, много жалим! :)
(Може да се случи, ако има срив в системата. Понякога се получават и други гафове, ако са свързани в мрежа, или пък проблеми със сървъра... Но пък конкретният комп вина за тези работи няма.)

Иначе - проблемът не е в него, а в това, което му задаваш. Сиреч - проблемът си е в теб. Всичко, което ти е необходимо за работа с "него" можеш да го научиш, въпрос на желание.

Обаче като цяло това си е една съвременна притча и ще е жалко, ако хората разбират само забавната страна. Дадох един жокер в скоби и ми се иска да открият в текста и нещо под повърхността, но това е само пожелателно. :)
цитирай
3. krotalka - Синди,
02.12.2009 23:35
благоверният винаги е казвал, че компютър трябва да е от женски род, защото само съществоот този род може да прави толкова номера!
цитирай
4. malkiatprintz - За някои са измислили допълнителни ...
03.12.2009 03:20
За някои са измислили допълнителни експри като:

http://elcodigo.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/tip4-any-key.jpg

http://botevgrad.com/uploads/fun/3231/s1_@6jdd2zws.jpg

:):):)
цитирай
5. анонимен - А да бе - ще ги обичам
03.12.2009 08:36
а като си проявяват характерче - пак ли да ги обичам.
Ей го моят сега - захранване искал, да бе да - а на мен ботуши кой ще ми купи - за него ли да мисля сега или за себе си :)
Ще го слушам когато той ме слуша - иначе - бой по клавиатурата :)
цитирай
6. cindy - kroti,
03.12.2009 08:53
какви пък толко номера му прави?
Да не му изневерява с друг юзър? :)
цитирай
7. cindy - malkiatprinz,
03.12.2009 09:00
готини са екстрите сега ще ги включа и тях :)
цитирай
8. cindy - darling,
03.12.2009 09:02
не го е срам тоя твоя!
Той е там, за да те слуша, а не да иска. Щом го биеш, значи го обичаш :)))))
цитирай
9. dialog - същото е и като
03.12.2009 17:41
някой ти говори на непознат език и когато не го разбираш, той започва да ти говори същото, но на по-висок глас. Така е и с компютрите, ако натискаш неправилния клавиш, колкото и силно да го чукаш - все тая ;))
цитирай
10. cindy - dialog,
03.12.2009 22:20
нещо такова :)
Но аз лично имам "горчив" опит с една унгарка, която говореше бавно елементарен английски и нищо не можах да й разбера. Когато й казах, че не й разбирам, тя започна да говори още по-бавно и съвсем ме побърка. Това става по телефона все пак.
И си викам - абе какво става тука? Нещо изключих с английския ли? Цяла мъка си беше, едвам се разбрахме и то донякъде. После добре, че ми се обади шефът й и той унгарец, но завършил в Англия и говори нормален английски. Перфектно си се разбрахме и си отдъхнах, че повредата не е в моя "телевизор".
Та колкото и силно или бавно да говориш, все тая, ако не владееш езика - било компютърен или някакъв друг. :)
цитирай
11. ledzeppelin - ...
04.12.2009 01:17
изпаднах в тъпо недоумение.
цитирай
12. lion98 - и аз ги обичам
06.12.2009 21:52
това е моята слабост, за мен те са най-умните машинки, времето пред компютъра минава неусетно
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4126119
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930