Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2009 12:37 - Истинска, неистинска...
Автор: cindy Категория: Забавление   
Прочетен: 9090 Коментари: 41 Гласове:
7




любов разбира се, какво друго?!? :)



То тука едва ли не само за любов се говори, жажда, копнеее, мечтае и прочее :)
Говорим си тука разни хора на седянката на първа страница, почнахме от Наполеон и я докарахме до под кривата круша, разбира се :)))))


С други думи до истинската и неистинската любов.


Хайде сега някой да ми обясни, молим, кой и как определя тоз феномен "ИСТИНСКА любов".

Добромир твърди, че е времето. Нещо като в онази песен "Но не забрава, ах, но не забраваааа..."

А другите са били обичали "неистински". Как пък се разбира че е неистински, щото са я докарали до развод ли?

А как се разбира че е истински? След като са се разкарали, сигурно продължава да ги боли. Мтъй!

Или пък се държат за ръчичка като Амос Оз и жена му вече 50 години.
Ако е така, за съжаление май няма твърде много такива случаи.

Та да се върнем на истинската и неистинската.

Само да спомена за Мел Гибсън, който обичайки "неистински" по тази логика жена си Робин й е направил 7 деца, докато не се появи Оксана и да разбере що е туй истинска любов. Или пък съвсем прясната новина за последното дете на Роман Абрамович от истинската му любов Даря, след като от "неистинската" Ирина има вече пет деца...

Та така ...

Някакви мнения по въпроса? :)









Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. irka66 - четох разговора ви с добромир...
07.12.2009 12:48
Според мен няма такива понятия истинска и неистинска любов - Има само любов. Всякакви други определния променят същността й!
цитирай
2. cindy - Тъй де!
07.12.2009 12:51
И аз това твърдя, ама няма кой да ме чуе! :))
цитирай
3. irka66 - човекът не е моногамно същество...
07.12.2009 12:53
което обяснява умирането и раждането на любовта!
цитирай
4. irka66 - ...установено е още при пещерните хора
07.12.2009 12:57
темата за любовта, всъщност като самата любов е вечна, защото това крепи света, колкото и упорито да не се признава от мнозина
цитирай
5. mikaela19 - Ако има любов и тя победи............
07.12.2009 13:11
Трудно за обяснение е любовта.Или я има или я няма:)С всичиките и последици:)
цитирай
6. cindy - Не знам
07.12.2009 13:36
доколко става дума точно за моногамия, а не за други неща, примерно - скука, рутина, желание да се доказва, че още ги бива (особено мъжете) и много други..........
цитирай
7. cindy - ами за пещерните хора си е напълно обяснимо -
07.12.2009 13:39
те много възможности за развлечения не са имали :))))
цитирай
8. cindy - mikaela,
07.12.2009 13:40
то до развод не може да се стигне, ако любовата преди това не е била "победила"...
цитирай
9. malkiatprintz - Хехехе. . . . любовта не е за да се м...
07.12.2009 14:34
Хехехе.... любовта не е за да се мъдрува над нея, а да се изживява в пълнота, Синди :)
цитирай
10. cindy - malkiatprinz,
07.12.2009 14:39
абсолютно си прав! :)
Ама като ме мързи да бачкам, си чешам езика с мъдруваници ... :)))))
цитирай
11. krotalka - Приеми го като аксиома!
07.12.2009 17:43
Нещо което се приема без доказателство!
цитирай
12. cindy - Кроти,
07.12.2009 18:02
кое?
За истинската или за неистинската? :)
цитирай
13. анонимен - Зачесали сте вечната тема....нещо като тази за яйцето и кокошката:))))
07.12.2009 18:38
Та,по този случай един стар виц от мен(че на рустамич сигурно вече му е мъчно):))))

-Скъпи,вярваш ли във вечната любов?
-Разбира се скъпа,но партньорите се менят.....:))))
цитирай
14. cindy - Мдаааа, трябва да се погрижим за хорската мъка :)
07.12.2009 18:40
Та като говорим за истинската любов:

Мъж чака жена си от салона за красота... Когато идва при него, той я поглежда и казва:
- Нищо де... Във всеки случай, поне си опитала.
:)

цитирай
15. анонимен - :)))
07.12.2009 18:52
- Какво ново с тебе?
- Ожених се.
- Е, така по-добре ли е?
- А бе, за по-добре не е по-добре, ама поне е по-често.
:))))))
цитирай
16. cindy - Готино :)
07.12.2009 18:56
А сигурно и по-евтинко излиза. Като махнем разходите за заведения, човекът си е на далавера направо :))

Диалог между мъж и жена:
- Скъпи, обичаш ли ме?
- Да.
- Много ли?
- Много! За теб съм готов да отида до края на света и обратно!
- А боклука ще изхвърлиш ли?
- Не! Само това не!!!

///
Както се вижда всяка любов си има граници! :))))
цитирай
17. kass - cindy
07.12.2009 19:01
Амииии, аз като човек който много мъдрува по принцип :), особено над любовта, смятам, че има хора които много си подхождат, чувствата между тях си остават през годините и изпитват чувство на удовлетвореност (щастие), че са се намерили. Живеят си в хармония, прощават си прегрешенията и т. н. и т.н. В случай на смърт на единия, другия не се жени повторно поради абсолютната неспособност да намери друг човек с който така да си паснат и често пъти умира няколко години след половинката си. Има живи примери за това. Децата са си деца, новите връзки също, изневери, полигамия или моногамия, всичко е част от стремежа ни да имаме любов, но макар и изключително рядко, съществуват и такива двойки, които не биха могли да си представят живота един без друг. Може би това е истинска любов... Знам ли? Неистинска любов не би могло да съществува като понятие, вероятно е просто любов... :):):)
Помъдрувах си...
Поздрави...
цитирай
18. cindy - kass,
07.12.2009 19:11
хубаво си мъдруваш ти и както виждам си стигнала до моето мнение за истинността :)

Някой хубав виц за "неистинската" любов да ти идва на ум? :))))
цитирай
19. lupunel - мацко
07.12.2009 19:16
страхотна тема!И на мен ми се говори,ама съм малко свит,срамежлив:)
цитирай
20. kass - cindy
07.12.2009 19:17
Две циганки си говорят и едната пита:
- Ти първия път за какво прави секс, за пари или по любов?
- Ами по любов беше, то два лева пари ли са. . .
цитирай
21. neanonimen - Синди, любов дае пък няма значение ...
07.12.2009 19:22
Синди ,любов дае пък няма значение дали е истинска щом премине в секс:)
цитирай
22. krotalka - Муцка,
07.12.2009 19:25
неистинска любов ми звучи като дървено желязо!
цитирай
23. cindy - мацко,
07.12.2009 19:27
не се притеснявай :)
Гледам в твоя блог не си толкова срамежлив! :)
цитирай
24. cindy - kass,
07.12.2009 19:28
виж това - летопис на любовта си е направо :)

Преди сватбата:
Той: Ура ! Най-после , едва дочаках!
Тя: Да си ходя ли?
Той:Не , даже не си го и помисляй!
Тя : Обичаш ли ме?
Той: Разбира се.
Тя : Някога ще ми изневериш ли?
Той: Не как въобще ти хрумна?
Тя: Ще ме целунеш ли?
Той: Да!
Тя: Ще ме биеш ли?
Той: В никакъв случай!
Тя: Може ли да ти вярвам?
След сватбата четете отдолу нагоре ;)

цитирай
25. cindy - neanonimen,
07.12.2009 19:30
не е важен пътят, важен е резултатът! :)))))
цитирай
26. cindy - Kroti,
07.12.2009 19:30
ами и на мен ми се струва че е някакъв оксиморон! :)
цитирай
27. lupunel - Моя блог другите го омърсяват:)
07.12.2009 19:35
Моя блог другите го омърсяват:)
цитирай
28. cindy - Мани ги другите,
07.12.2009 19:37
дай да си поговорим за истинската любов, като тази:

- Знаеш ли, Гошо се оженил за една грозна мадама?
- По любов или по сметка?
- Нещо средно... Нея, я взел по сметка, а парите й - по любов.

:)
цитирай
29. анонимен - Ех,любов.....:)))))))
07.12.2009 19:37
Един много стар,ама много сладък,муц....

Вуте срещнал Пена и рекъл:
- Добър ден, Пено!
Пена отвърнала:
- Брей, Вуте, две думи рече и ме склони!

:)))))))
цитирай
30. neanonimen - виж това - летопис на любовта си е ...
07.12.2009 19:37
cindy написа:
виж това - летопис на любовта си е направо :)

Преди сватбата:
Той: Ура ! Най-после , едва дочаках!
Тя: Да си ходя ли?
Той:Не , даже не си го и помисляй!
Тя : Обичаш ли ме?
Той: Разбира се.
Тя : Някога ще ми изневериш ли?
Той: Не как въобще ти хрумна?
Тя: Ще ме целунеш ли?
Той: Да!
Тя: Ще ме биеш ли?
Той: В никакъв случай!
Тя: Може ли да ти вярвам?
След сватбата четете отдолу нагоре ;)


Поздравления за това:)
цитирай
31. cindy - Супер е готин!
07.12.2009 19:38
Знам го и пак се разхилих! :)))

А на това му се вика справедлива подялба на движимото "имущество":

-Как се спогодихте с жена си при развода?
-Тъй като нямахме деца, тя взе шофьора ни, а аз - домашната помощница.

:))))))
цитирай
32. cindy - Мерси за поздравленията,
07.12.2009 19:40
ама не съм го измислила аз :)

Виж и това е готино:

Между младоженци:
- Скъпа, женени сме от един ден, а вече ми се сърдиш!
- Да, но чакам този ден от две години.

:)
цитирай
33. cindy - Култов! :)
07.12.2009 21:17
- Каква е разликата между феята и вещицата?
- Една година съвместен живот.
цитирай
34. gothic - Хора, ами не си разваляйте секса с ...
07.12.2009 22:34
Хора, ами не си разваляйте секса с любов бре :))))
цитирай
35. cindy - Ами тъй де :)
07.12.2009 22:55
Приятелка пита младоженката няколко дни след сватбата:
- Е, как е сега секса?
- Лошо. Тъкмо почнем, и мъжът ми се върне от работа.

:)
цитирай
36. gothic - :))))
08.12.2009 08:50
Щастливо семеиство 20 г. брак всичко по разписание,
но един ден мъжа закъснява
-кво стана мили?
-дойде нова колежка и докато я въведа в работата окъснях ме..но тя бе така щастлива,колко малко му трябва на човек за да е щастлив!
На другия ден се прибира в полунощ
-какво стана бе мили?
-тя е на хотел че докато я разведа из града и после я поканих на рестопант..колко малко му трява на човек да е щастлив!
На другия ден се прибира сутринта
-е сега?
-абе жена то..то колежката от благодарност ме покани на вечеря после пожела на бар,изпратих я до хотела покани ме на кафе и така ...но виж колко малко му трябва начовек да е щастлив!!
След седмица жената закъснява
-мила какво стана?
-ами дойде нов колега и да се опознаем всички !!!
На следващия ден-нервен, полунощ.
-кво става ма жена?
- ами човека не познава и той града разведох го тук там много бе щастлив!
На третия ден се прибира сутринта рошава сенки няма за червило да не говорим...но усмихната.
Мъжа бесен, подпухнал:
-къде беше ма?
-мъжо ами от благодарност ме заведе на ресторант бар покани ме на кафе..с 1см. беше по-дълъг от твоя, но колко му трябва на човек да бъде щастлив!
цитирай
37. cindy - Добро утро, комши :)
08.12.2009 08:59
Ето ти по темата:

Телефонът звъни. Мъжът предупреждава жена си:
- Ако е за мен, кажи, че ме няма.
- Много съжалявам, но мъжът ми си е вкъщи.
Мъжът се възмущава:
- Нали те помолих да кажеш,че ме няма!
- Да, но не търсеха теб.

:)
цитирай
38. gothic - Добро утро!
08.12.2009 09:13
така стоят нещата...щем или не щем...така е :)))))
цитирай
39. cindy - К'во да праиш, вървят си нещата ... :))))
08.12.2009 09:26
Жена към мъжа си:
- Ти не ме обичаш и никога не си ме обичал. Мога да са закълна, че след смъртта ми, съвсем бързо ще се ожениш за друга.
- Няма нужда да се кълнеш и така ти вярвам.
цитирай
40. gothic - - Скъпа, ти гледаш ли съпруга си в ...
08.12.2009 10:06
- Скъпа, ти гледаш ли съпруга си в очите по време на секс?
- Погледнах го веднъж и щях да умра от ужас!
- ?!
- Стоеше отвън на прозореца и беше побеснял!!!
цитирай
41. cindy - комши,
08.12.2009 10:12
ето и един комшийски :)

Пиян македонец се прибира в къщи и казва на жена си:
- Добра вечер, Лепа Брено, а тя отговаря:
- Мажо, па я не съм Лепа Брена, я съм твойта жена.
- Знам ма жено, знам дека не си Лепа Брена, я така си лъжем члена....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4127433
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930