Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2009 12:15 - Безплатен обяд нема!
Автор: cindy Категория: Забавление   
Прочетен: 2364 Коментари: 10 Гласове:
11

Последна промяна: 12.12.2009 14:03


 

 

 

Навъртам се кротко съботно из блога, за се разсъня и да свърша нещо полезно по-после и попадам на постинг за големите намаления в Щатите. Бре викам си, що и аз да не намажа от някое и друго американско намаление. Тъй и тъй световна криза докараха, барем да имам и аз далавера нек’ва си от целата таз работа.

 

Ама пусто, щото съм си мнителна, съвсем по-български, дето и дедо Петко Славейков го бил казал – краен реализъм ме друса, си викам я да хвърля едно оче по нета и да видя как вървят нещата със споменатата фирма. Ами никак! Това видях, който не вярва – факти и документи, молим:

 

http://forums.data.bg/index.php?showtopic=1876488

 

 

Да чакаш коледните подаръци оттам не е ясно колко коледи трябва да минат и дали изобщо ще ги дочакаш в този живот. Може би в другия – кой знае, надеждата умира последна ...

 

А ако някой ми възрази на заглавието – ама не е верно, има и безплатни работи. Ами де факто не са – дори и само времето, което им отделяш на тези безплатните, пак си има някакъв еквивалент.

 

Пък и да припомним и едно друго клише – „Евтиното излиза скъпо!”, защото най-големите минавки се получават, когато човек гони евтинийката. Та си опичайте акъла, особено сега в Коледната еуфория! :)

И за по-голяма яснота ще цитирам мнението на един от участниците във форума, което ми се вижда разумно:

"Добре. Сега ще задам един въпрос, който ми се струва адски логичен в случая - Защо не си купувате нещата директно а пълните гушата на посредници?

Пазаруването от Ebay и други подобни сайтове вече е елементарно - правиш си Visa Electron дебитна карта, пълниш я, регистрираш се в Ebay и Paypal и просто пазаруваш.

Не е толкова трудно, егати.

Освен това ако стане така, че нещо не дойде можете да се разправяте в paypal - имат много добра система за оплаквания и връщат пари.

Попрочетете малко и не се занимавайте с глупости - големи хора сте все пак, не позволявайте на някакви пичове да ви цоцат пари и нищо да не вършат.

Както виждате занимавката с трети лица се оказва по-голяма отколкото да си свършиш сам работа. "

Успех при пазаруването на подаръци! :)





Тагове:   нема,   обяд,


Гласувай:
11



1. krotalka - Винаги има риск при интернет пазаруване!
12.12.2009 13:36
Добре са го казали хората навремето - Око да види,ръкада пипне!
От каталог и Ebay съм пазарувала и до сега нямам минавки, но ... знае ли човек.
цитирай
2. cindy - Kroti,
12.12.2009 13:55
ами има си риск - дори и да ти доставят стоката. Хич не ми е ясно как хората купуват обувки по каталог. Нали трябва да ги премериш и да видиш дали са ти удобни. В Германия примерно се захласнах в един магазин с много красиви обувки, измерих двайсетина чифта и нито един не ми беше удобен, накрая едни сандали ми паснаха и ги взех най-вече да си оправдая загубеното време в магазина. :)
Пък и на картинка нещата изглеждат съвсем различно. Примерно в магазините на ТСМ на опаковката на дрехите винаги има снимка, някои неща си изглеждат много добре, а като ги видиш на закачалката - нищо особено.

Нещо като австралийските заселници дето си "поръчвали" булки по снимка. После като дойде доставката "леле, майко", ама too late...
:)))))
цитирай
3. krotalka - За себе си дрехи и обувки по каталог не съм купувала,
12.12.2009 14:20
но мои близки са ми поръчвали, наистина се е случвало обувките да не отговарят на номера.
От Ebay съм взимала предимно техника и то употребявана, така се снабдих с електровелосипед, добър кухненски робот и още подобни неща. Пазарувам и лекараства, предимно хомеопатични - струва си, цените им са доста по-ниски от тези в аптеките. Самолетни билети си купувам само чрез интернет и това наистина си струва.
цитирай
4. cindy - Kroti,
12.12.2009 14:25
за Wizzair ли говориш?
Ходих с тях до Рим за 100 лева отиване и връщане -наистина си е далавера! :)
Я ме светни на лични от кои сайтове пазаруваш да им хвърля едно око. Щом си ги изпробвала, значи може да ги бива, дай да ги видя за всеки случай :)
цитирай
5. magmarieta - hi
12.12.2009 17:06
interesno
цитирай
6. tili - Не пазарувам по
12.12.2009 17:50
празници! Как не - в тия полудели тълпи... Иначе - главно книги и хранителни добавки електронно - супер си е!
цитирай
7. cindy - magmarieta,
12.12.2009 18:24
интересно си е, особено за тези във форума, дето са превели паричките и чакат от умрел пИсмо сигурно им е още по-интересно ...
:)
цитирай
8. cindy - tili,
12.12.2009 18:27
за книгите си има далавера - дават отстъпки, понякога значителни. Иванчо Звездев например си продава произведенията по нета на половин цена. Не че съм ги купувала, но ми направи впечатление.
Какви хранителни добавки пазаруваш и от къде - дай инфо на лични, любопитно ми е :)
цитирай
9. malkiatprintz - И в ибея има тарикати, но са относ...
14.12.2009 01:48
И в ибея има тарикати, но са относително малко. Но във всеки случай ползването на посредници винаги създава допълнителен риск и оскъпява. Но си права, че аман от ефтини неща. Предпочитам да е малко, но да е добро.
цитирай
10. cindy - Пцилютно! :)
14.12.2009 13:54
Само най-доброто! :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4126574
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930