Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2014 20:00 - Вицове за студенти , забавно и смешно! 2 част
Автор: havefun Категория: Забавление   
Прочетен: 3404 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Един студент отива на изпит с три бутилки вносен алкохохол, дава ги на професора и му казва: 
- Пишете ми три! 
- Благодаря, ще взема само две!

Младеж отива на дискотека. Там си харесал една девойка. Отива при нея и 
тихо я пита: 
- Искате ли да танцувате с мен? 
Девойката възмутено крещи с цяло гърло: 
- Няма да спя с тебе!!! 
Цялата дискотека паднала от смях. Младежът бил готов да се скрие в земята от срам. След няколко минути девойката се приближава към него и го моли за извинение: 
- Не се сърди! Аз уча психология и ми беше интересно, как ще реагираш в такава ситуация, а също така и реакцията на тълпата. 
Младежът я погледнал възмутено и с цяло гърло извикал: 
- 100 лева за една свирка!!!!!!

Тече изпит. Студент не знае нищо и професорът решава да му пише двойка. 
- Е, това е - казва професорът - дайте си книжката. 
- Почакайте - казва студентът - нека аз да ви задам един въпрос, ако ми отговорите - пишете ми двойка, ако не - тройка. 
- Добре. 
- Как са забива червей в земята? 
- Не знам. 
- Залива се с цимент и се забива. 
- Добре, дайте си книжката. 
На другия ден професорът вижда студента в института, отива при него и му казва: 
- Дайте си книжката. 
Поправя тройката на шестица и вади едно шоколадче. 
- А това е от жена ми.

Професорът: 
- В нашата поредица от лекции за основните етични понятия днес ще се занимаем с темата "Лъжа". Някой от вас случайно да е чел книгата ми по този въпрос? 
Всички студенти вдигат ръка. 
- Отлично! Имаме чудесна реакция. Книгата още не е излязла.

Зима е. Студент отива в гората за дърва. Не щеш ли, попада на златното дърво. Премерва се с брадвата и замахва да сече. Чува се глас:
- Не ме сечи, младежо, ще ти изпълня едно желание.
Студентът понеже бил загорял без да се замисли казал.
- Искам да ми доведеш веднага една красива студентка от Нов Български Университет.
- Сечи, сечи - въздъхнало дървото.

Тежък изпит. Всичко скъсано, излиза само един усмихнат. Всички го 
питат: 
- Колко? 
- 6. 
- А стига бе! И какво те пита? 
- Лесно беше. Първия въпрос: Кой е президентът на Куба? Казвам: Фидел 
Кастро. Втори въпрос: Кои са комунистическите възстания в България? 
Казвам: 1923 неупешно, 1944 - успешно. Последен въпрос: Има ли живот 
на Марс? Казвам: Учените отдавна работят по въпроса, но още не са 
установили. Е това пита всички, така че запомнете отговорите. 
И студентът, който тепърва ще влиза, започва да си повтаря: 
" Фидел Кастро, 1923 неупешно, 1944 - успешно, Учените отдавна 
работят по въпроса, но още не са установили… Фидел Кастро, 
1923… " и така нататък. 
Влиза той в залата. Доцентът го пита: 
- Как се казате, колега? 
Студентът автоматично отговаря: 
- Фидел Кастро! 
- Хмм… Добре, колега… Хм.. Както и да е… Кога сте роден? 
- 1923 неупешно, 1944 - успешно! 
- Вие да не сте луд?! 
- Учените отдавна работят по въпроса, но още не са установили!





Гласувай:
9



1. amor - ..
29.01.2014 19:45
хаххахах супер ;)
цитирай
2. amor - ..
29.01.2014 19:46
яка статияяяяяя искам ощееее
цитирай
3. starsss - mnogo
29.01.2014 19:48
smeshni vicove,!!!!
цитирай
4. starsss - :P
29.01.2014 19:48
bravo
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523355
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832