Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2016 14:22 - За Гетю, Ботев и святата истина
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 7897 Коментари: 21 Гласове:
25

Последна промяна: 26.04.2016 15:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


          Моят приятел-екзекутор Гетю, пак сложи топлата вода у фризера.           тук=>getmans1.blog.bg/politika/2016/04/26/az-shte-napravia-rycete-si-na-chukove-kojata-si-na-typan-gla.1447386
          С вроденото си чувство за хумор ала "погребална урна", ни разяснява Кушеловият евфемизъм "Аз съм прероден Ботев", открехвайки "Святата истина".
          Естествено с Ботйовият автограф.           Забравяйки, че тоя или подобен автограф е под светосвещението:             „В память на комунистическите ни подвизи брату Вел. Попову“ Хр. Ботйов, 1 мая 1875 г., Букурещ
          Няма да споря, дали Ботйовите думи, предадени от сущият Велико Попов са верни:           “Изповядвам единний светъл комунизъм, поправител недъзите на обществото.“
          Тук в колизия за истинност, влизат Велико Попов за Ботев и Теофан Изповедник за столицата Фанагория.
          Да не разводнявам постинга, Гетювата позиция и ценности са тук онагледени:
                               image
 
          За останалият българският народ и ценностите му, Ботйов беше казал:           "Откъм Дунава, белия Дунав, е чакал той някога си своите освободители от византийско иго, към Дунава и сега обръща очи!"              От друга страна, разстреляния президент Кенеди беше казал:
         
„Няма смисъл в оцеляването на една нация ако с нея не оцелеят и ценностите и.” 

          От трета страна, дедо Вазов беше казал:           "Не се гаси туй що не гасне!"
          Колкото и вместо за Ботйовци, да гласуват за пожарникари...


 



Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. born - Вършиш кощунство дори и само пос...
26.04.2016 21:34
Вършиш кощунство дори и само поставяйки двете имена едно до друго - Великия Ботев и кирливия гнусен педал !
цитирай
2. blackpredator - абе Борн,
26.04.2016 22:21
прая се на Хашек, описвайки приключенията на добрият блогър Гетю :))
цитирай
3. brancaleon - Здравей
26.04.2016 22:31
Хашек е класика.
цитирай
4. getmans1 - Смешко, по-добре разясни на пуб...
26.04.2016 22:32
Смешко, по-добре разясни на публиката си израза „ Кушеловият ефимизъм "Аз съм прероден Ботев"“, обърни особено внимание и на думичката „ефимизъм“ и да не забравиш, честно да кажеш как Гетю използва Ботев!

Отделен е въпроса, че с постинга си показвам „Никой няма право“ да си присвоява националните ни герои пък камо ли публично да ги припознава особено с изрази подобни на този „Няма ли кой (Ботев не е чакал „кой“) да въстане и отърве от тези....“ /изречено от преродения Ботев/“

Като чета постинга ти и коментар№ 1 оставам с впечатление, че е излишно да пояснявам, че постинга ми няма нищо общо с Ботев нито с думичката „ефимизъм“ /Ха-ха-ха/!

цитирай
5. getmans1 - И, ...
26.04.2016 22:40
blackpredator написа:
прая се на Хашек, описвайки приключенията на добрият блогър Гетю :))


... аз така, описвам подвизите на ментетата, скоро ще стигнем и до тези на Хашек, да го е ! /тъй е, според новите Кукушелски правила за добро възпитание, :)))/

... А бе ./ч/ун./ч/ьо, що не та виждам в статистиката ми бе?
цитирай
6. blackpredator - хех, Бранкалеоне,
26.04.2016 23:07
brancaleon написа:
Хашек е класика.

и героите му ;))
цитирай
7. blackpredator - виж ся Гетьо,
26.04.2016 23:09
Кушеловият евфемизъм е предназначен за задокеанския еничариат, сорофските кирякстефчовци и прочие отродна либерастка гмеж
това е причината понякога да го харесвам
щото няма адета на Слевун, да приписва на другите собствения си ментален метеоризъм :)
та както се казва в началото на Евангелието на Матея,
"С каквато мярка мерите, с такава ще ви се отмери"

и да завърша с Ботевото "Видено"
Иванчо: Мамо мари, ами кога порасна аз, какъв ща стана?
Майка му: Ти стани човек, та тъпанът на тейка ти е готов на тавана.
Видиш ли, домнуле Мънза? И тъпанарин да стане някой - трябва да бъде човек.
:)
цитирай
8. getmans1 - Няма кво ... „виж ся Гетьо“, че не виждам нещо ефемизма, сакам да разбера ... де е тука ефемизма!?
26.04.2016 23:19
blackpredator написа:
Кушеловият евфемизъм е предназначен за задокеанския еничариат, сорофските кирякстефчовци и прочие отродна либерастка гмеж
това е причината понякога да го харесвам
щото няма адета на Слевун, да приписва на другите собствения си ментален метеоризъм :)
та както се казва в началото на Евангелието на Матея,
"С каквато мярка мерите, с такава ще ви се отмери"

и да завърша с Ботевото "Видено"
Иванчо: Мамо мари, ами кога порасна аз, какъв ща стана?
Майка му: Ти стани човек, та тъпанът на тейка ти е готов на тавана.
(Видиш ли, домнуле Мънза? И тъпанарин да стане някой - трябва да бъде човек).
:)

цитирай
9. theeconomist - Първем за общата кОлтура:
26.04.2016 23:28
еВфемизма...и се римува с клизма!

Второ - Блеки, единият се радва на славата, другия слави мира.....все славни тъпан...джии!
цитирай
10. blackpredator - хех, Икономисте,
26.04.2016 23:47
при Гетю евфемизъм се римува с комизъм
при Слевун и с атавизъм
а Гетю не фаща ни евфемизъм, ни метафора
иначе щеше да фане и постинга и коментара ми :)
цитирай
11. getmans1 - Верно, правописната грешка е моя но клизмата и тя ... и ще те освободи:))) ... Оня бил Ботев, а ти?
26.04.2016 23:50
theeconomist написа:
еВфемизма...и се римува с клизма!

Второ - Блеки, единият се радва на славата, другия слави мира.....все славни тъпан...джии!

цитирай
12. getmans1 - То ти пък го фана, бас ли да фащаме, че в „Аз съм преродения Ботев!“ ни ефимизъм ни метафора има, че и фукня няма. Но срам и позор ... бол!
26.04.2016 23:54
blackpredator написа:
при Гетю евфемизъм се римува с комизъм
при Слевун и с атавизъм
а Гетю не фаща ни евфемизъм, ни метафора
иначе щеше да фане и постинга и коментара ми :)

цитирай
13. theeconomist - Не се бригай, имам добра перисталтика и без тази процедура редовно се
27.04.2016 07:09
11. getmans1 - Верно, правописната грешка е моя но клизмата и тя ... и ще те освободи:))) ... Оня бил Ботев, а ти?
26.04 23:50

изхождам....отгоре ви!

Що се отнася, до това, кой съм аз? Ми аз съм този, който ти никога няма да станеш! :-))
цитирай
14. kuschel - Излишни дръндрънканици. Аз съм ...
27.04.2016 09:38
Излишни дръндрънканици. Аз съм преродения Ботев, защото така го чувствам. Никога от нищо не ми пука и мога да завра всякакви лекета в п@@@ите им майчини без всяко колебание. Интересно, защо аз никога не се занимавам с блоговите боклуци и дори не ги броя за живи, а съм постоянно в устите им. Няма педал в блога, които да не е организирал кампании за омаскаряването ми или да не ми е посветил по няколко постинга. Всуе, лигльовци! Както е вече добре известно - дреме ми на хуя.
цитирай
15. getmans1 - Разчувствах се и започнах да творя ...
27.04.2016 10:19
Скромно :)))

Ура! Сега сме двама на върха,
ти с помпата си а аз, с таланта!
цитирай
16. blackpredator - хаха Куш,
27.04.2016 13:11
важно е да не ти дреме...:)
цитирай
17. blackpredator - Гетьо,
27.04.2016 13:12
getmans1 написа:
Скромно :)))
Ура! Сега сме двама на върха,
ти с помпата си а аз, с таланта!

талант си верно и импресия
Ван Гог с рязано ухо, Мюмюн Гетю изобщо рязан...

цитирай
18. kvg55 - blackpredator-е,
27.04.2016 14:57
Вкарал си getmans1 в обяснителен режим, от което личи, че е нещо гузен, но се прикрива с подигравки.
цитирай
19. blackpredator - хаха kgv55
27.04.2016 15:37
то да обясняваш требе да знаеш
Гетю е само криво ехо
не на Чернобил, а на френските атомни севернокорействания у Сахара...;))
цитирай
20. mar866 - ...
27.04.2016 15:57
тоя Гетю като Гинка, пипнеш го малко и той вдигне пушилката;)))
цитирай
21. blackpredator - хех, Марюся
27.04.2016 22:32
к'ва пушилка бе:O
тия тичат на едно място :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6898334
Постинги: 1442
Коментари: 18181
Гласове: 25221
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031