Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2008 13:02 - Attention!!!
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 2194 Коментари: 8 Гласове:
0



Ima opasen virus naokolo. Nari4a se RABOTA. Ako polu4ite RABOTA ot kolegite si, 6efa si ili niakoi drug po elektronnata posta ili po kakkavto i da e drug na4in, NE Q DOKOSVAITE!  

Tozi virus ste zali4i napalno li4nia vi jivot. Ako vleznete v saprikosnovenie s RABOTA oble4ete si qketo, vzemete nqkolko dobri priqteli s vas i otidete pravo v nai-blizkia pub.

  Pora4aite protivootrova, izvestna kato ALKOHOL ... Povtarqite poemaneto na protivootrovata dokato RABOTA bade napalno eliminirana ot va6ata sistema.   Prepredaite tova saobstenie nezabavno na pone 5 priqteli. Trqbva da osaznaete 4e ako nqmate 5 priqteli, tova ozna4ava, 4e ve4e ste infektirani i 4e RABOTA ve4e kontrolira va6ia jivot.   Pomnete, tozi virus e smartonosen!

Този пост е поздрав за бившата ми колежка, потърпевша в предния пост.

И понеже вече си нямате друга работа, вземете понаучете малко английски. Кроти, това е специален поздрав за теб! (Айде, усмихни се - майтап :)))))

Can You hear me - Можеш ли да ме тукаш ? 

Undressed custom model - Гол митнически модел

Manicure - Парите лекуват 

I"m just asking - Аз съм просто краля на задниците

I have been there - Там имам фасул 

Do You feel alright? - Усещаш ли всички десни ? 

Bye bye baby, baby goodbye - Купи, купи бебенце, бебето е добра покупка. 

To be or not to be? - Две пчели или не две пчели ? 

I fell in love - Паднах в любовта 

Just in case - Само в портмоне 

I will never give up - Никога няма да го вдигна 

I saw my honey today - Днес си напсувах меда 

I"m going to make You mine - Ще ти изкопая шахта

May God be with you - Майска добра пчела е с теб

Finnish people - Свършени хора 

Bad influence - Лоша простуда 

Phone seller - Звънни на търговеца 

Let"s have a party - Хайде да направим партия 

Press space bar to continue - Пресоването на космическия бар ще продължи 

I love you baby - Обичам ви баби 

I"ve just saw your balance sheet - Току що теглиха една на лайняния ви баланс 

Let it be - Пускайте ги ако са пчели










Гласувай:
0



1. krotalka - Не ме карай да уча
10.06.2008 15:18
още един език! Стигат ми немски и руски!
Очаквам да продължиш интересните неща да ми ги превеждаш?!
цитирай
2. cindy - Ама нали трябва да си в крак с времето :)
10.06.2008 15:27
Но пък като толкова се опъваш - ще ти ги превеждам. Даже може и bilingual да ги давам - с учебна цел :)
цитирай
3. krotalka - Благодаря ти, за снизхождението ...
10.06.2008 15:38
Благодаря ти, за снизхождението което проявяваш към мен!
цитирай
4. cindy - :)
10.06.2008 15:41
:)
цитирай
5. анонимен - cindy
10.06.2008 16:37
мен не ме страх от вирус наречен РАБОТА,аз работата не я обичам и я заобикалям,хихи;
цитирай
6. cindy - Така казваше и един познат
10.06.2008 17:05
"Каква гнусна дума работа!" или пък в светлината на вчерашната случка с колежката, друга прокоментира "Работа ли е - не ми я хвали".

Но най-много ми хареса едно изказване на Стефан Цанев "Човекът не е създаден за работа. Волът е създаден за работа. Човек е създаден да се самоусъвършенства!" - на това му се вика поетична възхвала на мързела :)))))))))
цитирай
7. fenris - още малко
11.06.2008 10:28
seldom happiness :Рядко щастие
СПТУ :Сульо и Пульо тръгнали на училище
балкон :Кон, с който се ходи на бал.
УНСС :Ум няма, студент става.
БДЖ :Боже доведи ме жив
Станко ле, мори хубава ! :Hey you, Pretty Stanka!
Mariika Seated Herself :Седнала ми е Марийка
Jonny Walker !! :Иване, върви си !!
My grandmother's bushes :Бабини ти трънкини !!!
Remove-remove! :Мани-мани!
Stand up, stand up, mountain Superboy :Стани, стани, юнак балкански
United company mountain get up :Сговорна дружина планина повдига
Back, back female Kalina :Назад , назад моме Калино
Backstreetboyz :Момчетата се завръщат
УНСС :Утре носете съответната сума
Романтика :Възрастен циганин
Айде стига толкова!
Супер са благодаря ти!
цитирай
8. cindy - Thanks a lot!
11.06.2008 10:56
И още много:
1. Какво свързва: удавен мъж, изгорял хляб и бременна жена? -
Късно изваден.

2. Как е пенсионер на немски? - Исхабен-хуй.

3. Как е на турски касетофон? - Джангър-сандък.

4. Как е на турски телевизор? - Сеир-сандък.

5. Как е на турски футболист? - Топ-серсемин.

6. Как е на турски алпинист? - Баир-будала.

7. Как е на турски парашутист? - Чадър-бабаит.

8. Как е на турски лебедово езеро? - Юрдек-гьол.

9. Как е пенсионер на унгарски? - Хептен-мекечек.

10. Как е пчела на унгарски? - Бере-мед.

11. Как е оса на унгарски? - Не-бере-мед.

12. Как е търтей на унгарски? - Ебе-не-бере-мед.

13. Как е на китайски съпруга? - Чат пат чук ( чу ма ).

14. Как е на китайски любовница? - Бая чук.

15. Как е на китайски съпруг? - Ах мак ( мух льо ).

16. Как е на китайски любовник? - Ах пак.

17. Какво е егоизъм? - Да пръднеш под чаршафа и сам да си го дишаш.

18. Какво е Кураж? - Да имаш разстроиство и да се опиташ да пръднеш.

19. Кой мъж е оптимист? - Този, който преди среща си смазва ципа на панталона.

20. Как се казва на български кавалер? - Кавалджия.

21. Защо кучетата си ближат мъдете? - Защото могат.

22. Какво прави заека като навърши две години? - Почва трета.

23. Секса е като бриджа, ако нямаш добър партньор ти трябва добра ръка...

24. "Най-яките сайтове са в интернет" - каза "Черния".С две думи-нямам думи .....с една-хич!!!

25. Има жени, които твърдят, че всички мъже са еднакви. Не е ли това твърде богат опит???

26. Най-шантавото е когато овцата снесе яйце, от което се излюпи крава с говорен дефект.

27. Една Fanta ечемик моля? - Но такава няма! - Такова, де ъъъъ - Бира!

28. Tursi se Muj, krasiv, s hubava kola, hubav zadnik, 4udesen v legloto, mil i grijoven... Znam 4e ne si ti, no ako poznava6 niakoi takav, dai mu nomera mi.

29. (B Дискотека) ...и специален поздрав за всички - Metallica с парчето "Nothing else maters" или "Ти вече не си ми майка"...

30. Знаеш ли как да държиш идиот в напрежение? - Ще ти кажа утре.

31. Sintezirajki pantomimikata na paradoksalnata antropologia i baziraiki se na solidna fundamentalna praktika shte buda kratuk-YAJ MI KURA

32. Policiata izdirva zapodozrian koito e duhovit, umen i krasiv.Ti si ve4e eliminiran ot turseneto, no kude da se skria az?

33. Trqbva da ti kaja ne6to mnogo tajno prosto ne znam kak da zapo4na, dumite za nego ne stigat, bolkata ot 4utoto ne moje da se prijevee - dqdo mraz ne sa6testvuva

34. Sex is like nokia -connecting people like Nike -just do it Like Pepsi -ask for more Like Samsung -everyone is invated and like me -TO GOOD TO BE TRUE!

35. Az biah na 15 a toi na 25.beshe me strah znaeh che shte boli. toi go izvadi i az usetih che iztrypvam. posle poteche kryv.Nikoga dosega ne mi biaha vadili zub!

36. Predstavi si che si na dunato na okena i ne ti stiga vuzduha a tashacite mi sa kislorodni butilki zatova mi lapni kura i dishai. Ne se smei shte se udavish.

37. Tih vetrec mi vee slabinite struk treva me botzka po gaza, kleknal neide iz varbite tihi4ko sera, sera. Gaza si s rozi zakichi, nasranoto da ne lichi!

38. Добрите момчета отиват в Рая,лошите където си поискат!!!

39. Ако живота беше лесен, то той нямаше да започва с плач!!!

40. Аз знам, че нищо не знам, ма другите и т'ва не знаят!

41. Който ме обича, след мен да тича, който ме мрази, под мен да лази!

42. Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

43. Никога не е късно да направиш на мръсника мръсно, колкото по- късно толкова по-мръсно!

44. Не е важно колко време имаш, важното е как ще го изживееш.

45. Скромността е качество на тези, които нямат други качества.

46. Не се притеснявай когато ти говорят зад гърба, важното е когато се обърнеш да млъкнат!

47. Липсата на доказателства за съществуването на нещо, не е доказателство за неговата липса! Истината е някаде там ...

48. Мисли в краен случай!

49. Един за всички, и всеки за себе си !!!

50. Защо оставяш днешната работа за утре, като можеш да я свършиш и в други ден!

51. Не ме е яд че си тъп, а че ти личи !

52. Не взимайте живота прекалено насериозно. В крайна сметка никой не e оцелял.

53. Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост.

54. Най-добрият начин да оцениш нещо е да останеш за малко без него.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4116783
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031