Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2008 12:19 - Какво има предвид той, когато казва …
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 9273 Коментари: 28 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
„Познаваме ли се?” – Той или наистина се е объркал, или ви подлага на бърз тест, чийто въпрос е „И Вие ли търсите бърз флирт? Готова ли сте да започнете разговор?”
Изглеждаш добре” - Чакал ли ви е до този момент? Тогава може да означава само едно:”Най-после!Добре, че си готова, за да не закъснеем!”
„Ммм, не съм ял това преди …!” –Мъжете рядко са склонни да експериментират с това, което набождат на вилицата си. Голяма е възможността тази реплика в главата му да има продължение …” и никога не искам да го опитвам”.
„Tрябва да поговорим" - Това е рядко изричана от мъжете реплика. Но когато бъде произненсена, можете да бъдете стопроцентово сигурна, че зад нея се крие „Ядосан съм ти”.
„Ще ти се обадя” – Във всички случаи означава, че той още не е сигурен дали и колко бързо иска да ви види. Има нужда от време за размишление. Не настоявайте, защото няма да спечелите нищо от една насила обещана среща.
„Още една чаща? Или по-добре да тръгваме?” – Търпението му се е изпарило и има предвид само едно ”Искам да бъда насаме с теб…”
„Обичам те!” – Зависи кога ще го каже. След като сте му отворили вратата с най-старата си тениска, когато сте негримирана и несресана? Тогава наистина го мисли! Ако го каже пред приятелите си – това е истинска клетва за любов! Изрече ли го след като се познавате от дълго време, това че не бърза е особено добър знак. Той знае, че тези две думи променят много неща. Изтърве ли го след скандал между вас и то с леко доловима паника в гласа, тогава най-вероятно означава „Страхувам се да не те загубя!”





Тагове:   казва,   Какво,


Гласувай:
0



1. lyudmilstefanov - Поздрави!
14.07.2008 12:33
Това нещо като мъжко-женски разговорник ли е? :)
цитирай
2. cindy - Ами нещо такова :)
14.07.2008 12:41
Май се специализирам на тази вълна - имам още два "разговорника" (речници) в по-предни постове. Ако не си ги чел, много си пропуснал :)))))
цитирай
3. dorichela - :)
14.07.2008 15:27
Дотам стигнахме,че с преводач и речник трябва да си общуваме със срещуположния пол :)
Поздрави за речника ;)
цитирай
4. cindy - E, не :)
14.07.2008 16:32
Само че и с речник, и с разговорник, че и с преводач пак няма как да стане общуването.
Сърце и душа си трябва и това е! :)))))))
цитирай
5. baletlnetpepas - Браво бе Синди
14.07.2008 16:59
ти много добре ги познаваш тези мъже!
цитирай
6. cindy - Това е писано
14.07.2008 17:06
от психолози, никъде не казвам, че аз съм го измислила :)))))
цитирай
7. krotalka - Синди,
14.07.2008 17:12
трябва повечко народ да го прочете това!!!
Само истини са!
цитирай
8. baletlnetpepas - Извинявай, че те похвалих Синди
14.07.2008 19:22
в свое оправдание мога да кажа, че когато се цитира това изрично се обявява.
След като цитираш обаче е добре да кажеш: смяташ, че цитираното е вярно или, напротив, смяташ, че не е вярно?
Ако смяташ, че е вярно - защо? Защото е писано от психолози, или поради някаква друга причина и т.н и т.н.
В противен случай си остава едно голословно твърдение и ехидността в коментар № 5 е съвсем оправдан.
цитирай
9. cindy - Не разбрах, че си ме похвалил,
14.07.2008 20:17
не ти е в стила :) Пък и сам казваш, че е било ехидност. А какво е - вярно или не - всеки сам да си преценява :)))))))

@Kroti - не е въпросът само да се прочете обаче :))
цитирай
10. baletlnetpepas - Как бе Синди
14.07.2008 22:55
ти не виждаш ли думата "Браво" в заглавието на предния ми пост, това е похвала, вярно ехидна, но похвала, точно както ехидно беше и извинението
цитирай
11. kleopatrasv - Интересни тълкувания на реплики с ...
14.07.2008 23:04
Интересни тълкувания на реплики с високо остроумие !Те и мъжете станаха изобретателни като нас жените - затова няма спор !Все пак мисля, че има значение и тона и местонахождението на репликата .
Поздравления !
цитирай
12. sweethell - адски вярно!!!!
15.07.2008 06:40
От няколко години съм се заела да проуча животинския род "мъже" има напредък донякъде, въпреки че има още мноооооого да се изследват. Успях в разкодирването на езика им и ако постигнеш прогрес в научната си дейност ми се обади, ще се радвам да разменяме знания, пък може и институт по мъжките неща да открием ;)
цитирай
13. cindy - Благодаря
15.07.2008 09:27
за женската подкрепа :)

@ bale...s - много си самоуверен, ако смяташ, че изобщо ти влизам в блога да ти чета умотворенията :)))))))
цитирай
14. sweethell - мацка,
15.07.2008 10:35
ти си от моита кръвна група май ;) Така те искам, нищо лично към мъжете, просто като се обърнахте срещу нас не предполагахте с какъв силен враг си имате работа. Говоря от името на женското общество.

П.С. не съм феминистка, просто ме побърквате понякога!!!!
цитирай
15. fenris - ами
15.07.2008 11:03
ТО вече толкова се изписа за нас мъжете, че вече не се учудвам на още една тема! Та да я изкоментираме и нея!
"Познаваме ли се"?
Аз винаги имам пред вид точно това!
"Изглеждаш добре"
Мацката ми е направила впечатление!
"Ммм, не съм ял това преди "
Имам пред вид, че ми харесва, но не съм го опитвал! Ако не ми хареса си казвам!
"Tрябва да поговорим"
Не е задължително да съм ядосан може и да е по-добър повод!Момичета не се настройвайте предварително!
"Ще ти се обадя"
Означава ще го направя като имам време!
"Още една чаща? Или по-добре да тръгваме?"
Ами до то това си е ясно и без превод! Но и давам шанс да се наслади на флирта колкото е нужно преди да продължим към съществената част!
"Обичам те"
Тук ще добавя само че внимаваме като го казваме и като го казваме го мислиме!Останалото е вярно!
Айде дано ви е харесал коментара ми!
цитирай
16. cindy - Хареса ми :)
15.07.2008 11:15
Но това за "Трябва да поговорим" - трактовката на психолозите ми се струва вярна. Действително мъжете не я употребяват тази фраза, за разлика от жените :)
цитирай
17. fenris - ами
15.07.2008 11:19
не и в смисъла, който влагат жените! Хайде да поговорим при мен се среща при различни поводи! Психолозите може би са прави за 50% до 65% от случаите, а ако попаднеш на някой от останалите а?Благодаря ти!
цитирай
18. cindy - Fenris,
15.07.2008 11:41
не "Хайде да поговорим" - съвсем различно е от "Трябва да поговорим".
С "хайде ..." може и до утре да си говорим. Лично аз не си спомням някой да ми е казвал репликата "Трябва да поговорим".

Даже независимо дали става дума за мъже или жени в самата фраза има нещо - все едно те слагат на подсъдимата скамейка и ще трябва да се оправдаваш. Поне аз така мисля :))))))
цитирай
19. fenris - ами
15.07.2008 12:00
такава е настройката ни от преди, може би психолозите са виновни, да си мислим че "трябва да поговорим" е нещо лошо? А за израза "искам да те питам нещо"?И той ли е страшен? Важна е интонацията погледа самият израз има много значения!
цитирай
20. cindy - Май
15.07.2008 12:12
затънахме в дебрите на "приложната психология" :)
Действително има изрази, които те карат да се държиш нащрек. "Искам да те питам нещо" е един от тях. За какво е този увод, като искаш - просто питай! Значи има нещо засукано в цялата работа и това я прави леко съмнителна. :)

Има и други такива изрази - една приятелка започваше с "Ах, да ти се оплача ..." и само като го чуех това ме хващаха бесовете :)
Шефката ми започва с "Искам да те помоля ..." - и ми става ясно, че пак ще ми натресе нещо, което не ми е работа.

И т.н. и т.н. :)))))))
цитирай
21. fenris - именно
15.07.2008 12:56
но това зависи от човека, който го използва, нали? Искам да те помоля, често означава, можеш ли да ме целунеш?;)Примерно, защото итова ми се е случвало! Така че психолозите да не ни ограничават с обобщаване, самите те знаят че няма нищо "общо" в психологията дори в Общата психология!:)
цитирай
22. cindy - Има, имаааа ...
15.07.2008 13:02
Не всичко е точно и конкретно, но си има определени закономерности. Въпреки, че голама част от тестовете им са тинтири-минтири и начинът по който им робуват все едно са "божие слово" си е голям майтап.
Ако от един такъв тест ти зависи нещо, спокойно можеш им хванеш цаката. :)
цитирай
23. fenris - ами
15.07.2008 13:54
миличка, тези закономерности са също тинтири минтири до голяма степен! Вярно е има ги, но не разчитай на тези закономерности, защото може да те изненада на какво е способен един мъж за разлика от средностатистичния определено закономерен мъж!:)Ех страхотно лафче ми тръгна с теб Благодаря ти! По-добре е от един тест да не ти зависи нищо!
цитирай
24. cindy - И на мен ми беше интересно лафчето :)
15.07.2008 13:59
Сега излизам по работа, така че - приятен остатък от деня :)
цитирай
25. baletlnetpepas - синди
15.07.2008 14:08
ангеле, дори за момент не съм си помислял, че ми взивашщ в блога и ми четеш умотворенията. Аз съм адски самовлюбен и затова често си влизам н статистиката и следя кой влиза и кой не - теб там те няма!
цитирай
26. rra - .
15.07.2008 16:11
Мъжете не говориме с намеци. Жените говорите с намеци и затова си мислите, че и ние правим така. Аз гледам да си мълча в такива ситуации.

ПП.: И под "Аз си мълча" искам да кажа, че си мълча ...

Поздрави за постинга, cindy :)
цитирай
27. gavin - Абе я си пийте хапчетата
15.07.2008 17:04
12 - "От няколко години съм се заела да проуча животинския род "мъже"" - абе я си пий хапчетата с водка от сега нататък, може така да имат по-благотворен ефект (поне за околните) , хайде стига изказвания от разни недооправени от некадърни пикльовци момиченца става ли? Горчивият опит си е Ваш, а факта, че поставяте всички под общ знаменател говори за объркан мироглед, т.е. "щом мойте са такива, значи всички са..." , стига глупости, моля Ви се, животни или не някои от нас има и чувства и не обичат да ги нареждат до нацистите, убийците и печеното пиле, както правят някои ползвателки на блог.бг.

Благодаря!!!
цитирай
28. valsodar - Хм, сменям репертоара немедленно !
15.07.2008 17:13
Явно и този шифър е разчетен от вражеското разузнаване :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4127447
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930