Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2008 09:09 - Часови прИмоции
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 958 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.08.2008 13:57


Става дума за нов маркетингов ход на моите любимци от Търговска верига “Европа”, а не за магистралните труженички от околовръстното, които по всяка вероятност правят по-яки примоции от “европейците”. Не знам от коя “Европа” са я чопнали тази идея, поне аз не съм виждала такова нещо в странство, но може да е нещо задокеанско, а там още не съм била. Или пък някакъв нов писък в маркетинга, за който не бях чувала.   Та моите приятелчета от “Европа”, които до съвършенство са отработили идеята със сбърканите табели и понеже не им липсва постоянство продължават да си я прилагат, са решили че това не им е достатъчно. И са родили нова блестяща идея за “часовите примоции”. В “Била” съм виждала промоции за определени дни, сега се сетих, че май по едно време и те бяха пръкнали идеята за часовете, но нещо не я наложиха масово. И сега “Европата” е на ход. Напечатали хората плакати, лепнали ги по джамовете, с достатъчно големи картинки и цифри на “Примоцията”, за да хване окото, а по-нагоре с малки буквички се конкретизира прoмоционалния часови отрязък. Ама кой ти чете подробностите, народът е тръгнал да пазарува, не да седне да се зачете пред витрините. Това ми напомни масовата практика преди време по чейндж бюрата – с големи цифри разни примамливи курсове, а най-отдолу с лупа можеш да прочетеш, че бюрото ще те “нахрани” с добра комисионна, ако решиш точно там да се чейнджиш. Явно хората не са си носили лупите, че доста народ беше пропищял по едно време. Но това са минали работи, а както се знае всяко ново е добре забравено старо.   В “Европа” нещата изглеждат по следния начин – да вземем за пример “яйчената часова примоция” – има два броя производители “Зора” и “Ню партнерс” и с по 2 артикула – съответно размер “М”, “L” или “XL”. Това с XL голям майтап ми се видя, чак еротично звучи – на етикета пишеше “Супер едри”, викам си ще вземат скоро и “ХХL” да произведат, на кокошките яко им д… Което ми напомни за вица за банкера, който станал фермер. Перифразирано може да прозвучи така: Банкерът, които нищо не разбирал от “кокошевъдство” няколко месеца след старта на фермерската си дейност се превърнал в най-личния “птицевъд” в околността – неговите кокошки снасяли най-много и най-големи яйца – само XXL !!!  Останалите фермери смаяни го попитали каква е тайната на неговия успех и той скромно отговорил. “Много е просто. Всяка сутрин ги събирам на оперативка и им задавам само един въпрос “Днес яйца XXL ли ще произвеждаме или месо?”   Но да си се върнем на примоциите – според етикетите “Зората” и “Партнерите” са на разменено гостуване дето се вика, ама пък хората да се научат да внимават най-накрая. Щото едните са в промоциите и то по-евтинките по принцип, а другите не щат и да чуят да си подбиват цената, еле пък на онея “Супер едрите”. Така че това са си направо житейски уроци – както свикнеш в “Европата” да си все в час, ще развиеш нюх и наблюдателност и няма толкова лесно да те прекарват на дребно и едро. Лепнали и червено надписче “Промоция” – ами напишете “Часова промоция” – има с какво да се гордеете. По-интелектуалната публика може и да направи подсъзнателна аналогия с холивудския “Часовете” и да си примре от куртоазия. Защото ако не си проучил надлежно и подробно витрините, на касата не те чака “примоция”. Ако щеш.  
За да не съм голословна ето две снимчици за онагледяване:


image





image




Обаче забелязах една недомислица – спрели са се на кръгли часове – примерно от 16.00 до 19.00 часа. Не така бе, хора , малко повече въображение не вреди – що не я спретнете от 16ч 6 мин 45 сек , та до 19 ч 12 мин 15 сек. ? По-новаторско ми се вижда, пък и ще е много вълнуващо сверяването на часовниците.   И що ли пак с вас се занимавам? Такава реклама ви направих, че трябва хонорари да ми изплащате вече. “Шапка ви свалям !!!” – това е единствената причина и като се сблъсках с “часовите примоции” много се развеселих. Не че се нямам други поводи за веселие, но винаги в тези магазини ме очакват изненади и пазаруването се превръща в незабравимо преживяване. Сигурно вроденият ми авантюризъм е водещата причина все още да ви посещавам, но пък вече толкова близки си станахме, че не мога току-тъй да ви зарежа.   I’m looking foreword for meeting your new remarkable marketing ideas and remain sincerely yours. See you ! :))))))))))





Тагове:   Часови,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117730
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031