Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2008 13:12 - За модата на презентациите
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 2905 Коментари: 8 Гласове:
1

Последна промяна: 21.03.2009 21:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В момента правя презентация, главата ми е запушила, въпреки че пушекът още не е стигнал до противопожарната джаджа на тавана, за да включи алармата. И се чудя, откъде се е пръкнала тази тъпа мода на още по-тъпи презентации и задължително в ppt формат. Чия тъпа американска чутура го е измислила това ???? Понеже съм сигурна, че пак оттам е „изгряло слънцето”.   Имам кратка пауза, понеже съм в Stand by – режим и затова имам време да си излея чувствата. Тази тъпня с презентациите ми напомня любимото ми шоу на Доналд Тръмп, където ключовият момент не е какви си ги свършил, ами ако се оплеска работата, да умееш да се защитиш, да оклепаш добре някой друг или както те му казват «да се бориш». Това там много се уважава, да му скочиш на гърлото на «врага» и да му изпиеш кръвчицата – демек да го «пребориш».   И горе-долу и в презентациите така – вярно цифри са, подават се от контролинга, но пак има начин да се изпрезентираш по-добре или недотам добре. И като стане някой гаф – какъвто задължително става, както сочи опитът ми с презентации, ако го забележиш, да си затраеш коварно и после в последния момент да вдигнеш щура пушилка, нищо че си го забелязал два дена по-рано. И после да можеш злорадо да кажеш «Вие пак объркахте нещата! »   Неведома е човешката природа и каквото гадно има да става, то задължително става. Така че аз си се връщам към презентацията, а вие си карайте кефа  :)








Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - Презентациите са с цел
14.10.2008 13:44
забавление на тази част от публиката ти, на която не й се слуша. Поне като блее, да й влезе нещо в главата.
цитирай
2. gothic - Ами пожелавам ти и на теб същото, ...
14.10.2008 14:35
Ами пожелавам ти и на теб същото, като приключиш презентацията. Не че аз си карам кефа, де :)
цитирай
3. anlov - Имаше ли интересен гаф
14.10.2008 18:45
този път?
цитирай
4. cindy - Добро утро :)
15.10.2008 08:53
Борбата продължава, така че гафовете предстоят :)))))
цитирай
5. waterlily - Дръж ни в течение :))
16.10.2008 10:55
За презентациите и въобще за речите пред голяма публика - Д. Тръмп казва, че аудиторията все пак се е събрала защото има интерес да чуе това, което ще й се поднесе, т.е. хората са добронамерени и противно на очакванията ни, не дебнат за някоя волна и неволна грешка... Е, с някои изключения... ;))
цитирай
6. cindy - Този пост съвсем спонтанно го написах
16.10.2008 11:35
за десетина минути, за да изпусна парата. :)
А иначе шоуто "Стажантът" е много интерсно именно от поведенческа гледна точка. Вчера изгониха един много печен тип - Джийн Симънс. Този път го провали това, което го направи лидер предния път - арогантността и самомнението му. Приложи един и също подход към две коренно различни ситуации и това му изяде главата. Иначе много го бива - не отричам, роден бизнесмен е и както е лафът може и на ескимосите хладилник да продаде :)
цитирай
7. waterlily - cindy,
17.10.2008 10:37
и аз много харесвам "Стажантът", лично за мен беше доста полезно предаване :)) Но ВИП вариантът нещо не може да ме грабне...
цитирай
8. cindy - Ами не може да те грабне, защото хъсът на участниците не е много истински :)
17.10.2008 10:46
Едно е да се бориш за нещо, което смяташ, че ще промени животa ти, дуго е вече да си звезда и да се бориш с благотворителна цел.
На мен ми харесва психологическият момент в предаването. Освен това, вече с Донълд "работим в екип" така да се каже :)
Казвам "Ей този/тази трябва да се уволни" и после Донълд го уволнява :)
Шегувам се - но много "познавам" вече :))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4126367
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930