Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2009 19:48 - В Пампорово
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 10968 Коментари: 21 Гласове:
1

Последна промяна: 21.03.2009 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Понеже през декември яко оплюх циганията в Боровец, дали да не продължа наред и с другите курорти?   Е, не, няма да го направя. Човек трябва да бъде обективен. И не защото в Пампорово няма цигания, има я, но все пак е в много по-скромни мащаби от тази в Боровец. Така че може теоретично да се приеме, че я няма.   В Пампорово не бях ходила от много време. Напълно обяснимо – Витоша ми е най-близо и най-често там ходя, Боровец също ми е под ръка, даже Банско ми е някак по-сгодно. Докато Пампорово – доста път е дотам, но понеже ми хареса, мога и да позачестя и там - 4 часа път все някак ще ги преживея.   Но стига дрънканици, да се качваме на пистите. Отиваме на Студенец 2, пълно е с народ, който много добре се забавлява, нищо че е малко облачно. 




image




image


Тук като се понамръзнете може да пийнете чайче - сервира ви го момчето само срещу 2 лева




image




Тези сладури ги водят кучета на ПСС, поразговорих се с човека, който ги юркаше, понеже служебно познавам шефа на ПСС и някои от спасителите, които са на Витоша. За да сте наясно - работните кучетата- спасители обикновено са порада "немска овчарка". Освен за спасяване на затрупани от лавини, също ги използват и при земетресения, командироват ги и в чужбина, когато не дай боже се случи някой сакатлък. Тези тук май по-скоро са в развлекателния бизнес - за да се повозите на шейната, теглена от кучета трябва да се разделите с 20 лева.


image


Този тук нещо ми позира сърдито, но иначе са много възпитани и дават на всеки да ги гали.


image


Това е най-личната кръчма край пистата


image


Обаче какви пушеци бълва - жална ти майка ... А уж на чист въздух сме отишли ...


image


Това е ресторантът, но вътре нещо не ми хареса


image


Затова ви препоръчвам този - по-уютен е, пък и щом народът тук се тълпи, значи има защо


image


Ето го и вътре - не е претенциозен, но цените си ги бива.
Но хората тук си имат философия - никой без пари не е тръгнал по Пампорово, затова не е грехота да му смъкнем 1-2 кожи


image


Накичените суджуци просто молеха да бъдат снимани


image


Камината


image


На тези им казват "Царя и царицата" - доста бутафорна гледка


image


А това е гледката от нашия балкон - тишина и спокойствие


image


Хайде сега да се поразходим из курорта



image


Това се води центъра - хотел "Мургавец"


image


Срещу него - "Старата къща"


image


Това са магазините по центъра, много по-добре изглеждат от онези бараки-еднодневки струпани в Боровец



image




image


Хотел "Пампорово" въпреки 5-те си звезди, отдалеч изглежда като архитектурно недоразумение



image


Тук отблизо е малко по-добре



image


Вътре цари стил любим за новобогаташите, накратко известен като мутро-барок



image



image


Полилеят е хубав, но просто не си е попаднал на мястото


image


Срещу хотела е църквата


image


Ето я и отпред, вътре е много красива и подредена, но не дават да се снима


image


След като се поразходихме из Пампорово, отпътуваме за София, този хан е добра идея за похапване по пътя, има типични родопски специалитети.

Сбогуваме се с Родопите и до нови срещи! :)














Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - Е,
08.03.2009 20:00
Нямам думи :))
Надмина всичките ми очаквания...
Струваше си и то ПАМПОРОВО :)))
Ако ми хрумне нещо пак ще се обадя...
Сега гледам прихласната ...
ПОЗДРАВ!!!!
цитирай
2. cindy - O, allbi,
08.03.2009 20:13
доколкото разбирам - приемаш, че съм си изпълнила обещанието ли? :)
цитирай
3. allbi - ПРИЕМАМ :))
08.03.2009 20:24
КАК НЕ :))
Върха си !!!
цитирай
4. cindy - Мерси :)
08.03.2009 20:36
Да ти се връща! :)))))
цитирай
5. krotalka - Синди,
09.03.2009 00:33
обичам си Пампорово. Имам някъде стари снимки направени там. Нямат нищо общо със сегашното Пампорово. Разкошни летни поляни, тук там някоя почивна станция и това е. Отдавна не съм го посещавала, виждам, че много се е променило всичко. Все пак ми харесва това, което показваш.
цитирай
6. zaw12929 - Да))))))))
09.03.2009 07:09
Да))))))))
цитирай
7. cindy - Kroti,
09.03.2009 09:08
много се е променило наистина, но все пак е запазило някаква атмосфера. Такава имаше и преди в Боровец, а сега е пълен катунарник. И на мен ми хареса и затова го показах. Мисля да отида на Чепеларе за повече време, но едва ли ще успея този сезон, предвид предстоящото ми пътуване. Но живот и здраве - по-нататък :))
цитирай
8. cindy - zaw,
09.03.2009 09:09
да - как иначе :)
цитирай
9. krotalka - Последния път,
09.03.2009 17:24
когато ходих в Боровец, направо се отчаях. Беше преди десетина години. Мога да си представя сега какъв ужас е...
Ако искаш да видиш, нещо наистина запазено и красиво, иди в Орехово, не в Чепеларе. Има и други красиви места. Родопите са любимата ми планина и съм ги пребродила целите.
цитирай
10. cindy - Кога си ходила в Орехово?
09.03.2009 17:27
Може и то да е претърпяло някоя метаморфоза :)
цитирай
11. krotalka - Миналата година!
09.03.2009 17:49
Прескочих за ден до там. Ходихме на тепавица да перем килими...Има още девствени места в Родопите. Зная място където няма ток, всичко си е почти така, както е било преди 100 години. Светим си с газени лампи и т.н. Как би се почувствала ако си там?
цитирай
12. cindy - Kroti,
09.03.2009 18:40
аз не съм парниково цвете :) Мога да спя в многозвездни хотели, но мога и да помпам вода с ръчна помпа. Знам какво е газена лампа, познато ми е. Много неща знам и мога, какво да ти обяснявам :))))
цитирай
13. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
10.03.2009 19:55
2 лева за чай...по скоро ще си хвърля на гърба ранцата с малкото газожо котлонче, канче и бутилка вода..
А навремето беше приятно да се иде на почивка в Момчиловци, това е по пътя за Смолян. Поинтересувай се как е сега.
Между другото хаесвам красивите планини, но някак си не виждам какво и е предимството на газена лампа през студените зимни нощи пред това на печката и крушката...знам много добре каква е разликата, защото съм живял там. Вярвайте ми няма нищо романтично да ви спре тока и да си останете с газените лампи и надеждата, че сте вкарали достатъчно дърва в къщата...а да...и да не ви се приходи до тоалетна, че докато се доберете през преспите до нея...
цитирай
14. ivani4kaaaa - ихаа супер е особено там с кученцата ...
10.03.2009 21:47
ихаа супер е особено там с кученцата бр бр
цитирай
15. cindy - voinyt,
10.03.2009 22:00
двата лева за чай е най-голямата евтиния в Пампорово. Супите са по 5 лева, кафето - 3 лв, сандвичите - 3 лв, манджите - над 10 лв. Туй е положението :)

В Момчиловци съм била преди две години. Наистина е много хубаво. Не става въпрос за предимство на газените лампи, Кроти говори за място, където няма ток. Попадала съм на подобно място и не е болка за умирачка, човек се справя - нещо като Сървайвър по нашенски :))))
цитирай
16. cindy - Кученцата наистина бяха супер
10.03.2009 22:01
и доста снимки им направих, заслужаваха си го - красавци! :))
цитирай
17. ivani4kaaaa - tuka v bansko e po skupo :}
11.03.2009 17:05
tuka v bansko e po skupo :}
цитирай
18. ivani4kaaaa - razbira se mn sa gotini :P perfectos
11.03.2009 17:07
razbira se mn sa gotini :P perfectos
цитирай
19. cindy - Може и да е станало по-скъпо,
11.03.2009 17:11
преди не беше чак толова.
Ти от Банско ли си?
цитирай
20. ivani4kaaaa - dam ot bansko sam :}
11.03.2009 17:23
dam ot bansko sam :}
цитирай
21. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
11.03.2009 18:20
Знам че не е болка за умиране, живял съм в Родопите, а там зимата имаше навика да спира тока. Но пък друго си е да го има, кой каквото ще да казва.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4129329
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930