Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2009 20:22 - Данък дишане
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 839 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.06.2009 20:27





Тази идея ми хрумна преди малко и естествено бързам да я споделя, че току-виж някой ме изпреварил :)

Подходът ми е строго научен - при дишането какво се случва? Човек вдишва кислород и издишва въглероден двуокис, ерго - вреди на атмосферата. И още по-ерго - трябва да си плаща за това вредителство.

Идиотско ли ви звучи? А как ли е звучала книгата на Джорж Оруел написана през 1949 и носеща обратното заглавие "1984". Сигурно пак идиотски, но междувременно доста неща са се оказали верни.

По същия начин без да се смятам за голям пророк, еле пък в собствената ми страна - защото от поговорката е ясно, че такива пророци нямало, си мисля, че и такова нещо може спокойно да се случи. Може би не в близко бъдеще, но в по-далечно със сигурност.

Вие давате ли си сметка в момента какви данъци плащате? И защо ги плащате? Отговор: Ами защото се полагат. Данък жилища - защото сте си купили някаква "колиба", която да обитавате. Моята е голямшка, затова и голям данък плащам. Поради това плащам и още по-голяма такса смет. Все едно изхвърлям смет правопропорционално на квадратурата на апартамента ми. Ами не е така, ама на кой да обясняваш.
После и сметки всякакви - ток, вода, парно. Друг е въпросът доколко това парно ми осигурява услугата и като пусна топлата вода си е хладка, пък и по стаите е студено. Токът е ясен - или го има, или го няма. Тук има една мистерия с нощното отчитане, но понеже съм много заета не съм се занимавала с това. Водата - миииии.... тече си като поток, нея не я мисля, колкото - толкова.

Има и други лиготни и застраховки, но не ми се изброява всичко наред.

От всичко това не става ли ясно, че си плащаш, за да живееш? А кое ти е най-важното , за да живееш - дишането, разбира се. И го правиш на аванта? Къде дават така, а ?

"Няма безплатен обяд" - се казва в лафа, а откъде-накъде ще дишаш безплатно. Замисли се докато четеш това, но не си задържай дъха, все още можеш да дишаш на гювеч! :))))








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4128297
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930