Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2009 18:23 - Гранд хотел София на пет години
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 8472 Коментари: 6 Гласове:
1



      Това се случи вчера на едно наистина много приятно парти в тяхната градина. Да си призная честно техните партита най-много ми харесват. Била съм на много такива по всички лъскави софийски места, но при тях има нещо особено – уют и изисканост. Не съм от медиите, за да им правя реклама, бизнес партньори сме и ние сме им клиентела, затова не ги четкам излишно. Но хубавото си е хубаво, затова държа да го отбележа.   Отначало ми беше нещо съмнително – пръкнал се хотел на мястото на бившата Първа градска библиотека. Локацията му е централна, но мястото само по себе си е сбутано. Я, пред Шератон какъв площад се шири! Дори и Хилтън, Кемпински или SAS Радисън си имат някакви площи пред тях. Малко по-просторно. Докато Гранд хотел София е наврян директно между Пощата, БТК и Министерство на транспорта. Да се чудиш как изобщо „дъх може да си поеме”.   Обаче се оказва, че това не му пречи. Хората се справят наистина много добре и колкото пъти съм била там, винаги съм била очарована от вниманието им. Тука я няма „анонимността” на Шератон, които са твърде нафукани едва ли не, за да си забележат гостите. Била съм и там на готини купони, но атмосферата е доста "стерилна". Както и по-другите хотели.

Докато тези те карат да се чувстваш точно като любим и специален гост, не може да се опише, само може да се почувства. А и кетърингът им е винаги превъзходен, което никак не е малко. Специално за рождения им ден се бяха постарали още повече. Приятна музика, чудесна атмосфера, както и изненади, но тях ще ги видите по-нататък. Приятно гледане :)



image


Посрещат ни с класическа музика


image


Водещата Ернестина Шинова


image
 
Водещата се измъква, за да даде място за изява на Генаралния мениджър на хотела - Иван Ангелов

 
image

Връчването на приза за "Петзвезден хотел за 2008 година"


image


Малко танци ...


image




image


  image


И още секси - класика ...


image


Малки фенки, които после ще се изявят


image



Тортите, много са на брой както ще видите, а освен това стават и за ядене, не са само за фасон. Пробвахме ги. Защото съм опитвала и разни други юбилейни торти, които са били само за украса, иначе на вкус бяха като довършително строителство - сиреч замазка и шпакловка.



image




image




image




image




image


Това е част от персонала, постарал се да си изкараме гот. Thanks a lot! :)


image


Малко пиротехника


image



... и фойерверки, които бяха много готини, но не успях в суматохата да пренастроя апарата за снимане на таквиз красоти и това се получи


image


Белослава ни пее на "ушенце" ...


image


Ето я и една от малките фенки, ако си спомняте от по-горе
Ммого сладка, чаровна и танцувална .... :)


image

И ще завърша с орхидеята от нашата маса .... :)






 


Тагове:   купон,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emil60 - Леле
06.06.2009 18:26
колко е хубавичко, значи!
цитирай
2. emil60 - Леле!
06.06.2009 18:28
браво!
цитирай
3. cindy - На мен ми хареса :)
06.06.2009 18:47
Още повече, че като ходя някъде гледам да виждам позитивните неша, а не да търся кусури.

Такива винаги ще се намерят, но пък за какво да ми минава живота в черногледство - няма да го живея сто пъти,я ... :))))))))

цитирай
4. tili - Обичаме да
07.06.2009 02:04
си пийнем по един Джак Даниелс в лоби бара, особено през зимните следобеди ;-))
цитирай
5. cindy - :))
07.06.2009 12:49
И през летните вечери ... :)))))
цитирай
6. tili - Ще пробваме,
07.06.2009 13:58
ще пробваме ;-)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4129799
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930