Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2010 20:00 - Днес съм на мноoooго странна вълна...
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 2250 Коментари: 6 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg





Установявам, че за кой ли път вече ме игнорират от оная супер-ценна рубрика за "най-коментираните".

Естествено също знам, че някой ще ме попита: "Ама ти защо се коркаш за това?" и аз за хиляден път ще отговоря: "Не! Аз не се коркам за това, ами правилата трябва да важат за всички!" Ако не важат, просто не са правила!

Така че, мили хора, като сте решили пак да ме е*авате по този начин , просто ме губите! 

Айде, живи и здрави и ............


 


 



Тагове:   Много,   вълна,


Гласувай:
7



1. krotalka - Аз заради тези ежби и тарикътлци рядко се вясвам в блога.
03.05.2010 20:16
Намерих си един форум с колежки по хоби(гобленарството) и когато седна пред компа(в последно време все по-рядко) обикалям там. Наистина добре направен форум, няма начин да се регистрираш с няколко НИК-а, разменят се схеми за гоблени, показва всеки какво е направил(ако иска). Въобще "мирно съвместно съществуване". На срещите се дават съвети за такива като мен, дето късно са почнали да се занимават с бродирне. Въобще много по-приятно от колкото в блог.бг
цитирай
2. mamas - И нещо странно става в блога ти...
03.05.2010 20:27
Къде се изгуби предишният ти постинг? Писах един дълъг коментар, но не можах да го изпратя, все ми свършваше изненадващо сесията (много бъгове тези дни...). Сега пак реших да пробвам - постингът го няма! Може ли да кажа две-три думи по него?

На мен ми стига една допирна точка, за да общувам с някого. С друг - по друга допирна точка. Като човек, който има собствено мнение по различните въпроси, държа и на такива приятели. Защото е твърде съмнително когато всички се съгласяват с теб... Та, ако си загубила някого по повод "онзи постинг", може би не си е струвало да го имаш за приятел.

Приятна вечер!
цитирай
3. cindy - Kroti,
03.05.2010 21:19
гобленарството иска много търпение, а на мен такова ми липсва и не само за гоблени, ами изобщо :)

Това, което тук ме дразни са тези различни аршини, които прилагат. Ами като ме игнорират по този начин, просто да го духат!
Аз съм им от най-четените автори, след като са решили точно с мен да се ебават, много им здраве!
Съжалявам единствено за хората тук, с които сме си приятели, но тази история се повтаря за n-ти път на квадрат и на n-та степен също! Наистина ми омръзна.
И не искам пак някой да ми каже: "Какво ти дреме?"

След като няма правила на играта, просто да го духат! Както казах и в началото! :)

цитирай
4. cindy - mamas,
03.05.2010 21:20
възползвах се от новата опция и го дезактивирах. :)
Но заради теб ще го възкреся...

цитирай
5. mrazekoff - Като ти гледам числата на постингите , посещенията, гласовете....
04.05.2010 13:08
мога да кажа, че ти си отдавна , много преди мен в блога и това което чета от теб като настроение не ми харесва.
Преди време и аз се впрягах - напиша нещо и си казвам:
Ей сега с този материал ударих шестица от Тотото и чакам да съм на Първа страница......
Обаче - Нямаааааа...
Там са някакви глупости на някои (повече едни и същи) хора, съвсем незначителни, но не и това, което аз съм писал.
Стремя се да изкарам всичко от себе си като душевност, настроение, доброта и
чувства, а на Първа дреме някой, който имал 200 000 посещения. Друг снимал облаци в една снимка и хоп на Първа!!!!
Известно време това ме дразнеше, но казах - майната му и изобщо не се интересувам някой дали ме е сложил някъде. Който иска да ме чете , моите приятели, които обичат да четат това което представям ме чатат, те ме уважават, а останалото не ме интересува.
Много пъти съм си казвал, че някой да напише само буквичката "АААААААА" и нищо друго, пак ще е на Първа, защото така са решили модераторите, а аз да си съдера и задника пак няма да видя бял свят....
Това, обаче беше минало - сега не ме касае изобщо, а ти като много по-стара, като присъствие в Блога би трябвало да ги загърбиш тези "правила" и да се само изразяваш....
Желая ти успех и горе главата - Майната им на останалите!!!!!!!!!
цитирай
6. cindy - mrazekoff,
04.05.2010 14:55
не е точно това, което си мислиш.
Имам чувството, че ме манипулират нарочно, това ме дразни.

А другото, което е - написах в неделя един хубав и съдържателен постинг за манастир "Седемте престола". Прочели са го стотина души.
Виж ми следващия постинг, където тегля майна на блога - дотук са го прочели над 1 200 души и до довечера може и 2 000 да станат.
А онази ми измишльотина за бебето на Слави я прочетоха близо над 16 600 души.

Направи си сам изводите какво се чете и се запитай и ти какво правиш тука... :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4127662
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930