Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2010 17:48 - Е, това не мога да разбера тука :))
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 1434 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg






Защо, за да си приятел с разни хора трябва да споделяш вкусовете им? :)

Писах преди малко коментар в един постинг, защото това не е моята музика и не ми въздейства изобщо. Иначе с автора на постинга сме си приятелчета един вид. Няма да се учудя, ако след коментара ме изтрие от "любимата" си листа.

Всъщност и за това го пиша този постинг - ние сме много различни всички тук, не е необходимо да си напасваме вкусовете. Това, че някой ме е харесал и ме е сложил в Любимите си блогове, не означава, че всичко там ми харесва.

Или пък това, което аз пиша, не държа да се харесва на всички. Всеки си има прево не мнение.

Нека обаче се върна на заглавието. То си е на майтап, признавам си. Опитвам се да кажа, че не е необходимо човек, за да харесва някой друг, да е съгласен на 100% с него.

Написах един постинг за поетическия "конкур" и май позагубих доверието на поетическата гилдия. Давам го само като пример, не съм се тръшнала особено от това.

Искам само да кажа, че е съвсем нормално да си приемеме различията във вкусовете. Защото принципът "Който не е с мен, то е против мен", поне за това виртуално място не би следвало да важи.

Защото това е едно предимство - няма реална полза, следователно би трябвало да има по-голяма толерантност и по-малко дребнавост!

Искрено се надявам на това и сега ще намеря някое готино парче за поздрав! И не ми се сърдете за коментарите! :))





Тагове:   мога,


Гласувай:
9



1. karambol5 - Много си права ! Ставам леко подо...
03.05.2010 17:55
Много си права ! Ставам леко подозрителен ако някой прекалено много започне да се съгласява с мен :) Това означава ,че или съм много болен или ,че човекът срещу мен не е читав.
цитирай
2. cindy - Според мен лично,
03.05.2010 19:01
не бива да се смята, че някой с някого е длъжен на 100% да е съгласен, за да е всичко ОК.
Хората са толкова различни, че дори и ако в един аспект намерят допирни точки пак е добре.
цитирай
3. vanya70 - Е, това не мога да разбера тука :)...
03.05.2010 21:52
cindy написа:
Е, това не мога да разбера тука :))
Защо, за да си приятел с разни хора трябва да споделяш вкусовете им? :)



Струва ми се, че тук (в блога и изобщо във виртуалното общуване) думата "приятел" си е загубила част от силата... може би от прекалена употреба. Не се съмнявам, че тук и в реалния си живот можеш да имаш близки вкусове и интереси с разни хора, без да сте приятели, както и че такова споделяне не прави хората непременно приятели... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4127454
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930