Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2009 17:13 - Защо няма да пиша вече в блога?
Автор: cindy Категория: Хоби   
Прочетен: 5491 Коментари: 24 Гласове:
0






Или ако го правя ще е доста по-рядко.

Проблясъкът ми дойде от една крилата "мисла" при dobromirdimitrov от Александър Дюма-син. Както е известно той не е бил голям мислител в сравнение с баща си. Измислил е една "Дама с камелиите". Чела съм я, не е кой знае к"во. Ако Верди не беше изкомпозирал "Травиата" върху сюжета, сигурно щеше само прах да събира някъде.
 
Но тази мисъл на Дюма-син пасна изключително много на моето блогово битие в момента.

Ето я - dobromir  и без това ще я изтрие утре, нека се приюти тука поне на сигурно, аз няма да я изтрия (това не е чак толкова сигурно, ама нейсе). Малко плюшкиновски съм настроена към постингчетата ми и много рядко трия.



image



В случая и при мен започна от скука блогърстването, въпреки че той има предвид сигурно някоя любовна история с това изказване. Колко са предсказуеми мъжете ...... :))))







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
22.06.2009 17:26
На мен лично ще ми липсват постингите ти.
цитирай
2. dorichela - Рано или късно всичко омръзва. . . Но ...
22.06.2009 17:42
Рано или късно всичко омръзва... Но това не пречи да коментираш денем и да си пишеш с приятелите ти тук в блога :) А да пишеш, когато имаш вдъхновение :) Не ни изоставай съвсем! Поздрав :)
цитирай
3. анонимен - Мда, и аз малко съм в такова настроение,
22.06.2009 17:49
нямаш ли чувството, че след дълго писане из блога, вече четем неща, които знаем...хубаво лято, много късмет и ако ти попадне нещо фото интересно, поствай, ако имаш желание да ни го споделиш!:)))
цитирай
4. gothic - cindy
22.06.2009 18:00
:((((
цитирай
5. krotalka - Разбирам те!
22.06.2009 18:35
В един момент първоначалния ентусиазъм си отива и започва да става леко досадно. Почини си, пак ще ти се прииска да пишеш...
цитирай
6. cindy - Благодаря за коментарите :)
22.06.2009 20:36
Идеята е, че блогът отнема много време, а аз такова сега нямам.
Освен това не би следвало писането да се превръща в самоцел по някакъв начин.
Примерно обичам да пътешествам и го правя не за да пиша за това. :) Пиша, защото съм го направила и искам да го споделя с разни хора, които също биха искали да го направят или са го направили и разменяме впечатления.
Или пък нещата, които са ми интересни и ме вълнуват - пак ще ги правя, независимо дали ще пиша за тях или ще правя снимки.

Досадното тук е, че някои хора пишат само и само да ги забележат. Това вече не е удоволствие, затова и не ми се четат такива неща.
Май много се разприказвах, но не искам някой да остане с погрешно впечатление.
Не съм казала, че нищо няма да поствам, ако има нещо интересно ще го направя, но не и заради това, че трябва обезателно нещо да се поства. :)))))))

цитирай
7. tili - Какво те интересува
22.06.2009 20:46
кой какво прави?Ти си копаеш своята градинка! Поне не ни лишавай от снимките и от коментарите си. Без хора като теб... А и ако те нямаше - кой щеше да ме научи така щедро как да си качвам снимките? ;-)))
цитирай
8. cindy - Ех, tili...
22.06.2009 21:13
Пак не ме разбра :) Не ми пука особено за тях, но скапват обстановката :)
Защо мислиш, че станах "Най-виден основоположник-кенефолог"? :)))))
Помниш ли, че писах поне на два-три пъти за помията на първа? Там винаги ще е така.
Да не говорим и за другите тъпотии, които постоянно се случват. Не може да не ги забелязва човек.
Имаше един готин лаф за разделението на масите в едно заведение на "пушачи" и "непушачи". Същото било като в един басейн да се раздели на "пикаещи" и "непикаещи".
Така че този лаф от сорта "какво ти пука" е нещо такова. Ами нали всички сме в басейна? :)))))

За снимките - халал да ти е и на всички, които се интересуват! :)

цитирай
9. chochy - То и аз все спирам ли спирам. . . То ...
22.06.2009 21:15
То и аз все спирам ли спирам... То отказването от блога е като от цигарите. Ще си позволя да периразирам Марк Твен( дано последния ми прости)- Няма нищо по- лесно от това да спреш блогърстването. Аз лично съм го правила десетки пъти:)))
цитирай
10. cindy - chochy,
22.06.2009 21:28
това на Марк Твен за цигарите е любимата ми мисъл :)
Затова и както забелязваш мъдро съм се презастраховала. :))
Тук съм от доста време, знам що народ си изтри блоговете, щуряха, бесняха и сега пак се навъртат наоколо.
Затова и не правя генерални обобщения, ултиматуми и прочее глупости.
Но наистина човек трябва да спре в един момент и да се поогледа. Толкова време съм "загубила" тука, че можеше докторантура да напиша. :) Слагам го в кавички обаче, защото поне съм се забавлявала, пък може и нещо душевно да съм се развила и обогатила, кой знае... ? :))


цитирай
11. kass - cindy
22.06.2009 22:12
Аз си имам избрани блогъри и си ги посещавам редовно, а на първа има хора, които дори не подозирах че съществуват. А за пикаещите в басейна дори не се замислям, защото това означава да не вляза никога там. Както казваше един приятел: "Добре, че не знаеш какво слагат в салама, че ще станеш вегетарианка."
Така, че когато ти е кеф купи си салам и ела да ни почерпиш...От мен биричката...
цитирай
12. cindy - kass,
22.06.2009 22:32
не обичам салам, изобщо всякакви колбаси :)
Предпочитам пушено филе или сьомга, ей такива работи! :)))))
Ако изпадне нещо такова, ще мина да почерпя, колко му е ... :))

П.С. Дори и да не се замисляш, басейнът си е басейн. Но можем да си представяме, че е океан.....! :))))
цитирай
13. kass - cindy
22.06.2009 22:57
Аз пък никога не ходя на басейн, само на море. Ама и там пикаят...Ужас...Та да се върнем на темата за кенефите....
цитирай
14. cindy - kass,
22.06.2009 23:01
от темата за кенефите даже не сме и мърдали! :)))))
цитирай
15. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
23.06.2009 03:39
Cindy връзката между пикаенето и пушенето в случая е ясна, но затова сме си виновни сами. Идеята, при разделяне на заведение за пушачи и непушачи е, че пушачие поне символично ще бъдат оделени и при тях ще има допълнителна, достатъчно мощна вентилация, съобразена с помощението. Сега че не се прави това...е вече съвсем друга тема.
цитирай
16. cindy - voinyt,
23.06.2009 08:11
изразих се метафорично. :)
цитирай
17. luben - Некъв
23.06.2009 13:37
латино сериал ли съм изпуснал? Я си пиши, когато ти се иска и ти се пише! Хич не се занимавай с глупости :) Пиши.... плз.
цитирай
18. cindy - Ти пък? :)
23.06.2009 14:00
Защо латино и защо сериал? Единственият сериал, който съм пускала беше фотомаратона.
Сега си взимам творческа ваканция, това е. :)))))
цитирай
19. luben - Някакъв
23.06.2009 14:51
навик от форуми ми е като чуя някой да напуска да го асоциирам с латино :) Както и да е. Творчествувай сега и като върнеш ваканцията - пак тук :)
цитирай
20. cindy - Ахаааа.......
23.06.2009 15:17
Нещо като дъщерята на чистачката забременяла от доведения син на градинаря, който се оказал незконен син на господаря и в крайна сметка неин брат ?!?!? Въх, вярно си е драма! :))))))))
цитирай
21. анонимен - Хайде,приятна ти ваканция!!!
23.06.2009 15:56
И аз излизам в такава......стига повече,както се казва:)))
Като ти стане скучно и се чудиш какво да правиш,пиши ми на лични,там ще се лигавим:)))
цитирай
22. cindy - vihre,
23.06.2009 16:09
ами полага ми се почивка! :)
Тука с тебе бая работа отхвърлихме в последно време и с научни разработки се занимавахме, и бунтове вдигахме, и плажни партита. К'во ли не! :)))
Весела и на теб и до писане! :))
цитирай
23. zaw12929 - Пишете, защоо го можете!
24.06.2009 15:18
Пишете, защоо го можете!
цитирай
24. cindy - Благодаря,
24.06.2009 15:25
когато ми се допише, ще пиша. :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4130090
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930