Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2009 19:14 - Залезът от моя прозорец
Автор: cindy Категория: Хоби   
Прочетен: 2773 Коментари: 14 Гласове:
5







image







image



А вие какво виждате от вашия ? :)








Тагове:   моя,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. basst - Гледката от моя прозорец е горе-...
24.10.2009 19:21
Гледката от моя прозорец е горе-долу същата...аз живея близо до боговете т.е на 11 етаж, но в момента е яката мъгла, от сутринта.... по обяд се разсея за малко, за да видя прекрасната есен и сега отново е бяло, все едно си на върха на света! :)
цитирай
2. cindy - Аз съм още по-близо до боговете,
24.10.2009 19:31
ако ще се фукаме с това :)
Къде е тая мъгла?
цитирай
3. bilingual - :)
24.10.2009 19:51
честно казано не съм поглеждала през прозореца; щорите са дръпнати, пия ароматен чай и си стоя на топличко :)
цитирай
4. basst - ако ще се фукаме с това :) Къде е тая ...
24.10.2009 19:53
cindy написа:
ако ще се фукаме с това :)
Къде е тая мъгла?


на морето.... къде може да е :) Но май взе да се вдига...виждам блоковете отсреща...ура!!!
цитирай
5. cindy - billingual,
24.10.2009 19:56
не излизаш ли в събота вечер? :)
Срам и резил!
Аз съм настинала, ама ти какво оправдание имаш? :))))
цитирай
6. cindy - basst,
24.10.2009 20:01
помислих си, че е на морето.
Бургас може би, Меден рудник 5 ... :))
Била съм в Бургас на практика като студентка, бях в един от комплексите - дали не беше Изгрев се чудя. Близо до някакъв плаж. Но беше лятото, през зимата по тези курортните градове е доста тегаво и омърлушено. Една зима бях командировка във Варна, голям клинч беше тогава.
цитирай
7. bilingual - :) cindy,
24.10.2009 20:08
а чувала ли си "да си починеш от почивката" :))
нещо такова правя сега; съвсем наскоро се завърнах от двуседмично пътуване, което беше доста динамично :)
та, за това :))

П.П. бързо оздравяване на теб!!! :)
цитирай
8. cindy - billingual,
24.10.2009 20:26
то и аз съм горе-долу така :)
Нали се върнах миналата седмица от Турция и се претрепах от всякакви воаяжи там и като ме поканиха сега за уикенда да ходим до Петрич и ми се видя на края на света. Бяхме там преди около година и много хубаво си изкарахме. Но сега направо ужасно ми се видя да се бъхтаме до там за 2 дена.
От миналата година имам разкошни есенни снимки оттам - може да ги кача после.
Човек не може нон стоп да търчи напред-назад, трябва и да спре да си поеме дъх. Пък и нещо май някакъв вирус ме е пипнал, та сега с него се разправям :))
цитирай
9. basst - помислих си, че е на морето. Бургас ...
24.10.2009 23:32
cindy написа:
помислих си, че е на морето.
Бургас може би, Меден рудник 5 ... :))
Била съм в Бургас на практика като студентка, бях в един от комплексите - дали не беше Изгрев се чудя. Близо до някакъв плаж. Но беше лятото, през зимата по тези курортните градове е доста тегаво и омърлушено. Една зима бях командировка във Варна, голям клинч беше тогава.


Там де! Само, че не меден рудник, а Лазур...до морето съм...пресичам и съм там..:)) Гадничко е да ти кажа, аз не съм от тук, само живея тук...
липсва ми зимата, тук я няма...само адски вятър и дъжд....:((( Пролетта - студ и дъжд...... лятото жега и вятър.....Само една прекрасна есен имат!
цитирай
10. cindy - basst,
25.10.2009 00:23
нищо де - значи сега е моментът!
Enjoy yourself! :)
цитирай
11. malkiatprintz - Ааа. . . . страхотни залези. . . ос...
25.10.2009 06:25
Ааа.... страхотни залези... остава човек да може да ги вижда и по 11 пъти на ден :):):) А от моя прозорец нищо не се вижда – от едната страна кооперация на 30 метра, от другата – къщи с буренясали дворове и пак някакви блокове. Само вечер, гледано косо от единия балкон, може да се види част от пламналото от залеза небе, както от другия – част от озареното небе от изгрева :)
цитирай
12. cindy - malkiatprinz,
25.10.2009 09:54
ако си спомняш ти казвах веднъж за този залез. Вчера беше разкошен! Той обикновено си е такъв, но не винаги се заглеждам.
Твоята гледка също ми е позната, като живеех преди в идеалния център, където си е нагъчкано от кооперции и ни изгреви, ни залези. :)
Сега поне ми е широко на душата, нищо не ми пречи на пейзажа и имам видимост на 270 градуса от всички прозорци - само на север нямам.
Ако ставах по-рано можеше и изгреви да снимам! :)))
цитирай
13. malkiatprintz - Помня, Синди :) Ооо, как ще ги про...
25.10.2009 23:55
Помня, Синди :) Ооо, как ще ги пропускам залезите! Ако имах такава гледка, единият фотьойл щеше да стои винаги завъртян към прозореца... с чаша хубаво бренди и тиха музика.. уау! :)
цитирай
14. анонимен - basst,
26.10.2009 00:20
излиза, че си ми съседка :)))
Лазур е най-хубавият квартал, за съжаление се прибирам рядко там и изобщо в Бургас.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4116896
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031