Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2010 22:45 - Референдум по наболелия блогов казус
Автор: cindy Категория: Хоби   
Прочетен: 13043 Коментари: 56 Гласове:
25

Последна промяна: 16.06.2010 21:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Пуснах днес следобед един умиротворителен постинг, но за съжаление миротворчеството не се радва на голям интерес.

Затова предлагам следното - след като така или иначе вече сме се напъхали в "гащите на демокрацията" - говоря за целокупния български народ, а не за блога в частност, нека се облагодетелстваме от плодовете на демокрацията и да си спретнем едно вътрешно-блогово референдумче.

Казусът, доколкото разбрах, понеже не участвам в конфликта е следният:
След ожесточени блогови престрелки, gspot e била изтрита, заради друга блогърка lidis.

Това, което тревожи съблогърите е: Защо тя е била изтритата, а не другата.

ОК. Казусът да речем е ясен, учила съм Право, имам си идея от казуси.

Затова поставям въпроса, който вълнува блогърите по следния начин:

Искате ли в тази връзка да бъде изтрита блогърката lidis или не?

Гласуването става под формата на коментари от никовете, анонимните - сори.

Достатъчно е да кажете - Да или Не.

Ако някой държи да се обоснове, негова работа. Обидни класификации и изказвания ще бъдат изтрити и няма да участват в гласуването. Както и изказвания извън темата.

Айде да видим, колко ви стиска да понесете "демокрация в действие", а не само псувни и обиди под сурдинка.

Това е социален експеримент, да видим колко души биха участвали и какво би могло да произлезе от това.

Но докато не се случи, няма как да знаем...
:)


P.S. Поздрав за всички участници :)







Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kass - cindy
15.06.2010 22:59
чудя се ако в детската градина се сбият две деца дали ще изтрият едното... Като оставим настрана, че въобще не схващам защо е нужно някой с някой да се дърли, мнението ми е, че ако едната и другата псува, трябва наказание и за двете, ама чак пък да ги трият, в крайна сметка кой какво ще спечели ако още едина блогърка бъде изтрита. Аз съм "ЗА" връщането на гспод в блога, а не за триенето на който и да било. Всъщност модераторите защо не правят като теб, първо да питат - после да трият :):):)...
цитирай
2. анонимен - cindy,
15.06.2010 23:00
за да е коректно, трябва да бъде блоговете на lidis&Cо.
цитирай
3. cindy - kass,
15.06.2010 23:10
сравнението с "детската градина" дали е случайно?
Не мислиш ли, че тези хора тука твърде отдавна са били в детската градинка? Може и на някои да не им личи, но все пак... ?:)

Не съм взела никакво отношение по въпроса, защото лично не ме касае.
Но от това, което се вихри по блога, значи много хора са го взели присърце и се чувстват засегнати. Защото нещо се е случило.
Според мене ще е добре да може едната и другата страна да си изкажат предпочитанията и да мирясат!
Иначе няма смисъл за всички останали да са тук, губи се идеята на това място, ако ще има само дрязги и препирни.

цитирай
4. cindy - animo,
15.06.2010 23:12
не е необходимо според мен, всеки после може да си направи още хиляда блогове, важен е принципът. :)

цитирай
5. desozz - Абе гледам си аз мача
15.06.2010 23:29
Абе гледам си аз мачовете ама хвърлям и по едно око на ситуацията.
Аз съм ЗА изтриването на lidis @ ko.Така ще е справедливо. ОКО за ОКО. Финито на спора.
Да ама не казва Петко Бучаров. Иначе съм за социалния експеримент.
цитирай
6. cindy - Идеята тук е да се види
15.06.2010 23:32
колко хора ще си изразят мнението в прав текст.
Иначе псувни из блога, колкото щеш.
Дали хората наистина знаят какво искат, или просто си чешат езиците - това е експериментът.

цитирай
7. iliada - ГЛАСУВАМ С ДА!
15.06.2010 23:35
СМЯТАМ ,ЧЕ САМО ЧЕСТНО ОТНОШЕНИЕ ЩЕ ПОМОГНЕ НА ДЕМОКРАЦИЯТА .
САМО ,ЧЕ ПРОБЛЕМА Е КОЙ ЩЕ ГО НАПРАВИ АКО БЛОГА Е НА МОДЕРАТОР.
ЩОМ СТЕ УЧИЛИ ПРАВО ПРИЯТЕЛЧЕ ЩЕ ЕДОБРЕ ДА СЕ ПОГЛЕДНАТ ПРАВАТА И ЗАДЪЛЖЕНИЯТА НА МОДЕРАТОРИТЕ ОТ БЛОГА!
цитирай
8. cindy - iliada,
15.06.2010 23:40
спокойно - първо трябва да се видят резултатите от допитването все пак.
Естествено, че не става дума за правен, а за морален казус.

цитирай
9. muhatawc - тццц
15.06.2010 23:57
ептен изтрещел народ, ей -:)))
пийте по една бира и да не ви пука -;)
цитирай
10. анонимен - cindy,
16.06.2010 00:01
ако тук има морал и заради справедливостта - да.

Принципно не ми пречи ничий блог, пространство има за всеки да си пише (и желателно - в добрия тон).

Затова бях ЗА връщането на gspot. Но тъй като властимащите отказаха това официално, справедливо е да бъде изтрита и цялата компания, която колективно и в един глас повръщаше в постинги и ЛС върху gspot и други блогъри.
Още повече, че gspot беше изтрита, защото пусна постинг с изпратено й цинично ЛС и го отнесе вместо автора (авторката) му.

цитирай
11. cindy - Е, това е проблемът!
16.06.2010 00:02
Ако бяха друснали по някоя бирка, нямаше да се стигне до таквиз колизии.
Както казваше онзи сатирик: "Малко се пие в тази държава..."
:)
цитирай
12. drakulla - бих
16.06.2010 00:04
си изразил мението, но въобще не съм наясно за какво става въпрос. Честно казано подобен род препирни са ми смешни и детски.
цитирай
13. cindy - animo,
16.06.2010 00:08
добре - броим го за ДА.

Не ти ли е странно, колко малко хора дотук изявяват мнение? В онези постинги в Най-коментираните всички бяха много озлобени. Въпросът е къде да се канализира тази отрицателна енергия и дали хората са наясно с желанията си.
Може би е по-добре при така конкретно зададен въпрос да обмислят ситуацията и да се поуспокоят?
Не мисля да буня духовете - само питам "Има ли смисъл" и ако да - какъв е той?
цитирай
14. muhatawc - мда -;)
16.06.2010 00:08
и не се чешат на правилното място, май ?
цитирай
15. cindy - drakulla,
16.06.2010 00:11
въпрост съм го изяснила в постинга, доколкото и на мен ми е ясен. :)

И на мен са ми смешни, но целият блог, или по-голяма част от него, ври и кипи по този повод. Затова реших, че требе да подходим демократично към проблема. :))
цитирай
16. cindy - muhata...
16.06.2010 00:12
Ако се беха почесали, нямаше да я докараме дотук...:)

цитирай
17. drakulla - направо
16.06.2010 00:21
да трият целия блог.бг, ще спестим и ние някой друг час на ден висене тук :)))
цитирай
18. cindy - Ти пък,
16.06.2010 00:38
много си радикален :)
Между другото хората, които са тук голяма част са били преди по други блогове, форуми и т.н. Така са ми казвали. Значи, не е въпросът в триенето, а в създаването на що-годе приемлив микроклимат. Защото тези хора пак ще продължат да си търсят своето си място, а защо да не останат тук? :)
цитирай
19. haivan4e - да
16.06.2010 05:28
да
цитирай
20. iliada - СПЕЦИАЛНО ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ СА НАУЧИЛИ ЗА ПРОБЛЕМА,НО ВЗЕМАТ ОТНОШЕНИЕ ПО НЕГО
16.06.2010 07:50
16. iliada - ЩЕ СИ ПОЗВОЛЯ ДА ИЛЮСТРИРАМ с част от обидите по мой адрес коментара на panazea като се надявам на разбиране
15.06 13:43
panazea написа:
От една година наблюдавам как Лидис с няколко ника , любов13, тони2 и не знам още какви , се нахвърля върху всичко живо с много груби обиди . Ако случайно профил с женски ник е направил коментар в някои от блоговете на любимите на Лидис , които тя смята за собствено притежание , то тази личност се нахвърля върху съответната блогерка! На този огън бяха подложени : Корнфлаур, Бенра, Миаа, Тили , аз , Благовестие и gspot. На Тили и на Миаа беше обидно , но си премълчаха! Корнфлауър , Бенра и аз го преглътнахме. Благовестие се опитваше да обяснява, после се изтри , но се върна. gspot не й остана длъжна. Ето това е накратко историята, за която и Кроти разказваше. И ние , като хора ценещи правдата искаме да се върне gspot. Защото трябва да има справедливост. Сега , след написването на тези думи очаквам атака и срещу мен , но на мен хич не ми пука! Искам хората да знаят ИСТИНАТА! Това е!
Думите си отправи към Лидис , защото тя е единствената , която обижда другите!
Желая ти успех!

и предварително и благодаря.
СМЯТАМ, ЧЕ Е УНИЗИТЕЛНО ДА СЕ ИЗТРИВА БЛОГА НА ЧОВЕК КОЙТО ВОЮВА СЪС ЗЛОТО ЛИДИС.
СМЯТАМ ,ЧЕ РЕШЕНИЕТО НА МОДЕРАТОРИТЕ Е НЕСПРАВЕДЛИВО И ОБИДНО.
АЗ ЛИЧНО СЪМ ЗАСЕГНАТА ОТ ЛИДИС И ЗА ТОВА ТЯ НЕ Е ПОЛУЧИЛА ВЪЗМЕЗДИЕТО КОЕТО ЗАСЛУЖАВА -БИЛА СЪМ НАПАДНАТА ЛИЧНО АЗ ,ТЪРПЯЛА СЪМ ИЗЦЕПКИТЕ И ПРЕВЗЕМКИТЕ И В БЛОГА И МИ Е ЛАЗИЛА В БЛОГОВОТО ПРОСТРАНСТВО С РАЗЛИЧНИТЕ СИ НИКОВЕ.ПРАВИЛА СЪМ СЕ ,ЧЕ НЕ ЗАБЕЛЯЗВАМ ПРИСЪСТВИЕТО Й ,НО МИСЛЯ ,ЧЕ Е ДОСТАТЪЧНО.
АПЕЛИРАМ КЪМ ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ ИЗТРИТИЯ БЛОГ!
Ето част от това което обещах да доведа до Вашето знание-





19.02.2010 02:07 - ЛИДИС
и тук ли се набутваш
грозна курво ? Не ти ли стига оформлението и парите от стихосбирката , мръсна отрепко ???!

Изпратено: 27.09.2009 23:02 От: lidis
Изтрий | Отговор



този път
далече от идеята ми за илстрация ,пачавро ! не кради идеите ми кваземодо ,както миналият път !

Изпратено: 05.10.2009 03:35 От: lidis
Изтрий | Отговор

Разговор с lidis

function hr(id,t){document.getElementById('mc-'+id).style.display=(id==t?'inline':'none');} function sr(id){}
Извинявай за притеснението,
но би ли ми повторила коментара си ,че без да искам го изтрих-предварително благодаря!

Изпратено: 14.02 16:24 От: iliada
Изтрий



цитирай
цитирай
21. blondstyle - cindy... :))
16.06.2010 08:17
Тъй като развнопоставеността е основен принцип в правото, смятам че или двете трябва да бъдат изтрити или gspot да бъде възстановена. Аз съм "за" превенцията, а не за наказанията и предпочитам възстановяването на gspot с последно предупреждение към двете да наблягат на бирата и веселбата, виртуално и реално :)
Иначе бих се присъединила към мнението на 17. drakulla :)))
цитирай
22. cindy - Мдааа...
16.06.2010 09:19
слаба активност на електората, което е обичайно за България.
Но ще обобщим резултатите по-късно. :)

P.S. Преди малко видях, че gspot e възстановена. Не знам дали и този постинг има някакъв принос за това. Както и да е.
Ще турим ли сега капака на цялата история или... ? :)

P.P.S. Оказа се, че не била възстановена, ами поредната бъзикня. Мдааааам....
При това положение, повече с този казус не ми се занимава, но няма да махна поста заради коментарите.
Айде, лека и доходна! :))))





цитирай
23. blagovestie - Ами, с риск да наруша
16.06.2010 13:02
привидната хармония, gspot не е възстановена, ами дори някакъв психар/ка се подвизава като нея.
Аз също предпочитам връщането на gspot и просто изтриването на всички обидни постинги, но ако не я възстановят - също гласувам "ЗА" изтриването на Лидис и клонингите й именно заради споменатия по-горе микроклимат.
Макар че тези гласове ще са повод само на допълнителни борбички без никакъв реален резултат...
цитирай
24. mikino - ДА с две ръце!
16.06.2010 13:12
Както във всяка фирма, семейство, държава и т.н. има ред, така и тук ТРЯБВА ДА ИМА ред и дисциплина! Не може да се обижда, да се кълне, да се ругае, да се хули, без да има основателна причина. Нека тази самозванка каже причините! Дори съм съгласна да се направи събрание на активните блогъри и модераторите /тамън ще Ви видя муцките, че не съм още ;) / и да се обсъди на живо проблема с реда в блога! Ще продължавам да се надявам на решение по този случай, защото в този конфликт бяха въвлечени много хора!
цитирай
25. cornflower - Да се изтрие лидис!
16.06.2010 13:17
Имам цяла книга за издаване /адвокатите в блога знаят/ с нейни обиди.
Не се крийте, моля, никой не е пощаден от нея!
Просто всички си минават по веригата.
Самозванката не обича да бъде засенчвана, тя няма място в блога, камо ли в раздел `изкуство`!!!
Отправям поредната забележка към анонимните админи, които са причина за безредието в блога!
цитирай
26. cindy - blagovestie,
16.06.2010 13:51
в 22 коментар съм го казала - разбрах, че не е била възстановена, а постингът с благодарностите е от някой друг.

Честно казано в този момент дотолкова се отвратих, че загубих интерес към този "казус".
Даже се учудих сега като влязох, че този постинг е сред най-коментираните. Защото той от сутринта си беше с повече коментари от участниците в рубриката, но беше под карантина явно. Както и да е.
Според мен тези междуособици отдавна минаха допустимите граници и създават една отвратителна атмосфера в блога.

Освен всичко друго - има правила, които всички са приели и където се говори за "уронване престижа на друг блогър". Не е редно админите да толерират такива обидни постинги и даже да ги "награждават" с грамоти и медали.
Докато тази практика не престане, опасявам се че този блог ще се самоунищожи или ще бъде напуснат като умиращ град.

цитирай
27. lado - Блог - съвет от 7-9 човека като ко...
16.06.2010 14:11
Блог - съвет от 7-9 човека като коректив на модераторското мързеливо-съучастническо съзерцание на грозни нападки от когото и да било, към когото и да било. От Лидис не съм очаквал това, което видях навсякъде по блоговете. Съвсем сериозно твърдя, че това нейното е болестно състояние, и затова не мога да упреквам лудия ,че няма разсъдък. Въпросът е - къде са админите в случая?
Поздрави!
цитирай
28. cindy - lado,
16.06.2010 14:28
това е възмутителното, че вместо да тушират подобни разправии, те ги подклаждат или дори ги създават.
Какво да му обсъждам повече...
:))
цитирай
29. djgator - cindy
16.06.2010 14:36
Аз съм на принципа" Каквото за единия, такова и за другия!!" в този смисъл, въпреки че нямам нищо против лидис, ако не възстановят едната - ще трябва да изтрият и другата.
цитирай
30. cindy - Има резон,
16.06.2010 14:52
но да видим дали ще го направят. Преди малко са ме посетили от blog.bg. Да речем, че са прочели тези обсъждания.
цитирай
31. boristodorov56 - Просто не и обръщайте внимание. Не влизайте в блога и.
16.06.2010 15:16
Това е достатъчно за да се почувства наказана подобаващо.
Това ще я тормози повече от всичко друго -
тя затова твори конфликти - за да е център на внимание.

Нека си съществува - отритвана и подмивата -
от това по-голямо наказание здраве му кажи.


Големият принципен въпрос е - Ще се възстанови ли изтритият блог gspot?

Време е да го направят!



Лидис е диагноза!
Оставете я насаме с лудостта `и - жеста може да подейства терапевтично!
цитирай
32. cindy - Да де, но нали друг се е намърдал там
16.06.2010 15:27
Трябва първо него да изтрият, голяма смешка стана тукааааа....
Немам думи просто! :)))))
цитирай
33. boristodorov56 - 32. cindy
16.06.2010 15:31
Ако администраторите имат добра воля не е проблем да се поправят щетите.
Нахалника - вън - естествено, просто защото е постъпил непочнето.
цитирай
34. cindy - По принцип - да,
16.06.2010 15:36
обаче... Виж ми коментар 28, да не се повтарям :))))
цитирай
35. mamkamu - :)))
16.06.2010 15:42
Хей :) Тук станало доста интересно! Когато жени се задърлят, като побеснели кучки, сеира е пълен :)))

Всъщност добре знам, че повечето хора от гореписалите са пълнолетни. И добре, че го знам, че иначе щях да си помисля, че съм попаднал на някой пуберски форум :)

Най-тревожното е, че гласовете на разума почти ги няма!

А! Още нещо. Остракизмът едва ли е най-демократичния метод за отстраняване на някого! Нито пък е юридически издържан. Нищо, че казусът е ясен ;)
цитирай
36. cornflower - дори да я елиминират всички,
16.06.2010 15:49
Лидис е диагноза!
Оставете я насаме с лудостта `и - жеста може да подейства терапевтично![/quote]
-------------
тя пак ще мърсува от дупката си, поощрявана от админите.

Предлагам едноседмично мълчание в блога, в знак на протест срещу анонимните админи!
цитирай
37. mikino - ------------- тя пак ще мър...
16.06.2010 16:27
cornflower написа:

-------------
тя пак ще мърсува от дупката си, поощрявана от админите.

Предлагам едноседмично мълчание в блога, в знак на протест срещу анонимните админи![/quote]
Мълчанието е знак на съгласие със сегашната обстановка и прекланяне пред секирата на палача! НЯМА ДА МЪЛЧА! ИСКАМ РЕД!
цитирай
38. blogpazitel - ИСТИНСКОТО ЛИЦЕ НА ЛИДИС, ПАЗЕТЕ СЕ!
16.06.2010 16:28
Това че някой има много ника, не го прави по-галям от другите, ако се представя за чудовище, ще бъде само многоглаво чудовище, а от устата му ако излиза отрова, ще е едно отровно многоглаво чудовище излязло от пъкъла,

САМИЯТ САТАНА НИ Е НА ГОСТИ!

В ГРОБА ДА ГИ СЛОЖИШ ДЕЦАТА СИ
ЗА ТОВА ,КОЕТО МИ
ПРИЧИНИ ,КУРВО
Изпратено: 09.06 19:15 От: lidis
Изтрий | Отговор

Ебах ти майката курвенска да не си стъпила повече в блога ми!
Изпратено: 20:38 От: toni2

МАМИЧКАТА ТИ МРЪСНА
ЯСНО Е ЧЕ ТИ СИ ГСПОТ И ЩРАКАЛАТА И ЗАТОВА ШЕ ВИ ЕБА МАМИЧКАТА МРЪСНА ШЕ ЕБА И ШЕ ВИДИШ ТИ НА КОЙ ОСНОВНАТА МУ ЦЕЛ Е ЛИДИС ИЛИ ГСПОТ!!!!!
Изпратено: 11:57 От: lubov13
Изтрий | Отговор
цитирай
39. cindy - Mamka Mu,
16.06.2010 16:34
ти ми събра очите - откъде го изрови този "остракизъм"?!? :))))
Ми той се е практикувал преди новата ера и то само за около 70 години. Освен това къде ще намеря тука 6 000 души, за да се получи остракизма ? Ако не пиша "новини", де, там и по повече се събират... :)
Нищо де, таман се получи ентелектуален повей в поста :)))
цитирай
40. cindy - 36. Я, интересна идея за мълчаливата стачка
16.06.2010 16:37
Предложи я в твоя блог, не искам да ти отнемам авторството. Да видим какво ще се получи :)

цитирай
41. cindy - 38. Лелей, страшна работа...
16.06.2010 16:40
Добре, че дойде тъдява мъжага като mamkamu да ми пази страх...
:)))))
цитирай
42. cindy - 37. И аз искам,
16.06.2010 16:43
но това звучи малко мъгляво и в сферата на добрите пожелания.
Ако го формулираш като "Искам 1 ... , 2 ..., 3 ....", можем да го обсъдим и предложим на админите.
Да седнем на масата на преговорите, дето се вика :)
цитирай
43. cornflower - не зная как е жива още лидис,
16.06.2010 17:14
при толкова клетви и излята злоба!
Когато негативната енергия се върне към изтичника си, тогава ще настъпи Страшвият съд!
цитирай
44. karambol5 - Ами - да, щом едната е изтрита, редно ...
16.06.2010 17:21
Ами - да ,щом едната е изтрита ,редно е и другата да бъде изтрита ! Или и двете са тук или и двете ги няма ! И така и не разбрах какво делят ?
цитирай
45. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
16.06.2010 18:10
Изобщо, някои хора в този блог са се взели прекалено насериозо. авремето, спомням си, същото беше и с mIRC. Общо взето всички са си едни мишки, които се мислят за котки. Само дет всеки се мисли за по- голямата котка. Въшките скачат на високо т.е.
А това, че модераторите са изтрили гспот вече е велика тъпотия. Същото би било да изтрият лидис. Но така е, някои хора никога не са излизали от детската градина и не могат да си решат сами проблемите. Та ги стоварват а главите на другите.
Абе изобщо, я някой да им напомни, че това тук е интернет и извън компютъра на живота хич не му пука за тях...
цитирай
46. galina1 - Вече писах
16.06.2010 19:01
на няколко места, че не съм наясно с това противоречие, НО: не съм съгласна с подобни провокативни думички като "мамичката ти мръсна ше еба", "в гроба да гисложиш децата си" и т.н. Под всякаква критика. Изобщо съм на мнение, че ако някой изобщо си позволи подобен род реч, да му налага едномесечно наказание да НЕ влиза в блога. Така, че в отговор на въпроса cindy отговора ми е - ДА.

Ако има хора с по-два или три блога да остане само един. Омръзнало ми е от глупости и простотии, особено от подобни изразни средства, които унижават българския ни език.

цитирай
47. mia2442 - Била съм и в други сайтове...
16.06.2010 19:18
Там, при нецензурна реплика, авторът получава бан и един месец не може да влиза в сайта. При системни нарушения на добрия тон - забрана за влизане в сайта от този IP адрес!/ това не би трябвало да е проблем за админите/
Така или иначе - реакцията е светкавична, дори и при нецензурни на лична поща!
АКО се разчита на обществени дебати и тн, нещата се разводняват - има правила и те трябва да важат за всички!
цитирай
48. blogpazitel - ОТВОРЕНО ПИСМО ДО МОДЕРАТОРИТЕ ЗА ПРАВИЛАТА
16.06.2010 19:43
Скъпи модератори,
БРАВО, че в блога има правила,
БРАВО, че ги прилагате с най-голяма строгост,
БРАВО, че държите на блогърите си.

Но по тези правила също трябва да бъдат изтрити и :

LIDIS, LUBOV13, TONI2

Трябва да вземете отношение и изтриете тези блогъри.

БУДНАТА СЪВЕСТ НА СЪБЛОГЕРИТЕ КОИТО ИСКАТ ЕДНАКВИ ПРАВИЛА ЗА ВСИЧКИ, ЖЕЛАЯТ ТОВА И НЕКОЛКОКРАТНО ВИ ПРИЗОВАВАТ!

ЕТО ВИ ЧАСТ ОТ ИСТИНАТА.

В ГРОБА ДА ГИ СЛОЖИШ ДЕЦАТА СИ
ЗА ТОВА ,КОЕТО МИ
ПРИЧИНИ ,КУРВО
Изпратено: 09.06 19:15 От: lidis
Изтрий | Отговор

Ебах ти майката курвенска да не си стъпила повече в блога ми!
Изпратено: 20:38 От: toni2

МАМИЧКАТА ТИ МРЪСНА
ЯСНО Е ЧЕ ТИ СИ ГСПОТ И ЩРАКАЛАТА И ЗАТОВА ШЕ ВИ ЕБА МАМИЧКАТА МРЪСНА ШЕ ЕБА И ШЕ ВИДИШ ТИ НА КОЙ ОСНОВНАТА МУ ЦЕЛ Е ЛИДИС ИЛИ ГСПОТ!!!!!
Изпратено: 11:57 От: lubov13
Изтрий | Отговор
цитирай
49. blackpredator - :)
16.06.2010 20:57
Остракизмът е за одиозни личности.

Добре ли звуча?

ДА между другото...
цитирай
50. krotalka - К`во става с тоя блог беееееее?
16.06.2010 21:14
Съвсем е изпростял. Лидис си е с доказана диагноза, защо се занимавате с нея?
Занимавайте се с хората които управляват блога - модератори и администратори.
Те са тези, които имат полза от цялата тая интрига - брояча се върти.....
В сайта, който си посещавам редовно, има строги правила! При подобна проява, на някой от форумците, действат футболните правила - след два жълти картона си вън! Картоните на Лидис са повече от два....
цитирай
51. cindy - Хе-хех,
16.06.2010 21:22
ами то се вижда какво става, няма нужда да го коментирам. :)

Благодаря на всички за коментарите, които поне доказват, че на хората им пука и са готови да заявят позиция, което не е малко.
Но лично аз си мисля, че този блог от такива дребнави разправии само губи и се превръща в махленско сбиралище. Целта му е друга според мен. Дано да се отърси от този тежък пубертет и да заприлича на нормално място с цивилизовани хора, които обменят мисли, а не псувни.

По този случай ще пусна едно старо, но тематично и квалитетно парче горе след текста.
Enjoy yourself! :)
цитирай
52. pitagorid - Аз гласувам "Въздържал се"
18.06.2010 17:06
Cindy. Аз съм неутрален. И ще ти кажа директно Защо?
Аз не живея в къщата на блога. Не искам да участвам там като някакъв "Big Brother". Защото blog.bg не е нищо друго освен един "Big Brother".
Аз живея на покрива на къщата. Нямам приятели вътре. Не пиша куртоазни коментари. Не чакам някой да ме коментира. Аз пиша за външните хора, за така наречените "анонимни". Те ме четат, те ме коментират, за тях посвещавам моите скромни постинги. С теб съм си писал само по конкретни въпроси и никога за интриги и дразги. Ти обикновено се радваш, когато имаш много коментари и си на първата страница. Вече каза, че ще излезеш от тази "Къща на интригантство", а ето че пак се върна да се мъчиш да укротяваш "Врящото гърне". Няма да стане. Качи се при мен на покрива, да гредаме звездите и да се радваме, че има и други които търсят само ценностните неща.
С приятелски поздрави
Питагор
цитирай
53. cindy - Виж сега,
18.06.2010 17:37
на това място съм доста преди теб и не ме е безразлично като видя, че се скапва.
Да, радвам се като имам много коментари, защото аз фактически затова дойдох в този блог - да си приказвам с разни хора. Не се изживявам като някаква писателка, която пише за неизвестния читател. На мен са ми интересни реакциите на хората, защото пиша за тях, а не за себе си.
Поздрави! :)
цитирай
54. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
20.06.2010 14:49
Питагорид, влизам в блога от...нямам идея откога. Ама няколко години се навъртяха. И някога като влезнеш можеше да четеш интересни статийки с часове. Повечето бяха обикновено на първа.
А какво има сега на първа? Дай си ми куклата, на си ти парцалките, за 15 минути изчитам това, което си струва, защото ценните хора от едно време започнаха да напускат един по един. Защото им писна от идиотщини. Пък ти си стой на покрива на течениеи разправяй как не ти пука.
цитирай
55. cindy - По-тъп от сега, този блог не е бил никога!
20.06.2010 15:02
На мен ми е абсолютно безинтересен вече. Влизам само по навик, а скоро ще спра и това да правя.
Ни ми се пише, ни ми се брише.
цитирай
56. georgealall - значи, аз не съм присъствал, но к...
10.01.2013 15:40
значи, аз не съм присъствал, но когато има две страни замесени в един конфликт, редно е и двете страни да бъдат наказани. Особено ако взаимно са си отправяли обиди.
както се казва най-добрият компромис е този при който всички са еднакво недоволни.
Ако има някой доволен, значи арбитър не си е свършил работата както трябва.ц
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4125558
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930