Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2010 00:32 - 1000 нa ден, не е зле :) или "Рачков шоу"
Автор: cindy Категория: Изкуство   
Прочетен: 4707 Коментари: 9 Гласове:
24

Последна промяна: 19.11.2010 00:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




image



Започвам от това, че видях тази цифра преди малко за посетилите блога ми днес. Благодаря, че се отбихте! :)

Хареса ми кръглата цифра, въпреки че съм имала много повече посещения, покрай един куриозен пост имах над 14 000 за един ден, голям майтап си беше! :) Броячът въртеше като таксиметър, превозващ чужденец! :)))))

Но идеята ми за пост е съвсем различна и щях да я озаглавя по друг начин. Даже сега ми хрумва да го присъединя към заглавието, направо сте свидетели на "творческия процес"! :) Моля, хората без чувство за хумор да не ми досаждат с тъпи коментари по случая! Благодаря.

Става дума за пиесата "Вражалец" - постановка на театър "Сълза и смях". Името на театъра в случая идеално пасва на впечетленията ми от представлението. Веднага обяснявам защо.

"Вражалец" на Ст.Л.Костов си е класика в жанра, гледала съм го и ми беше интересно каква ли толкова трактовка са му направили, че да няма билети за месец напред.
Уредихме се ние с "връзки" дет се вика и вчера се изтипосваме цяла агитка да се насладим на този театрален феномен.

Такаааа... Представлението е добро, има на какво да се посмее човек, вмъкнати са и разни скечове за осъвременяване на тематиката, за да не изглежда като измъкнато от нафталина. Въпреки че темата за алчността си е вечна, малко злободневни бъзици не вредят.

Дотук добре. Това, което мен лично адски ме изнерви (а и не само мен определено) е това, че представлението нямаше антракт!
Гледала съм представления, където самата драматургия не позволява това, но тук определено не беше такъв случаят. За запознатите с пиесата - спокойно след заминаването на "варажалеца" към псевдо-Виената, можеха да дадат поне 15 мин антракт.

Но не - представлението продължава и в един момент става адски досадно. Актьорите видимо са уморени повече от публиката в залата, крещят, врещят, обаче вече почти нищо не им се разбира. Сериозно говоря - била съм на твърде много постановки, но за пръв път забелязах такава очебийна умора сред актьорите. Имала съм други случаи - примерно в "Десет малки негърчета" в Театъра на армията, първото действие беше на ниво читалищна самодейност и едва се сдържах да не заспя, толкова беше отегчително. Обаче след антракта някакси актьрите си взеха "сулука", както се казва, живнаха и второто дейстие можеше да се гледа.

Докато тука - точно обратното! Отначало - всичко си е ОК и с течение на времето се скапва... Все едно гледаш кола по нанадолнище с изключен двигател...

Защо режисьорът е решил да мъчи актьорите и публиката без антракт не ми е ясно. Спoред мен си е направо садистично, а и както го обсъдихме компанията - не е само мое мнение, на хората в един момент толкова им е кипнало, че само фактът че сме по средата на реда ги е спрял да не си тръгнат.

Сега малко хвалебствия за спектакъла като за десерт. Освен казаното по-горе искам да отбележа наистина впечатляващата игра на Димитър Рачков. Де факто той изнесе представлението на гърба си. Не омаловажавам асистанса на Любо Нейков и останалите актьори, но той си беше гвоздеят на програмата! Даже се изненадах, че Асен Блатечки в ролята на Вражалеца е толкова безличен, като се има превид че Блатечки е доста агресивен като присъствие и обича да се набива на очи, но тук просто не му се получи, за да не използвам друг израз.

Накратко - ако решите да отидете, вероятно няма да съжалявате, но се въоръжете с търпение за 2 часа и кусур представление, което както споменах по-горе накрая става твърде досадно и нямате търпение да свърши!

А всичко това можеше да се реши само с едни 15 минути антракт...........
:)




image








Тагове:   ден,


Гласувай:
25



1. hristo27 - Добре е,
19.11.2010 09:51
написала си го като театрален критик!
цитирай
2. benra - хаха,
19.11.2010 09:59
заедно сме били на театър...дет се вика...само дето аз имам мааалко по-различни впечатления, които тъкмо се канех да опиша и шъ гу направя
цитирай
3. cindy - hristo,
19.11.2010 10:11
това похвала ли е? :)))))
цитирай
4. cindy - benra,
19.11.2010 10:12
сигурно липсата на антракт не ти се е отразила фатално :)
Иначе казах и хубави работи, особено за Рачков, какво се мусиш? :))))
цитирай
5. benra - cindy,
19.11.2010 11:07
о не, съгласна съм и за антракта и за умората.:-)))Трябваше да има антракт, непременно.Е ся ще драсна един пост, обещах и една мацка,която преди време беше препоръчала постановката да не се гледа
цитирай
6. benra - синди, другарке по блог и театър
19.11.2010 11:55
описах... да видиш,че хич не се муся, ма хич въопще:-))))
цитирай
7. hristo27 - това похвала ли е? :))))) така ...
19.11.2010 15:44
cindy написа:
това похвала ли е? :)))))


така го възпремам
цитирай
8. cindy - benra,
19.11.2010 17:34
щом не се мусиш, значи сме горе-долу на едно мнение :)
цитирай
9. cindy - Hristo,
19.11.2010 17:35
10х! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117031
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031