Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2010 21:50 - За блоговите купони, които вече ги няма ... и въпреки това Муц, ЧРД! :)
Автор: cindy Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 6185 Коментари: 16 Гласове:
11

Последна промяна: 13.08.2010 22:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Вече те поздравих сутринта в твоя пост, не бях забравила щях да го направя и без нарочен постинг. Миналата година по това време ме нямаше тук, сори.

Но си спомням много добре, че преди или пък след това си првехме много готини виртуални купончета. И да си призная честно на фона на нашите купони всички останали постове ми идеха скучни! :)

Сега това го няма, не сме го правили от миналия октомври някъде и няма и да го има. Жалко.

Загуби се онзи дух, заради липсата на който хората се разбягаха.

Да й турим капака на тази тема. само исках да кажа, че си изкарвахме страхотно!

Пожелавам ти винаги, когато се връщаш на това място да усещаш ОНЗИ дух!

Желая ти много щастливи моменти и все повече радост да ти носи малкото лъвче!

Или както се казва тука за по накратко - цун по муцун и гуш!
:))))))


А моят подарък е любимата ми снимка от Ла Скала. Нали уж се чакахме на летището в 11, ама не дойде ... :))



image


P.S. Муцка, да си призная, че пуснах този пост не само заради твоя празник. :) Някак ми се искаше, ако случайно попадне някой в този блог да си помисли, че тук не става дума само за секс, жълти новини и мокри сънища, ами все пак има и нормални хора наоколо. Колкото и невероятно да звучи... :))


А това е най-сладурското клипче, което открих. Сигурна съм, че и Вики ще го хареса! :)






Тагове:   МУЦ,


Гласувай:
11



1. mamas - Жалко...
13.08.2010 22:13
...за купоните... Наистина беше весело. Не че много съм участвала, но беше удоволствие да ви чета.
На Вихра - много здраве и щастливи мигове!
цитирай
2. cindy - mamas,
13.08.2010 22:16
не бъди толкова скромна - и ти се черпеше с винце по купоните, макар и виртуално :) Но това не пречеше всичко да си е на шест! :))))

цитирай
3. tili - И на мен ми липсват!
13.08.2010 23:15
Спомням си как Вихра беше потънала в ремонт заради бебето. И ето го - Вики на годинка:)) Да са живи и здрави! Може пък пак да купонясаме някой ден като се завъртят енергиите.
цитирай
4. sestra - Честит Празник на Вихрето!
13.08.2010 23:33
Мило ми стана, че припомни тези купони. Преди малко повече от година дойдох тук и тези постинги - купони бяха за мен шеметни някак, леко плашещи дори. Това само в началото - бях приета с отворени сърца от вас и знам, че това няма да се промени. Спокойна нощ, пък дано денят носи светли идеи :)
цитирай
5. gothic - Нещо умря тук :(
14.08.2010 01:34
Нещо умря тук :(
цитирай
6. анонимен - Хех,Муц....
14.08.2010 12:24
тенкю на'чи!!!:)))Кой ти е казал,че няма да има повече купони??Не ме е треснала шизофренията,не съм го спретнала:))))))))))
Но за едно си права де....няма го ОНИЯ дух.....блога определено изпростя и иззлобя и не ме кефи както преди!
цитирай
7. cindy - tili,
14.08.2010 18:27
това си беше ретроспекция някаква ;)
Дори и да го направим, няма да е като тогава. Но ми беше приятно да си го спомня :))
цитирай
8. cindy - sestro?!
14.08.2010 18:30
Много ме изнененадА, шъ знайш! Какво "леко плашещо" си намирала в невинните ни забавления?
Ми те си бяха чак злокобни :))))) Гонихме лошите духове с тях! ;)
Шегувкам се. Ама, че си бяха шеметни е вярно и още как! :)
цитирай
9. cindy - Комши,
14.08.2010 18:31
прав си :(
цитирай
10. cindy - О, муц,
14.08.2010 18:34
дошла си къде обяд гледам, на свежа глава :)))))
Пък аз винаги съм права, както знаеш! ;)
цитирай
11. alexiev63 - цун по муцун и гуш!
14.08.2010 21:09
Еми и аз, такова, за купона, да го има, иначе, СКУКАААААА!
цитирай
12. cindy - Алекс,
14.08.2010 21:11
друже, закъснял си :)
Трябваше да дойдеш миналото лято в блога, тогава беше голям купон!
Сега е само бегло отражение ...
цитирай
13. анонимен - Много интересно,
14.08.2010 21:28
В един двуг сайт и ние си правехме такива купони за студeнтския празник и за Нова година. Поствахме маси с различни питиета. Т.е. всеки черпеше с питие , торта или нещо друго. И музички. Даже разтоваряхме в мерена реч и беше много забавно. Махнахме се заради един човек с 10 ника, вероятно жена, която се държеше гадно с жените и накрая стана нетърпимо. Модераторите банваха ник слек ник но тя се появяваше с нов. Дай линк към един такъв постинг. Искам да видя.
цитирай
14. cindy - kushel,
14.08.2010 21:37
ще ти изпратя линче, но едва ли ще можеш да усетиш емоцията. ;)
Готиното е като участваш, както и във всичко друго, де :)))))
цитирай
15. анонимен - Синди,
14.08.2010 22:03
нямаш предсдтава, колко много си приличат нашите и вашите купони. Ние правехме по сто коментара в рими и пак бяхме колкото вас 7-8 човека. Напълно влизам в настраението и атмосферата. Над 150 коментара и почти всичките вицове и смешки. Наистина забележгетелно. Можели сте да препълните сървъра. За съжаление всичко старо и хубаво свършва, но пък винаги има вероятност, да се случи нешо ново. Скоро разказвах за едно хубаво време в няколко разказа-спомени. Повечето от участниците в оня празник са си още тук. Само един май го няма.
цитирай
16. malkiatprintz - Хех. . . . вярно си беше готино по о...
14.08.2010 22:26
Хех.... вярно си беше готино по онези купони, а тогава, че и преди това - през пролетта и края на зимата от миналата година си беше фиеста :) А уж сме си същите...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4127766
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930