Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2010 23:12 - Колкото мъжете са по-богати, толкова жените са по-лесни... И ПОБЕДАТА НАД УЕЛС! ЧЕСТИТО!!!
Автор: cindy Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 16612 Коментари: 49 Гласове:
36

Последна промяна: 10.10.2010 14:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Това го дочух преди малко от една малоумна дикусия, която се вихри по един ТВ канал. Как се нацелих там и аз не знам, но другите алтернативи бяха още по-скапани. Понеже имах нужда да релаксирам след тежка работна седмица, реших че това ще ме поразведри.

Вярно, голям майтап! :)

Дали българските жени били лесни е темата и отговорът е "Някои са лесни, други - не са!"

И затова хабите скъпо ефирно време, тъпанари такива, това и напъпил тийнейджър ще ви го каже!

Другият проблясък - "Мъжете предпочитат лесните за забавление, ама няма да си ги заведат в къщата!"

Еврика!

Как ли не сме се сетили досега???

Хи- хих :) Това си е все едно директен репортаж от предаването, защото го гледам паралелно.

Ето ви друг бисер:  "Ами, ако мъжът е бедничък и невзрачен ще си гледа снимки по интернет и ще си пее... на ръка" .

Българските  жени не са лесни само за тези гореизброените - бедните и невзрачните, иначе са мноооого лесни!

Така, продължаваме с дикусията - а защо са леки българските жени? Да не би българските мъже да са виновни за това?

Ами, разбира се, кой друг да е виновен?

И да завършим с култовия въпрос - А леки ли са българските мъже?

Да, разбира се, що за въпрос?!?

Такааа.... Тук се позабавлявах да направя нещо като стенограма на една занимателна тема. :)

Ако тръгне някой да ми се дърви за нивото на интелектуалните ми интереси, още от сега ще му кажа - ДГД, за да си спести коментарите.

За тези, които са се позабавлявали с експозето, лека нощ! :)

P.S. Аааааа, защо пък да не се изкажете по дикусията, би било интерсно все пак :))

P.P.S. Клипът по-долу няма общо с темата или почти ... :) случайно попаднах на него, като търсех музикален съпровод, но мисля, че ще ви подейства романтично, пък кой знае...
:)))))

Такова нещо не ми се беше случвало, но допълних заглавието, всички да са доволни! :) Все пак, петък е...


И накрая нещо, което прочетох преди малко и идеално пасва по темата:


Лесна - определение за жена със сексуално поведение на мъж.


:)))))





Тагове:   мъжете,


Гласувай:
38



1. malchaniaotnadejda7 - 0 на 1 ...
08.10.2010 23:35
Честита победа над Уелс!
Благодаря ти за мелодията, cindy!
цитирай
2. karambol5 - :))))))))))))))))) Честита да е ...
08.10.2010 23:36
:))))))))))))))))) Честита да е :)))))))))
цитирай
3. cindy - Боже, пропуснала съм победата с тези тъпотии!
08.10.2010 23:37
Shame on me! :)
Мелодията е страхотна, наистина
цитирай
4. cindy - Победата ли? :)
08.10.2010 23:38
Абе, хора, ама аз за друго съм писала :))))))
цитирай
5. tili - Мхъм! Това парче пък
09.10.2010 00:29
как се сети да го изкопаеш? Тревата в градината на съседа е винаги по-зелена. И всеки ден патица с трюфели омръзва, нали отче! На човек му се хапва и нещо постничко. Абе - свят шарен, хора разни!
Да живеят безработните уелски миньори, които почиват безплатно в победоносна България! Олей:)))
цитирай
6. cindy - tili,
09.10.2010 00:34
това пък изобщо не го очаквах от теб!
Намерих случайно парчето и ме накефи, както казах - петък вечер е... малко романтика не вреди! :))))
Що не се изкажеш по същество, или това за уелските миньори е "съществото", м?
Какви са им социалните помощи, вписват ли се в първата част на заглавието? :))))

P.S. Въпреки че нещо май се заяждаш сега видях, че 8000 коментар в моя блог е твой. Айде, печелиш - избери си парче и ще напиша пост - пътешественически със снимки и ще го пусна за съпровод! The choice is yours! :)

цитирай
7. abanos - Сама си го казала...
09.10.2010 00:42
...дискусията е малоумна!Какво има за коментиране!Без коментар!А музиката е чудесна!
цитирай
8. cindy - Вкусове всякакви...
09.10.2010 00:44
Преди малко ме питаха откъде съм я изкопала тази музика... :)))))
цитирай
9. abanos - Преди малко ме питаха откъде съм я ...
09.10.2010 00:48
cindy написа:
Преди малко ме питаха откъде съм я изкопала тази музика... :)))))

Ми то си има всякакви сайтове за всичко.Който слуша конкретна музика,си я намира без да търси.Аз си я слушам с удоволствие всекидневно,не ми се налага да я търся!Просто кеф...Лека вечер!
цитирай
10. abanos - Спретнала си постинг:
09.10.2010 00:55
Три в едно:Дискусия,победа,музика!Забавно е!
цитирай
11. cindy - abanos,
09.10.2010 01:00
ами да - шарен като животът! :)
А за музиката - в този случай търсех нещо, което да е по темата и попаднах на това, което не е, но ме грабна. Знам я тази мелодия, но я бях забравила.
Има нещо много трогателно в нея, копнеж по нещо непостижимо, така звучи поне ... :)
цитирай
12. abanos - ами да - шарен като животът! :) А за ...
09.10.2010 01:42
cindy написа:
ами да - шарен като животът! :)
А за музиката - в този случай търсех нещо, което да е по темата и попаднах на това, което не е, но ме грабна. Знам я тази мелодия, но я бях забравила.
Има нещо много трогателно в нея, копнеж по нещо непостижимо, така звучи поне ... :)

А на мен ми звучи блажено....ммммммм Всеки да си го тълкува,както си иска!Важното е да се наслаждава,нали така!
цитирай
13. malkiatprintz - Телевизорът е вреден за вашето з...
09.10.2010 05:34
Телевизорът е вреден за вашето здраве. Телевизията - още повече :)
цитирай
14. gothic - :)
09.10.2010 09:30
Абсолютно верно. Дружелюбността на повечето жени нараства правопропорционално на дебелината на портфейла и броя на кредитните карти. И, честно казано, не виждам нищо ненормално в това. Още в пещерните времена най-чаровните кроманьонки са се състезавали помежду си за ръката и сърцето на най-ловкия ловец, загърбвайки тези, на които ръцете им са завряни някъде си. Светът върви така и в това няма нищо лошо. Лошото идва, когато това естествено нещо започне да се замаскира с заучени високопарни фрази за любов, чувства, взаимност и прочие щуротии. При положение че в крайна сметка всичко опира единствено до сделка....
цитирай
15. nicodima - Песента е химн на моралната рамка : )...
09.10.2010 10:44
За някои хора я има...
А за глупостта на повечето дискусии по медиите явно няма граници...
цитирай
16. cindy - abanos,
09.10.2010 10:57
наистина звучи блаженно... все едно палми се разклащат на вятъра...
:))))
Знам френски, но се съмнявам че повечето разбират текста, така че - слушайте музиката и се наслаждавайте :)
цитирай
17. cindy - malkiatprinz,
09.10.2010 10:59
а добре си ми дошъл на гости :)
Нали видя каква лудница направих във фейса с онова съобщение? :))
Пиши кога ще пием бирката, че станА ракиено навънка вече...
:)))))
цитирай
18. cindy - gothic,
09.10.2010 11:01
ти ме разби!
Много си бил меркантилен, бе комши. Защо говориш за сделки, като се ловя на бас, че си бил щуро влюбен в мадам?
Как не те е срам!
:))
цитирай
19. cindy - nocodima,
09.10.2010 11:02
кой както иска го разбира.
За мен си е само хубава песен :))
цитирай
20. stefifi - Eто ви и български вариант :) h...
09.10.2010 11:26
Eто ви и български вариант :)
http://www.youtube.com/watch?v=NOADVZELGUQ
цитирай
21. cindy - Мерси, stefifi :)
09.10.2010 11:36
Но лично аз предпочитам оригинала :))
цитирай
22. hristo27 - Браво този път на нашите момчета!
09.10.2010 14:15
Браво този път на нашите момчета!
цитирай
23. cindy - Който играе - пичели...
09.10.2010 14:35
:))
цитирай
24. kass - cindy
09.10.2010 16:30
абе дрън, дрън е цялата работа. Бедните мъже какво, да не би да са без жени случайно? По тая логика щеше да е набъкано със стари ергени, а богатите да си имат хареми, всичко е конкуренция, който няма кеш има чар, ум и други качества. Хора разни, интереси разни и така се намират...
Хубаво парче, поздрави!
цитирай
25. tili - Не се заяждам и песента си е супер
09.10.2010 16:45
и много я харесвам! Просто я бях позабравила. За уелските миньори се се тих по повод на мача.Поток на съзнанието - какво да правиш. И си ги спомних едно време на Дюни. Простаци и грубияни, наобиколени от местни пеперудки. Явно не само мангизите играят роля на афродизиак. И географското положение - също. Простаци, ама бритиш! Та се сетих и за уелския миньор Том Джоунс и за Скандалите в Клош Мерл;-))) Хихих;-)

8 е любимото ми число! Пусни нещо британско напр. Once upon the time there was a tavern... Две в едно, братска дружба;-)))
И останалите лондонски снимки, моля те!
цитирай
26. cindy - kass,
09.10.2010 16:51
ми те и леките жени се омъжват, да не остават стари "моми" я :))
За едни леки, за други - не чак толкова. :)
цитирай
27. cindy - tili,
09.10.2010 16:53
останали-те няма как да ги пусна, че са стотици.
Но ще подбера няколко. Ама не веднага :)
цитирай
28. tili - Ето ти линк
09.10.2010 16:55
ако решиш... Караоке :)))

http://www.youtube.com/watch?v=2KODZtjOIPg
цитирай
29. cindy - Абе малко сладникаво ми иде,
09.10.2010 17:03
какво ще кажеш за Доли Партън - все пак си е "тежка" артилерия в горната част :)))

http://www.youtube.com/watch?v=R43ec1inV-Q&feature=related

цитирай
30. cindy - tili,
09.10.2010 17:09
какво се бъзикаш с това британско, оригиналът е руски и се казва "Дорога длинная" и ритъмът си е типично руски.

Ако искаш английско парче за онагледяване на Лондон, избери нещо друго или ме оставо аз да избера. :)) Мани я братската дружба, няма да ми се върже с Бъкингамския дворец! :)))))
цитирай
31. gothic - ти ме разби! Много си бил мерка...
09.10.2010 17:26
cindy написа:
ти ме разби!
Много си бил меркантилен, бе комши. Защо говориш за сделки, като се ловя на бас, че си бил щуро влюбен в мадам?
Как не те е срам!
:))



Комши, АЗ СЪМ си влюбен. Но не съм сляп и глух, нито живея капсулован...Гледам, виждам и преценявам :)))
цитирай
32. cindy - Комши,
09.10.2010 17:29
ми що говориш за сделки тогава, все едно си единственият влюбен мъж на земята :)
цитирай
33. tili - |OK!
09.10.2010 17:52
Съгласих се!
цитирай
34. cindy - tili,
09.10.2010 18:09
с две приказки те навих! :))))
цитирай
35. borsi - Най-силен интерес към мен е имало ...
09.10.2010 20:04
Най-силен интерес към мен е имало когато не съм имал и пари за едно кафе! Не знам защо??! Много съм мислил над този казус и никога не ми е бил ясен?!
Жените въобще се интересуват от пари не повече от мъжете. Май дори и по-малко.
Зарязвали са ме "приятели" като съм нямал пари, но жени никога!
Жената въобще е по-благородно и великодушно създание от човека. Не случайно, след кучето, коня, кравата и кокошката тя е най-добрия приятел на човека ;)
Парите разбира се са + но не заради жената, а заради мъжа. Дрехи, парфюми, часовници, както казва Балзак "Всички онези дребни детайли без които един мъж не може". Парите дават свобода, да излезеш, да идеш някъде, да не се ограничаваш. Нищо повече.
Разбира се има и не много комерсиални момичета, но само глупак би се набъркал с такава, а и те си проличават още 2-3 тата среща. Бих препоръчал на тези които излизат с една жена или момиче, теста с вратата на колата или теста с кафето. Не го ли удържи бийте и шута без обяснения, ако ще да се смята за мис вселена.
цитирай
36. cindy - borsi,
09.10.2010 20:11
на 20 години мъжете свалят по един начин после по друг. Сигурно тогава си нямал пари за кафе. :)
Но защо не погледнеш примерно Флавио Бриатори, тук наскоро гледах снимки от сватбата му, май парАта има решаваща роля. :)

Теста с колата не беше ли на Мел Гибсън от един филм? Теста с кафето май не го знам. Я го кажи, ако не е голяма тайна :)

Сега ще ти дам и един друг линк за милионерите, съвсем по темата е:

http://cindy.blog.bg/tq-i-toi/2010/01/15/3-nachina-da-razpoznaem-milionera.473091


цитирай
37. borsi - Цък. Не. Най-зле съм бил преди около ...
09.10.2010 20:36
Цък. Не. Най-зле съм бил преди около 10 години. На 22-25 вземах на месец по около 300-500-1000-1200 лева което за времето на социализма бе страшно много. И тук не става дума за свалки. Не съм свалял жена през живота си, освен моята май (даже и за нея не съм сигурен) и даже не съм много сигурен как става това нещо наречено "сваляне". Просто си мисля, че за жената парите стоят въобще не на първо място ако иска секс с някого. Няма да се омъжва за него я. А тоя Флавио Бриатор даже не съм го чувал. Какъв е тоя? Не казвам, че няма комерсиални момичета, горе дори писах, че има, но кой освен някой сульо би се хванал с такава? И ако ще си хваща такава, не е ли по-разумно да си наема проститутки, щом така и така ще си плаща за театър и секс? Ти си жена, нали? И като такава ти е ясно, че една жена или момиче при среща с даден мъж още първата минута знаят, дали биха правили нещо с него или не. Без да знаеш има ли пари няма ли, беден ли е богат ли е. Атавистичните инстинкти и секса по-специално винаги стоят над тези които се придобиват в последствие. Порових в нета, видях кой е тоя Флавио Бриатор, но не мислиш ли че мацката с него, на някой дава безплатно това за което изкукалия дядка си плаща? Това е все едно да тръгнеш на някъде, да те срещне циганин и да ти продаде за 5 лева някоя фланелка, а само след 10 метра да видиш, че зад ъгъла ги раздават с рекламна цел безплатно. Същото е :) Докато секса и отношенията са безплатни, само някой смотан льохман би си платил за нещо на което друг се радва с пълни шепи.
цитирай
38. cindy - Добре де, може и да си убавец и затова да не ти се е налагало да сваляш мадами, а те да ти се лепят :)
09.10.2010 20:47
Преди тези мацка въпросният Флавио е имал в списъка си и Наоми Кембъл, значи не е съвсем изкукал, ами знае какво иска. :)
За жените сигурно парите не стоят на първо място като искат секс, но като искат да се омъжват май се разменят приоритетите.
Както и да е - кажи за теста с кафето.
цитирай
39. borsi - Не съм хубавец и Бард Пит. За омъж...
09.10.2010 21:13
Не съм хубавец и Бард Пит. За омъжване може, ама пък кой е тоя пуяк който би се оженил за някоя която е само заради парите му с него? Кюлев, дето се ожени за секретарката си (върха на идиотията при мъжете), къде е, гризка пръст, а сега младата му богата съпруга чука футболист ;) И целта на един мъж в живота да се ожени ли е?
Наоми Кембъл и жените като нея са само средство, нищо повече. Реклама и малко лустро за тези които може би избиват комплекси. Един вид - мога да си я купя, стига да поискам. Нещо като лъскав Ролс-Ройс който наемаш за да идеш на прием, а после връщаш ключовете и казваш чао.
И като говорим за секс, не е ли той на първо място? Женене, ала бала :)) Да не се женим всеки ден, или да имаме само по една връзка в живота си? Не нали?
цитирай
40. cindy - Добрееее, доста самоуверено и
09.10.2010 21:31
даже агресивно звучиш, може пък в това да ти е чара и разковничето ти за успеха сред жените.
Ами ти защо си е оженил като не е това целта? :)
За да имаш деца и да оставиш следа, не е ли така? И си си избрал жената, от която искаш да ги имаш. Не е било само до секса цялата работа.
Сега може и да имаш безброй връзки, но пък едва ли и това ти е целта в живота.
Мъжете най-вече се борят за пари и власт, жените са като екстри по пътя към успеха и така полека пак се връщаме на заглавието на поста. :))

Няма ли най-накрая да кажеш за този тест с кафето????????????
:)))))

цитирай
41. velichka84 - kakvo beee
09.10.2010 21:34
Много смешна дискусия. Вярно,жените си имат нещо от праисторията в гените, иначе как да оцелее човечеството. Не само българката, но и всяка жена, гледа да избере що-годе добър баща за децата си,за да оцелеят. Може да сме 21 век, но гените говорят, иначе мъжете щяха да избират кривокраки и беззъби жени, а жените безработни пияници. не че и такива няма, но се надявам да са малцинството....
цитирай
42. borsi - Търсиш разковниче, ключе, отго...
09.10.2010 22:06
Търсиш разковниче, ключе, отговор, а такъв няма или на никой не му пука. И не съм агресивен, просто ти казвам не, ако с нещо не съм съгласен с теб :)))
Малко да се отдалеча от темата, но като че ли тук е разликата между жените в западна и източна България. Тук и да не си съгласен с една жена, няма да го приеме лично или като агресия :)))
Жена като моята е рядко явление, ценен бисер, за това и се ожених за нея.
Теста с кафето е много лесен; за момчета и мъже които искат нещо истинско или поне се надяват да са я срещнали. Ако момиче или жена на 3 тата среща не поиска сама да те почерпи поне едното пикливо кафе значи е безнадежден егоист. А теста с вратата на колата бе от някакъв филм с Рей Лиота май. :))) Ако отворите врата на момичето и после заобиколите колата и тя не се пресегне през седалката да отвори и на вас, значи не е вашия човек.
цитирай
43. cindy - Уф, ти започна
09.10.2010 23:14
да делиш жените на западна и източна България?
Не го приемам лично или като агресия, просто тонът ти е такъв. Само отбелязвам. :)
Тестът с вратата на колата си е от филм с Мел Гибсън, както вече ти казах.
Пък и при центалното заключване не е особено актуален. :)
А това с кафето - ако това ти е критерият за егоизъм, нещо елементарно ми се вижда. Очаквах по-интересно да е.
Айде лека :)
цитирай
44. borsi - Ясно, щом не е на твоята и не са съг...
09.10.2010 23:28
Ясно, щом не е на твоята и не са съгласни с теб елементарно е ;) Пфууу
цитирай
45. cindy - Май за теб
09.10.2010 23:50
важи същото :)))))
цитирай
46. mikino - Офффф, амааа
11.10.2010 11:39
Като почнат с разни такива розови дискусийки, разни предаванийца и направо ме хвърлят в шах понякога. Лепва се етикет на хората в много общ план. Да, има всякакви, леки, тежки, лестни и трудни - хората са различни. Една жена може да бъде лесна и когато се влюби, нали? Същото важи и за мъжете!
Не одобрявам подобен род дискусии и поставяне на всички хора под общ знаменател!
цитирай
47. cindy - mikino,
11.10.2010 12:40
тук май се има предвид, че таз женица много често се влюбва в различни индивиди? :))))
цитирай
48. mikino - тук май се има предвид, че таз женица ...
11.10.2010 14:43
cindy написа:
тук май се има предвид, че таз женица много често се влюбва в различни индивиди? :))))

Ми да си каже, че обича мирис на пари, какво срамно има хахахахахаа! Единственото нещо, което бих казала и съм убедена, че важи и за двата пола, е че материалното взима превес над любовта, за което аз лично съжалявам...
цитирай
49. cindy - mikino,
11.10.2010 15:28
темата заслужава по-обстойно разнищване. Даже имам идея, но сега нямам време :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117666
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031