Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2010 21:18 - Не, не искам никакъв VITASLIM BEAUTY :))))))))
Автор: cindy Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 17354 Коментари: 17 Гласове:
8

Последна промяна: 06.11.2010 00:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Както казах в
един преден пост, това си беше за мен социален експеримент. И също така според мен се оказа успешен! :))))))

Благодаря на всички приятели, които се включиха, които даже си направиха и регистрации във фейса, за да гласуват за мен!

Наистина го оценявам много високо!

За мен беше най-важното колко хора биха ме подкрепили за нещо, без дори и лично да ме познават.

Благодаря още веднъж! :)

Играта още не е свършила, крайният срок е 8 ноември. Но да си призная вече не ме интересува...

Получих пИсмо от организаторите, че съм във втората шестица, на която малко не им достига да са сред първите шест!

Самият начин на този конкурс не е много ясен, защото кликайки върху линковете отникъде не виждаш колко души са гласували за съответния кандидат. Нещо като котка в чувал, все едно. :)

Нямам никакво, ама абсолютно никакво намерение да им уйдисвам повече на маркетинговите трикове. Пределно ми е ясно, че това е поредната нагласена история, където ще спечелят "наш"те хора", а останалите са само за миманса и да вдигат тупурдия! :)

За мен историята си беше ясна още от самото начало, но ми се видя забавно да видя колко наистина хора, които влизат ежедневно в този блог и гласуват за мен, биха си направили труда и биха си отделили от времето, за да ме зарадват.

След като съм във втората шестица, като се има предид, че са участвали стотици, а може и хиляди хора - това означава, че доста много хора са ме подкрепили.

Но на фона на абсолютна непрозрачност на това, което се случва, повече с това нямам намерение да се занимавам.

И без това си беше на майтап, казах го още в началото, не ми се сърдете! :)

Понеже вече не два пъти благодарих - аее, стига толкоз!

Сега ще ви пусна едно готино парче за лека вечер! :)))))







Тагове:   beauty,   никакъв,   не,


Гласувай:
11



1. karambol5 - Амиии направих каквото можах :)))
05.11.2010 21:25
Амиии направих каквото можах :)))
цитирай
2. hristo27 - Не съжалявай. Животът продължава!
05.11.2010 21:29
Не съжалявай.
Животът продължава!
цитирай
3. cindy - Да, знам :)
05.11.2010 21:30
И ти благодаря, както и на всички останали :))
Но след онова съобщение с временните класации, където продължават да ни нахъсват, наистина загубих интерес.
Това са си нагласени истории явно. Кликаш върху тези, които са в "почетната" шестица или върху тези, които "имаме големия шанс" да сме там и не се вижда нищо!
Там наистина има поне хиляда съобщения, никой страничен наблюдател няма как да разбере какво е истинското гласуване.
Абе, поредната шашмалогия! :)
Но пък защо по този случай човек да не си преброи приятелите? :)))))

цитирай
4. bizcocho - Важното е да ти е гот! :))))
05.11.2010 21:30
Важното е да ти е гот! :))))
цитирай
5. bizcocho - Не им се сърди/ разбирам, че и през ...
05.11.2010 21:32
Не им се сърди/ разбирам, че и през ума не ти е да се сърдиш/:) Те бизнес въртят и така им се разширява рекламата, хората научили за нея.... :)))))))
цитирай
6. cindy - Hristo,
05.11.2010 21:33
защо мислиш, че съжалявам? :)
Но пък бях длъжна да кажа на хората, които четоха предния пост какво се случва.
Както и там казах, нищо не съм печелила от томболи, всичко сама си го избачквам.
Се ла ви! :))))
цитирай
7. cindy - bizcocho,
05.11.2010 21:34
когато се занимавах с това бях отпуск и наистина ми беше гот! :)
Много хубаво се позабавлявах! :))
цитирай
8. cindy - А, не - не им се сърдя :)
05.11.2010 21:38
Знам ги тези номера, била съм първо в рекламата, после и търговски директор. :))
Все едно на краставичар, краставици да продават. :))
Но пък ние като сме раздавали награди, не е било нагласено - сериозно говоря.
Все едно пък някой ще ми повярва... :))))

цитирай
9. gothic - Ааааа
05.11.2010 23:55
Какво всъщност е Витаслим Бюти ? А за другото - само свиркай и идвам. Има ли нужда...
цитирай
10. cindy - И аз не го знам какво е баш :)
05.11.2010 23:58
Номерът беше за спорта :)
Ама ти нали дойде вече ?
Не знам дали пак ще те брои :))))

цитирай
11. gothic - Добрютру!!!
06.11.2010 10:42
Викам да свиркаш за квото и да е....Хубав ден :)
цитирай
12. cindy - Добре, щом казваш :)
06.11.2010 11:40
Хубав ще е, я гледай какво е слънчице :))
А довечера ще уважа Минчо Минчев по случай юбилея му в Зала България. Той е готин образ, много е естествен. Засичали сме го на два пъти в Аркутино, той там си провеждаше класове с едни немчончета. Като изключим музикалния какафон, който се получаваше, другото си беше ОК! :) Та там съм го виждала, не се превъзнася хич, симпатяга. А за качествата му като музикант, няма какво аз да се изказвам! :))
цитирай
13. tili - То е ясно, че си бюти
06.11.2010 12:13
и без Витаслим:)))
Хубав ден и още по-хубав концерт!
цитирай
14. cindy - Хи-хихиии :)))))
06.11.2010 12:23
Съвсем си е ясно, че по-бюти от това нема накъде! :))
Със сугурност ще е чудесен ден! Пу-пу... да не чуе дявола...
цитирай
15. sestra - Благодаря
06.11.2010 13:22
за поздрава, харесва ми. И аз не го знам това и не ме интересува, cindy. За следващия път можеш и да поогледаш все пак предмета на експеримента... Виждаш, че безрезервната подкрепа я имаш ;))) Хубав, хубав ден!
цитирай
16. cindy - Хубав и на теб! :)
06.11.2010 14:25
Сега ще пусна нещо забавно! :))
цитирай
17. razkazvachka - Ами нали такава беше и първоначалната покана - палчета от приятели:)))
06.11.2010 20:09
ей затва гласувахме!

Хубав ден и утре!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4126201
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930