Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2010 15:07 - Английската аристокрация шляпа боса пред Бъкингам (уникална фотогалерия :)
Автор: cindy Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 18298 Коментари: 24 Гласове:
37

Последна промяна: 06.11.2010 15:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image


Това не го бях виждала и на площад Батенберг! :))))


image

Колегата снима отпред, аз отзад... :)


Разликата в случая с останалите "уникални фотогалерии" е, че лично аз съм я заснела пред Бъкингамския дворец :)

Идеята ми дойде от един пост при Кушел, който осмиваше българския "ВИП". Там изкоментирах, че и английският не е кой знае какво.

Ето сега качвам снимките като доказателство:

ENJOY YOURSELF!


image

В един прекрасен майски ден след като изгледахме смяната на караула пред Бъкингамския дворец, което не е кой знае какво шоу. Доста се проточва и е даже досадно. Още повече, че най-високите и яки мъже по правило застават най-отпред и тези зад тях им съзерцават през повечето време теметата.


Затова пък като бонус след смяната на караула, получихме уникалния шанс да се поомешаме пред Бъкингамския дворец с английския аристократичен ВИП :)



image


Ето ни вече сред обществото


image


Арисотократична млада двойка с аристократично бебче, тези бяха най-големите сладури


image


Забележете, че повечето дами имат изкуствена флора по главите си. Тази тък е цвъцнала нещо синьо, но има всякакви цветове



image


На бебето май му писна феса от толкова аристократизъм и се разрева


image


Тука нещо не ми се коментира...
Може би Румето Желева след някоя и друга година...? :)


image


Тука по-младички аристоктратки, пак с флора по главите, явно това е тамошната ВИП мода


image


Тази компания тук ми стана интересна, сега ще видите защо


image


Това е любимата ми лондонска аристократка, хем с шапка, хем с флора, хем без чепици...


image


Аристократичен шик на босо


image


Дожаля ми за нея, докъде ли ще шляпа боса и чак като се качиха в таксито си отдъхнах


image


Голямокалибрени аристократки, тази в дясно нещо не се е барнала добре с тези бозави тонове. Отляво - червено и черно по Стендал на бял фон. Всъщност най ме кефи розовата авангардна капела на преден план


image


Е може ли така да си обкрачиш чантите пред двореца и да се броиш аристокрация? Срам, срам...
Или да не е колежка-фотографка, нищо пак си е за срам ... :)


image

Тука още една босонога дама, даже и капелата е свалила. Моята любимка поне ходеше с гордо вдигната шапка

Не се и съмнявам, че сте се потопили а атмосферата и вече сте по-ВИП от преди малко! :)))))

Весел уикенд! :)





Гласувай:
43



1. elinora - Ахахах, много сладки! :)))
06.11.2010 16:36
Това е истинския ВИП, не им пука и нямат комплекси! Гледат да им е удобно, пък и могат да си го позволят! :)
цитирай
2. cindy - Ако гледаха да им е удобно,
06.11.2010 16:57
нямаше после да си носят обувките в ръце. :)
Те са си снобари до последно перце по шапките! :)))))

цитирай
3. asthfghl - :-)))
06.11.2010 17:25
Голям цирк! :-D
цитирай
4. hristo27 - Ако не бях го видял на снимките, щях да кажа - не може да бъде.
06.11.2010 17:34
Дано тези снимки придобият повече популярност и догодина лятото да се внедри "босата мода" и у нас. Може кризата още да не е отминала тогава, но поне сеир ще има...:))))
цитирай
5. cindy - Много беше гот! :)
06.11.2010 17:38
В Лондон какво ли няма да видиш и никой не обръща внимание!
Там си си като дОма, както се вижда и бос да тръгнеш - все тая. :)
Виж за гол се съмнявам, Бобитата мигом ще те спатапцат сигурно :)))))
цитирай
6. cindy - hristo,
06.11.2010 17:42
айде сега - нема да се лъжем!
Факти и документи, молим! :)
И аз се поизненадах в началото, но после не ти пука. Пуснах го за куриоз, иначе и на мен ми хареса. :))))
В Милано, наред с миланчани и гостите като мен си киснах краката във фонтана пред двореца Сфорцеско, много беше жега тогава. И също ми беше гот, тук нали не дават такива работи, що да не пробвам там! :)
Но в Лондон бях с удобни обувки, та затова не се изух и аз пред Бъкингам и съвсем аристократична да стана! :)))))
цитирай
7. karambol5 - Голям смях :)))))))))))))))))...
06.11.2010 18:01
Голям смях :))))))))))))))))))))))))
цитирай
8. cindy - karambol4o,
06.11.2010 18:18
приеми го като аристократична приумица! :))))
цитирай
9. mileidi46 - ;(((
06.11.2010 18:25
Pisax komentar4e i go nemaaa:((
Ti li go,, kluzna''..ili kompa go glutna..:(((
цитирай
10. tili - Това е благородникът.
06.11.2010 19:01
Прави каквото му харесва, стига да не пречи на друг. Ти си се подигравай отдолу, на него не му пука - не те забелязва!
цитирай
11. анонимен - С такива дрехи и шапки на улицата,
06.11.2010 19:07
човек изглежда гротескно. Но това, което се набива на очи е пълният им непукизъм. В сравненение с тях аз съм едно притеснително и суетно момче.
цитирай
12. razkazvachka - Много ВиП вече съм! Само дет си нямам шапка! Може да са боси, но не са гологлави -
06.11.2010 20:06
мое да са като плашила ама имат от най-сухото на планетата в старите дъбови сандъци - и кво, една рокля кат хората не могат да сдобият, а краката им отичат след бала като моите след осем часа лекции...

И кво им пука за някакви обувки - като на Пепеляшка пантофите - изритваш ги или ги връчваш на кавалера и шляпаш боса до таксито - ами криза е - а чорапите са скъпииии.
И презокеанската аристокрация из БостАня ходи боса:)))
цитирай
13. cindy - mileidi,
06.11.2010 22:23
нищо не съм клъцнала, ето ти го :)
цитирай
14. cindy - tili,
06.11.2010 22:25
що пък отдолу?
Не виждам с какво тези креатури са отгоре :)
Както са си се женели навремето помежду си, са придобили доста гротесков вид!
В случая ги намирам за доста смешни, на мен също не ми пука как биха ме гледали :))))
цитирай
15. cindy - Не ми се е набил на очи чак пълния им непукизъм :)
06.11.2010 22:27
По-скоро видът им! :))
цитирай
16. cindy - razkazvachka,
06.11.2010 22:28
ти си по разказването, аз предпочитам показването! :)
цитирай
17. scarlety - Харесвам
07.11.2010 09:54
красивите им шапки,но на някои им стоят като"на кокошка брошка":))))
Примерно на една леля по дънки...и шапка:)))))
цитирай
18. cindy - A, не :)
07.11.2010 10:46
Лелята по дънките не е от аристокрацията, а е туристка :) Личи си по раницата.
ВИПът е бил сигурно на някакво матине в двореца, защото това се случи преди обяд, затова се бяха стълпили на площада, навярно на излизане.
Между другото хората пред двореца не им обърнаха особено внимание. Наснимах ги, защото ми стана интересна "босата мода", а и заради капелите, естествено :))))
цитирай
19. abanos - Усмивкиии...
07.11.2010 17:09
Веселяшки аристократизъм!:):):)
цитирай
20. cindy - Аха :)
07.11.2010 17:11
Така се веселим ний аристократите, виж следващия пост! :)))))
цитирай
21. sestra - Хванала си момента, Синди!
07.11.2010 20:14
А и английската аристокрация явно е схванала, че на нас ще ги показваш и са се получили чудни снимки. Бииииииис!
цитирай
22. novex - Кралицата
07.11.2010 20:33
Освен някой ден ако не видя кралицата на англия в локва :Д да шляпа
няма да ги призная, всичко е цирк както по горе някой каза
цитирай
23. patilan - @cindy
09.11.2010 20:28
хм, не виждам нищо уникално и/или срамно в това да ходиш бос, или да прекрачваш чанатат си.
като че ли и другите хора не виждат кой знае какво....

май май, ти си единственото уникално същество там !!!


лека

Както
цитирай
24. cindy - И аз не виждам нищо срамно в това,
09.11.2010 20:58
че явно нямаш чувство за хумор...

лека ... и прочее...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4126194
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930