Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2008 16:59 - Да ти гръмне диска!
Автор: cindy Категория: Технологии   
Прочетен: 1321 Коментари: 4 Гласове:
0




  Ей това е една от най-жестоките съвременни клетви! Без майтап! Ако ви гръмне дискът ще разберете, за какво ви говоря. Моят е гръмнал тези дни, докато ме нямаше в офиса. Идвам днес на работа – безбрежно син екран – hp свети отгоре и съвети от сорта – Press F1 или пък F12, всичко наред прес-нах и резултатът нулев. Викам един колега от IT отдела, взира се и той и заявява с траурен глас „Лошо…Много лошо…” Лекичко ми призлява и питам какво има. „Ами паметта е нулева” – посочва ми една съвсем кръгла нула след Memory. А сега, де…   Понеже получаваме ежедневно килограми инструкции всякакви, да се чудиш какво да спазваш и какво не. Едната беше – не давайте Shut down на  компютрите, като излизате, давайте Log off. И аз така постъпих като ме нямаше няколко дни. И му казвам – „Ами ако го бях изключила, нямаше да гръмне докато ме няма! Ама вие с вашите инструкции.” Той обаче не пада по гръб и ми казва, че ако не станало като ме е нямало, щяло после да стане. Айде де, ами можеше пък и да не стане! Какво от старост ли умират дисковете – като му дошло времето ?????? „Богът на дисковете”не го е овардил сигурно …   Другата щуротия е, че в My documents имаме ограничено пространство и пак според друга инструкция  повечето неща си ги бях плеснала на Desktop-a. Беше заприличал на Коледна елха, сега за сметка на това е направо спартански. И цялата ми поща от Outlook-a е отишла на кино. Само това, което е в My documents се е запазило, заради мрежата сигурно. Друго всичко – bye-bye! Ами не се тръшнах чак, определено ще бера ядове тепърва, но станалото, станало … Друго щеше да е, да ми гръмне в къщи дискът и да ми изчезнат всички снимки, е тогава щях да се изям на мъка. Пу-пу, да не чуе дявола.   Взимайте мерки, хора, записвайте на дискове, спасявайте на флашки важни документи, че се случват какви ли не гафове. И да не кажете, че не съм ви предупредила … :))))






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Явно е имало токов удар.
24.11.2008 17:25
Аз за това си правя периодично копия. Сега поне флашките са евтини и лесно и бързо се смъква, това което ти е важно.
цитирай
2. cindy - :)
24.11.2008 17:32
И аз погледнах така философски на въпроса с красивите ми очи :)

Май не е бил токов удар, иначе защо само моят диск е гръмнал? Сигурно наред са щели да гърмят :)
цитирай
3. krotalka - Божа работа!
24.11.2008 17:34
Божа работа!
цитирай
4. flyco - Cobian Backup 9
25.11.2008 09:27
Архивира това което му определиш, там където му посочиш, тогава когато му разпоредиш да го направи. След като имате вътрешна мрежа сигурно имате и някакъв по-големичък сървър - удобно място за архивиране, естествено ако шефът разреши и системния го направи. А иначе, никакви флашки и дискове не помагат. С времето стават толкова много, че само пречат.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4126722
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930